Fast Beckham var väl ändå ett jävligt dåligt exempel denna gång. Fan mössan tar ju priset.Du har fel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fast Beckham var väl ändå ett jävligt dåligt exempel denna gång. Fan mössan tar ju priset.Du har fel.
Stilguru? Absolut inte. Lite svårt för piké bara.Skulle vara intressant att se en bild på dig, som den stilguru du utmålar dig för att vara.
Smakfullt bälte. Vad är det för klocka? Ser ut som en mindre nations guldreserv på armen, är det för att ge extra anslagsenergi i vänsterkroken?Och the GOAT!
Tror det är en isad AP.Smakfullt bälte. Vad är det för klocka? Ser ut som en mindre nations guldreserv på armen, är det för att ge extra anslagsenergi i vänsterkroken?
Smakfullt bälte. Vad är det för klocka? Ser ut som en mindre nations guldreserv på armen, är det för att ge extra anslagsenergi i vänsterkroken?
LITE svårt?Stilguru? Absolut inte. Lite svårt för piké bara.
Tack. Den passar till bältet.
Det är en 26215 ju!
Bara liteLITE svårt?
Alltså en rugbytröja
Du har jävligt bra pyjamas och morgontofflor...Ser ut som min pyjamas med tillhörande morgontofflor. Gulligt.
Beror väl på omständigheterna som med allt annat. Jag äger ingen piké i vanligt utförande men jag har en stickad i kashmirblandning från Belvest som jag använder mest hela tiden, till kavaj oftast. Men då använder jag rådenim 360 dagar per år.Pikétröja ?
När tycker ni att Pikétröja är ok och till vilka andra plagg och under vilka förutsättningar ?
Muahahhahahha!Du har jävligt bra pyjamas och morgontofflor...
TTS om du går på EU size skulle jag säga. Kanske lite små? Jag kör EU XL/ USA LHur är woolrich i storlekarna?
@Zed mfl om jag minns rätt.
Syftar du på parkas?Hur är woolrich i storlekarna?
@Zed mfl om jag minns rätt.
Stämmer.Syftar du på parkas?
Tycker dom är true to size, finns en butik i Sturegallerian om inget ändrats nyligenStämmer.
Finns kvar, även hos NK.Tycker dom är true to size, finns en butik i Sturegallerian om inget ändrats nyligen
Måttsytt. Shirtonomy el Tailorstore. Ingen häst och bättre fit.Har ni tips på ett märke som har schyssta skjortor till ganska bra pris? Jag tänker mig Ralph Lauren som exempel. Man har ett märke liksom. En skjorta som sitter bra, man kan köpa flera i olika färger för man vet att köper man samma storlek passar den alltid bra. Nu undrar ni varför jag inte bara köper rl och är nöjd. Saken är den att jag har svårt med rl och den där hästen av nån anledning.
Edit: alltså inte kostym skjortor. En casual snygg skjorta med bra passform.
Shirtoronomy för tunnare Oxford, tailorstore för tjockare. Min favorit är tailorstore, dock är shirtotonomys jeansskjorta oslagbarHar ni tips på ett märke som har schyssta skjortor till ganska bra pris? Jag tänker mig Ralph Lauren som exempel. Man har ett märke liksom. En skjorta som sitter bra, man kan köpa flera i olika färger för man vet att köper man samma storlek passar den alltid bra. Nu undrar ni varför jag inte bara köper rl och är nöjd. Saken är den att jag har svårt med rl och den där hästen av nån anledning.
Edit: alltså inte kostym skjortor. En casual snygg skjorta med bra passform.
Måttsytt. Shirtonomy el Tailorstore. Ingen häst och bättre fit.
Är det inte krångligt att måtta till rätt storlek?Shirtoronomy för tunnare Oxford, tailorstore för tjockare. Min favorit är tailorstore, dock är shirtotonomys jeansskjorta oslagbar
Funkade bra för mig, shirtonomy så kan man komma på besök till deras showroom och mäta upp från en skjorta man har. Blugiallo tar många fler mått men är dyrare än shirtonomy. Ej testat tailor storeÄr det inte krångligt att måtta till rätt storlek?
Mät en skjorta du har och kör på de måtten.Är det inte krångligt att måtta till rätt storlek?