Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var köper man bäst det? Ska den vara vinröd eller ljusblå, någon annan färg? Tycker personligen att färgen var rätt bra på den smala som jag hade på bilden.En 8cm slips på det så är du guld.
Rött fungerar toppen till en marinblå kostym (det mesta gör).Var köper man bäst det? Ska den vara vinröd eller ljusblå, någon annan färg? Tycker personligen att färgen var rätt bra på den smala som jag hade på bilden.
Jag testar Åhlens imorgon.Rött fungerar toppen till en marinblå kostym (det mesta gör).
Vart man hittar en sån till bra pris låter jag va osagt, för jag vet inte!
Frågan är om våra studentbilder passar in i den här trådenDu kan iaf titta tillbaka på bilderna utan att skämmas. Som en annan får göra, mycket
Frågan är om våra studentbilder passar in i den här tråden
John Henric har 8 cm vet jag, för under femhunkan tror jag - massor av olika sorter.Jag testar Åhlens imorgon.
Japp såg det, finns det någon som säljer dessa i butik i stockholm?John Henric har 8 cm vet jag, för under femhunkan tror jag - massor av olika sorter.
Mycket oklart, vi har ett hyfsat stort antal butiker här nere i Malmö/Lund-trakten. Men tror de ska finnas även uppe i Stockholm.Japp såg det, finns det någon som säljer dessa i butik i stockholm?
John Henric finns i Mall of Scandinavia.Japp såg det, finns det någon som säljer dessa i butik i stockholm?
Snyggt! Klocka?Lillsyrran tar studenten idag.
Skjorta och näsduk: John Henric
Slips: Bläck
Kavaj: Sir of Sweden
Byxor: Oklart, snodda från farsans garderob - skräddade nån gång på 80-talet
Skor: Loake
Tack! Eberhard Croisiere. Ankaret i mitten av glaset matchar knapparna.Snyggt! Klocka?
Dra åt knuten och tryck ner en vit näsduk i bröstfickan så är du redo för allt! Grattis till studenten!Nya slipsen
Öva på en Four-in-hand-knut, så ska du se att det blir finemang!Nya slipsen
Jag kan ibland tycka en four-in-hand blir lite mesig med en cutaway som han bär. Halv windsor brukar dock fungera.Öva på en Four-in-hand-knut, så ska du se att det blir finemang!
http://www.tie-a-tie.net/fourinhand/
Snyggt! Testa att knyta slipsen som i videonNya slipsen
Helt klart four-in-hand, windsor blir alldeles för stor
Personligen tycker jag man klarar sig gott och väl med en four-in-hand, blir knuten för liten kan man köra dubbel-four-in-hand istället.
Four in hand är den klart snyggaste knuten.
Riktigt bra! Du kommer att se bättre ut än minst 99,7% av alla som tar studenten! (Och ska jag jämföra med min egen student tidigt nittiotal med ljuslila kostym [sic!], så kommer du nog att våga titta på dina studentfoton många år i efterhand.) Men visst skulle du kunna klämma in en vit näsduk i bröstfickan! Grattis!Nya slipsen
Kanon!
Four in hand knut, vad tycker ni?
Det är inte riktigt vad jag hade kallat cutaway.Jag kan ibland tycka en four-in-hand blir lite mesig med en cutaway som han bär. Halv windsor brukar dock fungera.
Kanon!
Four in hand knut, vad tycker ni?
Hehe , jag kör på four-in-hand-knuten imorgon.Vi får nog lugna oss nu, annars kommer det inte vara några brudar kvar till dom andra på festen.
Ser bra ut @Bergaren!