#goodtimesJag är tillräckligt gammal att minnas trenden i slutet på 80-talet med skjorta utanpå polotröja. Lika illa det. Skämskudde på alla varianter av polo skjorta kombon.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
#goodtimesJag är tillräckligt gammal att minnas trenden i slutet på 80-talet med skjorta utanpå polotröja. Lika illa det. Skämskudde på alla varianter av polo skjorta kombon.![]()
Längre! Dina lår kommer tacka dig. Oftast mer smickrande också med lite längd.Jag håller på att kika på ytterrockar och är lite fundersam på vilken längd jag ska välja. Har kikat på en från Oscar Jacobson som slutar strax under skrevet, men mer klassiskt är väl att den slutar vid knäna?
Hur tänker ni kring längden?
yes! klippte ett par pt01, hoppas de passar!
Till knäna eller över knäna beroende på vad det är för typ av rock. I dag görs alla rockar carcoat korta, vilket är trist och kommer kännas lika kul som över halva rumpan kavajerna känns nu. Märkligt att det är så trögt för producenterna att gå ner i längd så man får lite alternativ.Jag håller på att kika på ytterrockar och är lite fundersam på vilken längd jag ska välja. Har kikat på en från Oscar Jacobson som slutar strax under skrevet, men mer klassiskt är väl att den slutar vid knäna?
Hur tänker ni kring längden?
Intressant, det ligger nog något i att de kortare kan bli omoderna i sinom tid. Jag provade några olika modeller idag och kände nog att de som satt strax ovanför knäna kändes bäst. Jag har beställt hem några olika rockar att prova så får vi se vilken det blir till slutTill knäna eller över knäna beroende på vad det är för typ av rock. I dag görs alla rockar carcoat korta, vilket är trist och kommer kännas lika kul som över halva rumpan kavajerna känns nu. Märkligt att det är så trögt för producenterna att gå ner i längd så man får lite alternativ.
När det gäller OJ kan det vara värt att kolla om det kan sy upp den med en länge längd. Inte så mycket dyrare när jag gjort det med kavajer för att få en mer klassisk längd.
Har ett par i Carpincho samt Peccary, Carpincho-paret släppte i sömmarna efter några månader(månadsexemplar?), men dom stod för kostnaden att lämna in dom hos en sömmerska. Peccary-paret har jag bara använt i knappt en månad(förra årets version), hittills känns dom stabila och bra.Har nån testat berg&bergs handskar? Är det nåt att hänga i granen? Tänkte dra hem ett par peccary i svart
Tack för svaret.Har ett par i Carpincho samt Peccary, Carpincho-paret släppte i sömmarna efter några månader(månadsexemplar?), men dom stod för kostnaden att lämna in dom hos en sömmerska. Peccary-paret har jag bara använt i knappt en månad(förra årets version), hittills känns dom stabila och bra.
Har dock inte ägt Hestras Peccary-handskar så kan inte jämföra, deras handskar kostar dock runt 300kr mer än B&B handskar vid ordinariepris.
UniqloSåg några som diskuterade västar förut. Finns det nån bra deal på en schysst grå eller blå?
Länk
Nu var du lat
Nu var du lat
https://www.uniqlo.com/uk/en/product/men-ultra-light-down-vest-409324.html
Finns det mesta i butiken på Hamngatan. Bra stickat också för inga pengar alls
I det här vädret så har man den ju bara under kläderna. Bra kvalle också
Jag kikade på nån från stenströms, men den var ju 4ggr så dyr!
Oach. Hade helt förträngt den 80-tals kombinationen, men kommer nu ihåg den. Lite smärtsamt. Tunna polotröjor som man hade under allt möjligt.Jag är tillräckligt gammal att minnas trenden i slutet på 80-talet med skjorta utanpå polotröja. Lika illa det. Skämskudde på alla varianter av polo skjorta kombon.![]()
Jepp tunna och allt som ofta vita t ex under en jeansskjorta av märket Dobber.Oach. Hade helt förträngt den 80-tals kombinationen, men kommer nu ihåg den. Lite smärtsamt. Tunna polotröjor som man hade under allt möjligt.
Haha. Eller under en vit collagetröja, gärna av märket Aqua Limone.Jepp tunna och allt som ofta vita t ex under en jeansskjorta av märket Dobber.![]()
För mycket tjafs på den, påminner om Aliexpress-rockarna för $68.
La inte märke till alla detaljer förens du nämnde det.För mycket tjafs på den, påminner om Aliexpress-rockarna för $68.
Dom är riktigt bra.Plockade upp en Herno coat down padded, bland cleanste jackor jag ägt.![]()
Blev stl 50 till sist.
Dom är riktigt bra.
Snyggt!