Ot någon som kan ge förslag på bra strykjärn för max 500 kr?
Tänkte skippa C.O så åkte till Media Markt men det blev ba huvudvärk. Fanns ca 30 olika.
Vad ska du ha det till?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ot någon som kan ge förslag på bra strykjärn för max 500 kr?
Tänkte skippa C.O så åkte till Media Markt men det blev ba huvudvärk. Fanns ca 30 olika.
Jag köpte ett från obh för massa år sen och det fungerar fortfarandeOt någon som kan ge förslag på bra strykjärn för max 500 kr?
Vad ska du ha det till?
Kemtvätt är braStryka 5-7 skjortor i veckan cirkus. Men ska jag ändå köpa nytt så kan jag gärna köpa ett som ger jämn ånga o som går snabbt att stryka med.
Kemtvätt är bra![]()
Stryka 5-7 skjortor i veckan cirkus. Men ska jag ändå köpa nytt så kan jag gärna köpa ett som ger jämn ånga o som går snabbt att stryka med.
Skulle köpt en steamer istället, så är den inte i vägen i lägenheten. Kan fixa en resesteamer från svenska The Steamery till dig om du vill, de ligger närmast budget. Använder en större nästan varje dag och de funkar perfekt.
Vet inte vad det är. Sen så är det ju även bra med strykjärn till annat man måste stryka. Det vi hade hade nånting smällt på, så det var bara att slänga. Så utrymme för en ny finns det plats för.
Är de så bra alltså? Har aldrig testat en sån.Skulle köpt en steamer istället, så är den inte i vägen i lägenheten. Kan fixa en resesteamer från svenska The Steamery till dig om du vill, de ligger närmast budget. Använder en större nästan varje dag och de funkar perfekt.
Är de så bra alltså? Har aldrig testat en sån.
Det är en ångmaskin. Det var därför jag frågade vad du ska ha ett strykjärn till, du kanske inte ens behöver det. Vad tänker du att du "måste" stryka?
Låter kanon, har ju själv skjorta varje dag så det kanske är något för mig.Superbra!
Förutom att göra kläderna skrynkelfria går det att "tvätta" kläder också. Provade med två par kostymbyxor som jag använt som uddabyxor - de luktade rätt mycket rök efter festandet. All doft försvann och de kändes allmänt fräscha. Sparade 100 kr paret på det istället för kemtvätt...
Vet inte vad det är. Sen så är det ju även bra med strykjärn till annat man måste stryka. Det vi hade hade nånting smällt på, så det var bara att slänga. Så utrymme för en ny finns det plats för.
Låter kanon, har ju själv skjorta varje dag så det kanske är något för mig.
Har du någon länk?
Kem är ändå överlägsetDet är stor skillnad att ha på sig en krispigt struken skjorta mot att ha ångat något som gör att det "nästan" blir bra. Kör du på ett riktigt strykjärn, berätta gärna sen, skulle behöva uppdatera mitt nuvarande
Inte riktigt samma prisbild dock va?Kem är ändå överlägsetsliter mer på skjortorna, ja men så himla praktiskt och plocka upp veckans skjortor varje fredag på galge.
Fast det bästa måste ju vara att köpa nya skjortor hela tiden, och ha en liten butler som stryker dem. Och en påkläderska som dresser en så man slipper oja sig så mycket.Kem är ändå överlägsetsliter mer på skjortorna, ja men så himla praktiskt och plocka upp veckans skjortor varje fredag på galge.
DrömmenFast det bästa måste ju vara att köpa nya skjortor hela tiden, och ha en liten butler som stryker dem. Och en påkläderska som dresser en så man slipper oja sig så mycket.![]()
Är inte så dyrt för den tiden man slipper lägga ner annarsInte riktigt samma prisbild dock va?![]()
Nyfiken som man är, vad kostar det att få fem skjortor fixade?Är inte så dyrt för den tiden man slipper lägga ner annars
Ca 200 för tvätt och strykta på galge i plast.Nyfiken som man är, vad kostar det att få fem skjortor fixade?
Så ca: 800/mån. Nja så dyr är inte min tid att tvätta och stryka men visst någon gång då och då är det ju schysst men 9k per år kan jag ha roligare för haha så fattig är jag tyvärr.Ca 200 för tvätt och strykta på galge i plast.
Rätt bra pris för att slippa det jobbet och alltid ha stärkta skjortor i garderoben.
Ja, men många köper ju ett pack cigg för en 60 pix om dagen exemplevis, då är det här förhållandevis billigt.Så ca: 800/mån. Nja så dyr är inte min tid att tvätta och stryka men visst någon gång då och då är det ju schysst men 9k per år kan jag ha roligare för haha så fattig är jag tyvärr.
Nyfiken som man är, vad kostar det att få fem skjortor fixade?
Sant och det är fan sjukt att folk har råd medJa, men många köper ju ett pack cigg för en 60 pix om dagen exemplevis, då är det här förhållandevis billigt.
Tror de flesta människor har någon last som kostar mycket pengar om man räknar på en årsbasis.
Folk tar sig råd, prioriteringarSant och det är fan sjukt att folk har råd med![]()
Kavajer brukar dock vara rätt billigtJag betalar 30kr/skjorta i Jämtland och i Skåne gav jag 25kr/skjorta så runt de priserna bör inte vara några problem att hitta kemtvätt.
Däremot upplever jag att annat kan vara relativt dyrt att få kemtvättat (byxor tex) så det skjöter jag själv.
Oj vad billiga priser! Jag kemtvättade en quiltad jacka för 500kr för någon månad sedanKavajer brukar dock vara rätt billigtkonstig prissättning, byxor är dyrare än kavaj men kanske mer jobb, vad vet jag haha