• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kläderna gör mannen

Vad brukar ni rocka för vår/sommar-jackor?

Brukar för det mesta köra min fältjacka i olivgrönt, annars kanske nån vardaglig kavaj i bomull/linne. Behöver lite inspiration :)

Vad brukar ni rocka för vår/sommar-jackor?

Brukar för det mesta köra min fältjacka i olivgrönt, annars kanske nån vardaglig kavaj i bomull/linne. Behöver lite inspiration :)
Har nyligen fått hem en Valstarino Mockajacka som jag ser fram emot att kunna börja använda när våren nalkas. Annars är det en M65 från Aspesi samt mollskinsbomber från Private White som kommer användas mest. Inte så somriga bilder kanske :)
IMG_0305.JPG

IMG_6600.JPG

IMG_5459.JPG

Har nyligen fått hem en Valstarino Mockajacka som jag ser fram emot att kunna börja använda när våren nalkas. Annars är det en M65 från Aspesi samt mollskinsbomber från Private White som kommer användas mest. Inte så somriga bilder kanske :)
IMG_0305.JPG

IMG_6600.JPG

IMG_5459.JPG

Jag klarar inte riktigt av gummibanden på bomberjackor. Jag tycker designen på din mockajacka är skitsnygg, men hade gärna skippat gummibanden kring midja och hand. Vet inte varför, men känns lite barnsligt på nåt vis.

På jakt efter nån vettig gymväska som känns lite snyggare än nåt random från Stadium. Känner mig alltid lite löjlig att klampa runt i jobbkostym och portfölj och med ett adidasschabrak över axeln. Tänker nåt avskalat i canvas eller tekniskt material. Kan väl tänka mig lägga en tusing typ. Nån med tips?

På jakt efter nån vettig gymväska som känns lite snyggare än nåt random från Stadium. Känner mig alltid lite löjlig att klampa runt i jobbkostym och portfölj och med ett adidasschabrak över axeln. Tänker nåt avskalat i canvas eller tekniskt material. Kan väl tänka mig lägga en tusing typ. Nån med tips?
Valfri weekend bag borde uppfylla kravet.

Persedelpåse, finns på Granit, K&S osv.

Gubbigt vid BMI > 20.
Har flera, dock inte från Soft goat. Gör sig riktigt bra under kavaj!
Snyggt! Bär liknande själv ibland.
Sen är min stil rätt "gubbig" överlag trots att jag bara är ett kvarts sekel gammal...

Tack för input! Blev faktist ett köp, tycker det kan vara lite roligt med att ta ut svängarna ibland
Kanske bjuder på en bild sen om den får stanna :)

Bra köp! Under vintern bär jag nästan alltid en under kavaj, men sen är jag kanske lite gubbig för att vara 24....:rolleyes:
Min största fundering är hur frusen man måste vara för att kunna ha på sig extra kläder under kostymen. Jag har suttit i normal rumstemp hela dagen idag i en tunn ullkostym i sommarkvalitet och är varm som fan.

Min största fundering är hur frusen man måste vara för att kunna ha på sig extra kläder under kostymen. Jag har suttit i normal rumstemp hela dagen idag i en tunn ullkostym i sommarkvalitet och är varm som fan.
Inte så frusen men är hellre varm än kall... ;)
vill även tilllägga att det främst är under udda kavaj jag bär det och knäpper jag den nästan aldrig..

Tillbaka
Topp