Chad
Silver
Haha, nja - det finns ju några till. Sen att jag själv knappt använder jeans är en annan sak...
Sant. Skinnbralla + pike då? Flyger?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, nja - det finns ju några till. Sen att jag själv knappt använder jeans är en annan sak...
Tvek på den. Även tvek på linne-, cargo- och en del andra byxor...Sant. Skinnbralla + pike då? Flyger?
Som tidigare sagt: till jeans, chinos och shorts. På fritiden samt det avslappnade jobbet under sommarmånaderna. I övrigt på semseterresan.Pikétröja ?
När tycker ni att Pikétröja är ok och till vilka andra plagg och under vilka förutsättningar ?
Undviker piké till jeans och shorts för det mesta. Undantaget är såklart shorts+piké i sportsammanhang eller bad typ.Pikétröja ?
När tycker ni att Pikétröja är ok och till vilka andra plagg och under vilka förutsättningar ?
Bästa är att be en skräddare titta på dom. Svårt att säga men tror inte det finns så mycket tyg att spela med kring ändalykten.Fick ett par flanellbyxor från Suitsupply på gårdagens julaftonsfirande hos mina föräldrar (firar idag hos svärföräldrarna). De skär dock in något i rumpan.
Är detta något som åtgärdas med tiden genom att de anpassar sig? Om nej, är det värt att testa att byta till ett annat exemplar av samma modell? Kan det korrigeras hos en skräddare?
Köp en storlek större och ta in i midja och ben om det behövs. Stringbyxor är varken snyggt eller skönt.Fick ett par flanellbyxor från Suitsupply på gårdagens julaftonsfirande hos mina föräldrar (firar idag hos svärföräldrarna). De skär dock in något i rumpan.
Är detta något som åtgärdas med tiden genom att de anpassar sig? Om nej, är det värt att testa att byta till ett annat exemplar av samma modell? Kan det korrigeras hos en skräddare?
Jag hade samma problem dock efter korrigering hos skräddare, känns ibland som det är en tjock reva mot stjärten. Tror det har att göra med ett design fel.Fick ett par flanellbyxor från Suitsupply på gårdagens julaftonsfirande hos mina föräldrar (firar idag hos svärföräldrarna). De skär dock in något i rumpan.
Bästa är att be en skräddare titta på dom. Svårt att säga men tror inte det finns så mycket tyg att spela med kring ändalykten.
Köp en storlek större och ta in i midja och ben om det behövs. Stringbyxor är varken snyggt eller skönt.
Jag hade samma problem dock efter korrigering hos skräddare, känns ibland som det är en tjock reva mot stjärten. Tror det har att göra med ett design fel.
Ps
Dom är ej för tighta i dagens mått
Och the GOAT!Med risk för att hoppa på någons fötter. Piké bärs av, barn, tennisspelare och överviktiga män i medelåldern som försöker att vara sportiga. Ingen annan.
Med risk för att hoppa på någons fötter. Piké bärs av, barn, tennisspelare och överviktiga män i medelåldern som försöker att vara sportiga. Ingen annan.
Alltså en rugbytröjaJag har en långärmad piké i skrivande stund och passar inte in på något av det du skrev ovan. Visste inte att någon kände så starkt för/mot pikén, faktiskt.
Tennisspelare, eller barn.Och the GOAT!
Uppstod iom korrigering, tror ej det fanns innan men då var de fallskärmar. En skräddare kommer troligtvis kunna hjälpa dig ta bort detTack. Ska försöka få någon hemma att ta en bild på sömsmånen.
Tack. Kanske får göra det om det inte går att korrigera dessa.
Tack. Var det ett problem som uppstod i och med korrigeringen eller fanns det även innan?
Du har fel.Med risk för att hoppa på någons fötter. Piké bärs av, barn, tennisspelare och överviktiga män i medelåldern som försöker att vara sportiga. Ingen annan.
Alla bilder förutom andra är bra? Tycker inte att alla knappar ska knäppas på en piké eller är jag konstig?Du har fel.
Kan tycka att det funkar ibland.Alla bilder förutom andra är bra? Tycker inte att alla knappar ska knäppas på en piké eller är jag konstig?
McQueen är undantaget allt. Resten av dom ser ut som fån. Stickad yllemössa och piké... töntigt.Du har fel.
McQueen är undantaget allt. Resten av dom ser ut som fån. Stickad yllemössa och piké... töntigt.
McQueen är undantaget allt. Resten av dom ser ut som fån. Stickad yllemössa och piké... töntigt.
Ser ut som min pyjamas med tillhörande morgontofflor. Gulligt.
Skulle vara intressant att se en bild på dig, som den stilguru du utmålar dig för att vara.McQueen är undantaget allt. Resten av dom ser ut som fån. Stickad yllemössa och piké... töntigt.