Ejnork
Basic
Tack för infon, vet du vad du har för pit-2-pit på jackan?
Du har bra smak, en riktigt vass modell du har införskaffat dig.
Jag tycker att den var något stor i storleken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för infon, vet du vad du har för pit-2-pit på jackan?
Du har bra smak, en riktigt vass modell du har införskaffat dig.
https://adaysmarch.se/new-arrivals/field-jacket-wool-navy ?Någon som har tips på en kort ulljacka med "kinakrage" eller vad man nu kan kalla det?
marinblå, shysst märke.
kragen var rätt men jackan ska mer vara som en skepparkavaj till passformen, vinklade fickor helst utan ficklock, skjukt svårt att hitt.
Sprezz!Vem på Morris tyckte det var en bra idé med skjorta under polotröja?
![]()
Sett denna konfiguration på flera ställen under hösten, till och med i Drakes lookbook om jag minns rätt. Dock inget jag kan rekommendera, gränsen mellan sprezzatura och pagliaccio är hårfin ibland..Vem på Morris tyckte det var en bra idé med skjorta under polotröja?
![]()
Hur är skjortorna från SIR of sweden? De har nämligen 50% off idag.
Jag är tillräckligt gammal att minnas trenden i slutet på 80-talet med skjorta utanpå polotröja. Lika illa det. Skämskudde på alla varianter av polo skjorta kombon.Vem på Morris tyckte det var en bra idé med skjorta under polotröja?
![]()
Väldigt bekväma. Kan inte säga så mycket om kvaliten då jag bara ägt de ett par månader.
Okej! Sökte lite i tråden, @vaniljglass du tyckte inte skjortorna från SIR var någon hit?Väldigt bekväma. Kan inte säga så mycket om kvaliten då jag bara ägt de ett par månader.
Hur är armlängden på dem ? korta ?
Nope. Men för 50% är det nog svårslaget sntar jag.Okej! Sökte lite i tråden, @vaniljglass du tyckte inte skjortorna från SIR var någon hit?
Nope. Men för 50% är det nog svårslaget sntar jag.![]()
Har ingen erfarenhet men tackar för tipset, slog till på två stycken.Hur är skjortorna från SIR of sweden? De har nämligen 50% off idag.
Vet du om det endast är det som ligger ute på hemsidan nu som kommer att vara på rea? Hoppas på nån mer CEO..Cavaliere kör 50% på utvalt på hemsidan imorgon.
Jag har köpt 3 st nyligen, de är helt ok men jag stör mig på att sömmarna drar ihop sig vid tvätt. Mer än andra märken.Har ingen erfarenhet men tackar för tipset, slog till på två stycken.
Knep ett gäng Drake's skjortor och en A&S kofta till grym rabatt, men noterade nu på kvällen att rabatterna drastiskt minskat på samtliga plagg jag köpte.Finns en hel del godis på The Rake's rea.
https://therake.com/black-friday-2018.html
Hmm såg det nu också... Hade span på en kostym som gick från -52% till -20%Knep ett gäng Drake's skjortor och en A&S kofta till grym rabatt, men noterade nu på kvällen att rabatterna drastiskt minskat på samtliga plagg jag köpte.
Undrar vad de pysslar med på The Rake?
För stora förluster? Nåt märke som ogillar rean?Knep ett gäng Drake's skjortor och en A&S kofta till grym rabatt, men noterade nu på kvällen att rabatterna drastiskt minskat på samtliga plagg jag köpte.
Undrar vad de pysslar med på The Rake?
Hmm såg det nu också... Hade span på en kostym som gick från -52% till -20%![]()
Verkar gälla alla märken jag kollade på. Och marginalerna kan ju inte vara särskilt goda med 40-50% rabatt på basplagg.För stora förluster? Nåt märke som ogillar rean?
Vart går gränsen för goda marginalerVerkar gälla alla märken jag kollade på. Och marginalerna kan ju inte vara särskilt goda med 40-50% rabatt på basplagg.
Precis när man trycker på köpknappen så dör sidan, yey!Länk till Oscar Jacobsons black friday-rea
https://www.oscarjacobson.com/sv-se...m_medium=email&utm_campaign=black-friday-2018