• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kläderna gör mannen

Du har fel.
3a513272d9295a49d64c3637051b509a--steve-mcqueen-style-tv-star.jpg
71f0fb48b676035ef2553dc4f1cab743.jpg
Paul-Newman-1954-The-Silver-Chalice-Picture-800x983.jpg
Fast Beckham var väl ändå ett jävligt dåligt exempel denna gång. Fan mössan tar ju priset.

8F83EF4C-E148-43EF-A60B-DD948FA4DAC9.jpeg
Pikétröja ?
När tycker ni att Pikétröja är ok och till vilka andra plagg och under vilka förutsättningar ?
Beror väl på omständigheterna som med allt annat. Jag äger ingen piké i vanligt utförande men jag har en stickad i kashmirblandning från Belvest som jag använder mest hela tiden, till kavaj oftast. Men då använder jag rådenim 360 dagar per år.

Vilka har de bästa mellandagsreorna? Såg att farfetch kör.

Hittar nån rea på Schotts shearling-jackor så hosta till!

Har ni tips på ett märke som har schyssta skjortor till ganska bra pris? Jag tänker mig Ralph Lauren som exempel. Man har ett märke liksom. En skjorta som sitter bra, man kan köpa flera i olika färger för man vet att köper man samma storlek passar den alltid bra. Nu undrar ni varför jag inte bara köper rl och är nöjd. Saken är den att jag har svårt med rl och den där hästen av nån anledning.

Edit: alltså inte kostym skjortor. En casual snygg skjorta med bra passform.

Har ni tips på ett märke som har schyssta skjortor till ganska bra pris? Jag tänker mig Ralph Lauren som exempel. Man har ett märke liksom. En skjorta som sitter bra, man kan köpa flera i olika färger för man vet att köper man samma storlek passar den alltid bra. Nu undrar ni varför jag inte bara köper rl och är nöjd. Saken är den att jag har svårt med rl och den där hästen av nån anledning.

Måttsytt. Shirtonomy el Tailorstore. Ingen häst och bättre fit.

Shirtoronomy för tunnare Oxford, tailorstore för tjockare. Min favorit är tailorstore, dock är shirtotonomys jeansskjorta oslagbar

Tillbaka
Topp