Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kolla in borstarna från Kent.Nån som har tips om en vettig klädborste? Det jag hittar vid en snabb sökning känns som mest som designprodukter.
Fan får leta på Herr Judit då
Okej...?Trams! De där slagen är högsta mode nu. (Och mode går som bekant i cykler).
Okej...?
Okej. Bra att du forumpolisar lite och talar om när du tycker saker är "trams". Herreminje....således är de inte daterade (1974 som du skrev) utan högst aktuella.
Okej. Bra att du forumpolisar lite och talar om när du tycker saker är "trams". Herreminje.
Sluta nu "tramsa" annars kommer allvarliga forumpolisen.Och jag som trodde jag hade missat ett märke som hette 1974...
Någon som beställt skjortor från Tailorstore.se? Jag brukar ha väldigt svårt att hitta välsittande kläder på grund av ovanliga kroppsmått. 190 centimeter, relativt bredaxlad mot väldigt smal midja/höfter. Klickade hem en i söndags i alla fall, får se hur det blir.
Som ovan, är Shirtonomy istället. Skicka din mail på PM så kan du få rabatt vid första köpetNågon som beställt skjortor från Tailorstore.se? Jag brukar ha väldigt svårt att hitta välsittande kläder på grund av ovanliga kroppsmått. 190 centimeter, relativt bredaxlad mot väldigt smal midja/höfter. Klickade hem en i söndags i alla fall, får se hur det blir.
Alltid svårt att vara vältränad och snygg, skjortor med form som Melitta-filter sys bäst av någon som tar måtten på dig, GeorgeFashon på Flemminggatan är mitt råd.Någon som beställt skjortor från Tailorstore.se? Jag brukar ha väldigt svårt att hitta välsittande kläder på grund av ovanliga kroppsmått. 190 centimeter, relativt bredaxlad mot väldigt smal midja/höfter. Klickade hem en i söndags i alla fall, får se hur det blir.
Någon som beställt skjortor från Tailorstore.se? Jag brukar ha väldigt svårt att hitta välsittande kläder på grund av ovanliga kroppsmått. 190 centimeter, relativt bredaxlad mot väldigt smal midja/höfter. Klickade hem en i söndags i alla fall, får se hur det blir.
Många motsatser här....
Riktigt bitiga(bodybuilders) passar sällan formella kläder men vältränade passar i allt, inget är viktigare än vad kläderna sitter på(detta inkl personligheten).
Det finns många mkt mkt vältränade för att inte säga bitiga som har kläder som sitter bra men just av denna orsak syns inte dagsformen, en välsittande kostym trollar bort både dåligt och bra form.
Titta noggrannare på Säpovakt eller några av gossarna på USAs ambasad nästa gång.
"Dock är ju inga skjortor bra om du är bitig på allvar. (Jag har iaf inte sett någon som är riktigt bitig som haft några kläder som sitter bra)."
Vem som är bitig resp hård det är en bedömningsfråga.Inga motsatser alls. Du läste inte vad jag skrev:
Har för övrigt SÄPO på jobbet titt som tätt för att kronprinsessan är här då och då - och kan lova dig att deras kostymer inte är särskilt välsittande. Dessutom skulle jag inte kalla gemene SÄPO-vakt för "riktigt bitig" (eller bitig på allvar för den delen). De flesta har säkert superbra fysik anpassat för sitt yrke, men ingen hittills har varit "riktigt bitig". När jag menar "riktigt bitig" talar jag inte om någon som är vältränad. Det är jag själv. Jag talar om någon som är just riktigt bitig. Och Amerikanska ambassaden umgås vi med i arbetet - de var på vår fest så sent som i somras och var helt vanliga kostymnissar. Vi har firat 4th of July med dem 3 år i rad och jag har inte sett någon som passar in på den beskrivningen du ger. (därmed inte sagt att du har fel, jag kanske bara inte har tänkt på det).
Vem som är bitig resp hård det är en bedömningsfråga.
När jag springer runt Djurgården tidiga mornar blir jag inbland omsprungen av halvnakna killar som förutom att dom springer rejält fort även visar upp bra form, riktigt bra tom, hårda, smal midja och bra axlar men några rutor ser man inte för dom visar mest ryggen ;-)
Ove är en förebild.HAHAHA, känner igen mig i det där!
Jag menade mer killar som är superstora - typ åt tävlingshållet. Ledsen om jag var otydlig.
Vad tycker folket om skjortor med bröstficka?..
Köpte fel skjorta från Eton, gillar inte bröstficka, men vad tycker ni? Lämna tillbaka eller behålla?
Handskar? Tips och idéer om snygga men varna handskar? Hestra? Modell?
Helt ok på några av skjortorna.
Inte ok:
-militanta regler utan undantag om hur man ska bör får klä sig.
-löjlig näsduk i kavajens bröstficka.
Jag gillar bröstficka på ledigare skjortor. För mig fyller det en funktion.
Det är du som ska bära skiten. Kör på det som känns rätt.
Vad tycker folket om skjortor med bröstficka?..
Köpte fel skjorta från Eton, gillar inte bröstficka, men vad tycker ni? Lämna tillbaka eller behålla?
Handskar? Tips och idéer om snygga men varna handskar? Hestra? Modell?
Eton's slim-modell funkar. De är dessutom långa (för långa för mina 194 cm) vilket gör att jag ibland lägger upp ärmarna. Men de sitter bra figurmässigt. Vill man kliva upp ett snäpp har Barba en bra figur för mer vältränade herrar. Dock är ju inga skjortor bra om du är bitig på allvar. (Jag har iaf inte sett någon som är riktigt bitig som haft några kläder som sitter bra).
Du får helt enkelt besöka din lokala skräddareÖnskar att du hade rätt om Bara skjortorna.
Är dock inte bitig men dom satt inte bra. Inte om kragen ska vara bra.