Inte så lik alls ju
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte så lik alls ju
Du ville ner i budget. Soft Goat har något liknande också.Inte så lik alls ju
Sen kostar ju kashmir där efter.Tycker det är lite synd att manolo nästan enbart rekommenderar saker i en prisklass som de flesta helt enkelt inte handlar från. Jag köper alla argument om att det är "inspiration", men fungerar ju ungefär som att valfri biltidning bara kör rescensioner på Ferrari för att det ska vara inspiration för att köra Skoda.
Rent ekonomiskt förstår jag det inte heller, samma upplägg med affiliatelänkar till sånt som "vanligt folk" köper borde vara mer ekonomiskt än hur det rekommenderas i dagsläget (eller så har jag bara dålig koll..)
Har inte så mycket åsikt om det, samma argument går ju att applicera på klocknördar liksom.Tycker det är lite synd att manolo nästan enbart rekommenderar saker i en prisklass som de flesta helt enkelt inte handlar från. Jag köper alla argument om att det är "inspiration", men fungerar ju ungefär som att valfri biltidning bara kör rescensioner på Ferrari för att det ska vara inspiration för att köra Skoda.
Rent ekonomiskt förstår jag det inte heller, samma upplägg med affiliatelänkar till sånt som "vanligt folk" köper borde vara mer ekonomiskt än hur det rekommenderas i dagsläget (eller så har jag bara dålig koll..)
Jo, men det är ju fel krage och allt.Du ville ner i budget. Soft Goat har något liknande också.
Nu var ju detta ett generellt uttalande och inte specifikt för just den här artikeln.Sen kostar ju kashmir där efter.
Har inte så mycket åsikt om det, samma argument går ju att applicera på klocknördar liksom.
Jo, men det är ju fel krage och allt.
Har en sån här sj, verkar va ganska lik: https://www.zalando.se/polo-ralph-lauren-stickad-troeja-cool-grey-heather-po222q02n-c11.htmlHar inte så mycket åsikt om det, samma argument går ju att applicera på klocknördar liksom.
Det låter som att du får öppna plånboken och knalla iväg till Saman Amel.Har inte så mycket åsikt om det, samma argument går ju att applicera på klocknördar liksom.
Det är något skönt med att det faktiskt är ganska mycket dyra kvalitetsgrejer. Är less på alla halvhipsters som tipsar om Our Legacy-prylar.Mer ett generellt uttalande, självklart finns det en målgrupp annars hade inte sidan funnits kvar. Men har lite svårt att förstå konceptet. Manolo för 5-10år sen hade inte riktigt samma fokus på high-end som i dagsläget så det lär ju vara så att det är det som efterfrågas.
Kan ju inte hosta upp 4500 spänn för en tröja för att du inte ser skillnad på krage och krageDet låter som att du får öppna plånboken och knalla iväg till Saman Amel.
http://www.manolo.se/artiklar/artikel/20180214/sasongens-6-snyggaste-ziptrojor/
Angående detta.
Letat ett tag efter en likt den från Saman Amel (eller grå, blå etc).
Någon som kan peka mig i rätt riktning? Otroligt osugen på att lägga 4500 för en tröja.
Absolut! Värd att överväga.https://www.softgoat.com/sv/men/sweaters/zipper/mens-full-zipper-sand Den här är med rätt krage i jämförelse med den från Saman Amel och i mitt tycke lik i de flesta avseenden (dubbelzip, färg osv.)
Håller helt med om att det är en fin linje, men börjar jag titta på tröjor för 4,5k så kan jag säga att det snabbt äter upp delar av min klockbudget.. Däremot finns det ju andra reportage som är extremt givande (nyligen om vilka kläder som fått lämna garderoben och varför). Men just "tips" och särskilt "fredagsinsinspirationsbilderna" är för mig totalt intetsägande.Det är något skönt med att det faktiskt är ganska mycket dyra kvalitetsgrejer. Är less på alla halvhipsters som tipsar om Our Legacy-prylar.
Sen tycker jag att Andreas ganska ofta får med billigare grejer, även om det kanske inte är BILLIGA grejer. Tunn linje det där, helt plötsligt så är man som nyheter24s shoppingtips..
Kan ju inte hosta upp 4500 spänn för en tröja för att du inte ser skillnad på krage och krage
Kolla vad jag skrev ovan. Tror du missade.Absolut! Värd att överväga.
Kan gärna skippa kashmiren för min del visserligen..
Riktigt snyggt! Stiligt men avslappnat typ. Vad är det för material på kavajen?
http://www.manolo.se/artiklar/artikel/20180214/sasongens-6-snyggaste-ziptrojor/
Angående detta.
Någon som kan peka mig i rätt riktning? Otroligt osugen på att lägga 4500 för en tröja.
Där snackar vi!https://www.brothers.se/ry-harris-zip-cardigan-bla
900 kr och i merinoull, finns i blå samt grå.
Har insyn i företaget, och som jag förstått det ska storlekarna snart fyllas på!
Om du har energi att spana runt lite i butiker så kan jag rekommendera Massimo Dutti. Dom säljer massvis av tröjor med detaljerna och utförandet du bifogade!http://www.manolo.se/artiklar/artikel/20180214/sasongens-6-snyggaste-ziptrojor/
Angående detta.
Tänkte samma sak men är nu fast i träsket och köper ganska mycket i den prisklassen. Som med klockor. Tycker att en Oris för 5 lax är dyrt och efter några år så är smärtgränsen flyttas till 60kTycker det är lite synd att manolo nästan enbart rekommenderar saker i en prisklass som de flesta helt enkelt inte handlar från. Jag köper alla argument om att det är "inspiration", men fungerar ju ungefär som att valfri biltidning bara kör rescensioner på Ferrari för att det ska vara inspiration för att köra Skoda.
Riktigt snyggt! Toscana eller Napoli?Saman Amel
Mazzarelli
Saman Amel
Piccadilly
Grand Taille
Tack! Byxorna är Toscana och kavajen är en del av Toscana Business Line KostymRiktigt snyggt! Toscana eller Napoli?
Det var jag! Tackar för det! Lite saftig i pris, men får se hur jag lägger budget när det väl är dags.Vill minnas att någon sökte en liknande tröja som McQueen bär. Fick precis ett mejl från Real McCoy´s där den här är en nyhet för våren.
https://www.realmccoyslondon.com/eu/joe-mccoy-shawl-collar-cotton-cardigan-mc18012-023-chale.html
https://www.realmccoyslondon.com/eu/joe-mccoy-shawl-collar-cotton-cardigan-mc18012-010-white.html
Har du länk?Det var jag! Tackar för det! Lite saftig i pris, men får se hur jag lägger budget när det väl är dags.
Fick för övrigt hem en Knickerbocker mfg Chore Coat igår! Halva priset på Meadow i Malmö. Ruggigt trevlig, tunt men slitstarkt tyg och klassisk konstruktion. Blir riktigt bra till våren! Sitter ganska luftigt och ledigt, så kommer nog bli skön med en skjorta eller t-shirt under varmare dagar, eller ha nån tjockare tröja under när det är kyligare.
Kul, berätta mer!Work in progress
Kommer bli en rätt klassisk kostym, är ett 3 säsongstyg från H Lesser lite drygt 300g med lite svagare kritstreck. Gör egentligen inga större utsvävningar på den här då jag bara vill ha en fin db och har ingen som passar bra längre. Har lite grejer vi ska ändra på, men den är på god väg!Kul, berätta mer!
Stretchtyg.Jag har ett ständigt problem med kostymbyxor: de sitter bra i midjan och faller snyggt när jag står upp. Men så fort jag sätter mig ner känns det som jag ska delas på mitten och min rumpa/lår stramar åt som f-n. Är vanligtvis 48, men det sker även vid 50. Större än så, så sitter dom inte i midjan.
Nån som har nåt liknande problem? Tips?