Det där är inte 649.Kanske inget ovanligt, kanske inte farligt heller.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där är inte 649.Kanske inget ovanligt, kanske inte farligt heller.
Same shit but different, om jag uttrycker mig enkelt.Det där är inte 649.
Oavsett så känns det surt med en asymmetrisk glapp/spricka/tillverkningsfel på ett par bågar i prisklass premium. Ok om de kom från GeKås fyndhylla liksom.Det där är inte 649.
Lösningen heter Meflecto och är patenterad av Persol. Den är designad för att vara just flexibel.Oavsett så känns det surt med en asymmetrisk glapp/spricka/tillverkningsfel på ett par bågar i prisklass premium. Ok om de kom från GeKås fyndhylla liksom.
Inte riktigt så engagerad. Men då vet vi. Synd att vissa kunder tror att bågarna är trasiga bara. Inte direkt något man vinner designpris på.Lösningen heter Meflecto och är patenterad av Persol. Den är designad för att vara just flexibel.
A saddle nose bridge and the patented flexible Meflecto temples ensure extreme comfort.
Ställ frågan till Persol. För min del gör det ingenting, funktionen fungerar som den ska. Posta gärna svaret här.
Tvättråd på den?Inget fel med muddar, har det på en av mina läderjackor och den här lamapäls-bombern
En bra kemtvätt är mannens bästa vänTvättråd på den?
Någon som vet vad det här är från Bulang & Sons med denna kollektion? Och vad en M65-jacka kostade?
https://www.bulangandsons.com/the-m-65-collection.html
Precis vad jag tänkte på. Skräddarändrade och ändå rekommenderas en storlek ned...ÄR det inte bara original som B&S kladdat på broderier på och sen tagit hutlöst betalt för? Som det mesta därifrån.
Fox UmbrellasNågon som kan tipsa om bra paraplyer?
Såg att det finns ett svenskt märke: Carl Dagg https://www.carldagg.com
Men hittar inget om dem egentligen, förutom en artikel på Manolo.se så vet inte om man vågar chansa på det eller om man ska välja något mer beprövat märke (vilket?)
Svårt utan bild. Bifoga och en liten taggNågon som vet vilka glajjer Herr Weinås har på sin senaste bild?
Dessa!
Ingen aning - däremot flyger jag till Tyskland i morgon! Kan köpa med både solglasögon och mustasch om du vill.
Någon som vet vilka glajjer Herr Weinås har på sin senaste bild?
Känns lite som en av snutarna i Narcos, på ett bra sätt!Ingen aning - däremot flyger jag till Tyskland i morgon! Kan köpa med både solglasögon och mustasch om du vill.
Går de att få med skaft i whangee? Där har du mitt svar.Någon som kan tipsa om bra paraplyer?
Men hittar inget om dem egentligen, förutom en artikel på Manolo.se så vet inte om man vågar chansa på det eller om man ska välja något mer beprövat märke (vilket?)
James Smith & Sons!Någon som kan tipsa om bra paraplyer?
Sunspel riviera. Nu får det gärna bli sommar (och rivieran).
Kan verkligen tipsa om Fox Umbrellas! Köpte ett för flera år sen och det har tjänat mig mycket väl. I stark motvind, cyklandes och alla möjliga typer av regn. Väl värt investeringen!Fox Umbrellas
Första är riktigt fin, även om den ser lite liten ut. Går så klart att lätta upp uppbyggdnaden kring axlarna men kostar en del att få det vettigt gjort.För att bidra något i tråden. Dessa 3 är secondhand-fynd. 100 spänn styck. Vissa justeringar ska göras hos skräddaren. Men överlag är jag ganska nöjd, är inte så van vid vadderade axlar. Men jag upplever inte dem som för stora.
Den första är en Belloni med en ull/kashmirblandning från loro plana.
Nästa är en Oscar Jacobson helt i ull med diskret blå ruta. Den här ska korta ärmar på samt ta in i midjan.
Och sist men inte minst en till Oscar Jacobson i ull/kashmir fiskbensmönstrad med lappar på armbågarna. Samma här, korta ärmar lite och ta in i midjan.
Och du @Banankontakt jag har ett Fox och älskar det. Kolla in dem på Linnégatan.
Sunspel riviera. Nu får det gärna bli sommar (och rivieran).
Den sitter tyvärr jäkligt tajt kring biceps. Växer muskeln mer får skräddaren släppa lite där. Men i övrigt grymt nöjd med den!Hur känns den? Tittat på flera ggr men tycker många andra märken sitter för tajt vid armhålan samt biceps
Men den där sitter ganska avslappnat ?