• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kläderna gör mannen

Än så länge tillåter vädret shorts, så det gäller att passa på. Däremot lär det inte vara många veckor till. Fick ett ryck igår och insåg att jag behövde ett par cargoshorts. :)

Om du blev sugen på peak shortsen hitta jag dem på en annan sida där det fanns i fler storlekar och dessutom 300 billigare.

Menade att butikerna reat ut det mesta o nu tar in höst/vinterkläder.
Har mitt på det torra på shortsfronten, tack ändå ;)

ping Apansson har du gramby shortsen från peak? ping Ernesto
image.jpg

Bixby tror jag de heter.

Ser bra ut men du tror inte att en väst eller linning räcker? Vet att Barbour säljer linnings (tunna dunvästar man fäster under jackan)

Tror nog det är en "jacka" jag behöver, rocken jag har är i princip bara ett yttre lager som skyddar mot vind och väta, ingen värme alls, men är öppen för förslag! Skall googla på barbours linnings, tack för tipset!!

Om vi pratar kläder - vad har kollektivet för syn på Belstaffjackor i vaxat?

Nån med erfarenhet?

Blir dom snyggare med tiden?

T54026001_368_main_zoom.jpg

Vad tror ni om denna gubbar? En Tiger med tyg från Loro Piana. Sitter mycket bra, behöver inte ändra något hos skräddaren.

Slaget är lite av en smak sak, smalare är modernt. Du verkar gilla old school klassiskt. Beror på vad du ska ha kostymen till! Jobb?

Vad tror ni om slaget? Hade varit lite tuffare med bredare slag tycker jag.

Vad jag förstår går vi mot bredare slag igen och personligen tycker jag att det är finare än de smala. Sedan ligget just Tiger dåligt till hos mig med sina fula dubbelhål på slaget. Annars är den fin och sitter den bra är det väl bara slå till?

Tillbaka
Topp