• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kläderna gör mannen

Vad tror ni om slaget? Hade varit lite tuffare med bredare slag tycker jag.

Tom Ford breda slag? :woot:
IMG_2761.jpg

Vad tycker folket om dubbelknäppt kavaj då?!
Själv tycker jag att denna från Loro Piana är riktigt fin!
183027_mrp_in_l.jpg

Själv föredrar jag helt klart dubbelknäppt. Har bl.a. två st i stretchtyg från italienska märket Eleventy, inköpta på Spiga3 i GBG. Riktigt snygga, och dessutom sköna. Känns som att ha på sig en hoodtröja typ. Annars har ju Suitsupply riktigt fina dubbelknäppta kavajer och kostymer, med väl tilltagna slag. De skall tydligen öppna en butik i Stockholm nu till våren dessutom.

Edit: Suitsupply var redan nämnt, jahopp.

Jag gillar tanken med dubbelknäppt! Men jag passar helt enkelt inte i dubbelknäppt. Jag gillade dock färgen på suitsupply kavajen

Jag gillar dubbelknäppt! Har dock bara en och den är just från suitsupply. Används tyvärr allt för sällan, men matchar man den väl är den grym!

Fan. Suttit i alldeles för lång tid ikväll och letat efter min nästa skjorta. Så anspråkslösa krav men ändå tillsynes omöjlig att hitta.
Ber ödmjukast om mina käre klocksnackares hjälp med att hitta en skjorta av snarlik modell i svart färg:
getDynamicImage.aspx

Fan. Suttit i alldeles för lång tid ikväll och letat efter min nästa skjorta. Så anspråkslösa krav men ändå tillsynes omöjlig att hitta.
Ber ödmjukast om mina käre klocksnackares hjälp med att hitta en skjorta av snarlik modell i svart färg:
getDynamicImage.aspx

Har du kollat på Ralph Lauren? Dom har en del liknande kläder!

Någon som har tips på en tjockare höstjacka/ vinterjacka? Beställde hem en riktigt snygg men har tydligen alldeles för stora axlar i förhållande till min lilla mage så passformen blir alltid åt helvete..

Tillbaka
Topp