Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fri frakt och fri retur! Om du har tålamodet, vänta ett tag. De öppnar en butik i Sthlm snart.
Fri frakt och fri retur! Om du har tålamodet, vänta ett tag. De öppnar en butik i Sthlm snart.
Det krävs ett ganska stort tålamod då - för det är väl inte för i vår butiken öppnar?Vet man vart och när, eller är det bara på planeringsstadiet?
suitsupply har ett par schyssta överrockar för runt den summan.Vad köper man för vinterrock i år? Prisklass mellan 4-5 tusen
Enligt folk som har köpt kostymer och kavajer från SS finns det få om ens någon tillverkare som kan slå SS gällande kvalité per krona. Jag säger köööp
suitsupply har ett par schyssta överrockar för runt den summan.
http://eu.suitsupply.com/en_SE/coats
Vad köper man för vinterrock i år? Prisklass mellan 4-5 tusen
Vet man vart och när, eller är det bara på planeringsstadiet?
Det krävs ett ganska stort tålamod då - för det är väl inte för i vår butiken öppnar?
Vad köper man för vinterrock i år? Prisklass mellan 4-5 tusen
Var hittar jag Barba Napoli i stockholm?
Vet inte exakta datumet men det har planerats och jag har för mig att en lokal är bestämd (eller så har jag drömt det).
Skickade precis iväg ett sms angående SS, återkommer om jag får ett datum.
Har inte det varit på g under flera års tid? Tycker jag hörde rykten för bra länge sedan men sen har det inte hänt så mycket... eller?
Så Dressman men bra?
Så Dressman men bra?
Dra upp byxorna! Eller har du världens längsta överkropp?Vad är er favorit vardags outfit?en av mina favoriter är denna!
![]()
Bilden som är konstig baraDra upp byxorna! Eller har du världens längsta överkropp?![]()
Dra upp byxorna! Eller har du världens längsta överkropp?![]()
Satt och slösurfade på Herrjudit´s hemsida. Snubblade över ett plagg som jag inte är särskilt bekant med, nämligen "Norfolkjackan". Av bilderna att döma så ser jackan ganska trevlig ut. Men vad är det för typ av jacka? Efter en snabb googling så verkar det inte vara någon större kioskvältare?
Så mina frågor är, vad är det, när använder man den, varför, etc?![]()
Man får göra som man vill men den ser lämplig ut som en vår/höstjacka.
Självklart får man det. Jag är inte personligen på jakt efter fler jackor. Men tyckte den såg intressant ut och blev nyfiken, vad det är för något etc.![]()
Bumpar denna roliga tråd... vilka kvalitetsmärken föredrar ni, som inte har sina logotyper tryckta på bröstet/över tröjan?
Bumpar denna roliga tråd... vilka kvalitetsmärken föredrar ni, som inte har sina logotyper tryckta på bröstet/över tröjan?