Mudfold
Basic
Förvänta dig dock att bli ruinerad...
Jo jag tröck ner sidan rätt omgående, undvika en ångestattack..
En skjorta för $1000. Är dem gjorda av guld eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förvänta dig dock att bli ruinerad...
En billig börjar på $3000 och en MTM börjar på $5000...Jo jag tröck ner sidan rätt omgående, undvika en ångestattack..
En skjorta för $1000. Är dem gjorda av guld eller?
Har läst att han brukar ha en del från SS med
Men vad det där är har jag ingen aning om
Vad är SS för märke?Mycket möjligt faktiskt! De kör en del breda slag. Såg faktiskt programmet han är med i igår där en av de andra mäklarna hade en "kostympåse" (brist på bättre ord) från SS. Inte omöjligt att de har någon form av sponsordeal
Snygg men omotiverat dyrPerfekta vår/vinter/höstjackan med avtagbart innerfoder. Passar fan till allt & ligger nu uppe i Gabuccis webshop. Jag har letat som fan efter den...
http://gabucci.se/sv/product/1279/m65
Jag var tvungen att slå till. Har både minfield vento och M65 sedan tidigare och älskar modellen och mångsidigheten. Här får man en jacka som klarar typ alla årstider tack vare det avtagbara fodret och jag skulle säga att den är väldigt tidslös.Snygg men omotiverat dyr
Hur är m65 mot minifield, storleksmässigt? Är M65 slimmodell som minifield?Jag var tvungen att slå till. Har både minfield vento och M65 sedan tidigare och älskar modellen och mångsidigheten. Här får man en jacka som klarar typ alla årstider tack vare det avtagbara fodret och jag skulle säga att den är väldigt tidslös.
Motsvarande jackor i m65-stuk kostar runt 4-5.000:-, först och främst har ingen av de fallit mig i smaken samt att de antingen fixar vår/höst eller är fodrade. De kronorna extra kändes helt klart värt det tycker jag, speciellt när jag inte klär mig dressat men ändå vill klä mig ordentligt.
Kostar?Perfekta vår/vinter/höstjackan med avtagbart innerfoder. Passar fan till allt & ligger nu uppe i Gabuccis webshop. Jag har letat som fan efter den...
7300:-Kostar?
Shiiiiiit. Jag gav 3 k på en rea en gång, och min är betydligt tjockare. (En vinterjacka)
Aspesi?Shiiiiiit. Jag gav 3 k på en rea en gång, och min är betydligt tjockare. (En vinterjacka)
Korrekt. Tog du någon bild på kavajen btw?Aspesi?
Det är den modellen (m65) med avtagbart innerfoder går inte att hitta till bra pris verkar det som. Minifield kan du köpa fodrad för 3000:- nu. Och nej, ingen bild än...Korrekt. Tog du någon bild på kavajen btw?
Tack, ja såg att minifield också fanns i fodrad, då brun! Tack för svarNej, min minifield är bra mycket mer slimmad än M65, samt att M65 är längre.
Jag gillar båda, men ofodrade minifield gör sig bäst i varmare grader (finns även som fodrad).
Den är riktigt prisvärd faktiskt. slå till vet jag.Tack, ja såg att minifield också fanns i fodrad, då brun! Tack för svar
Ska faktiskt in o kika på den idag, osäker på färg dock, alla är så jäkla snygga!Den är riktigt prisvärd faktiskt. slå till vet jag.
Suit supply
Som påstås öppna i Sverige inom kort. Nån som vet mer? Hörde att Weinås sa att det var klart i Kings podd...
Acne, modell har jag ingen aning omden var snygg! märke?