• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kläderna gör mannen

Liam i svenska M90 av Ark Air som fört in modet i framförallt Storbritannien.
image.jpeg

Själv skulle jag ha svårt att bära deras M90 här i Sve. Skulle kännas fel även fast jag tycker att det är många gånger snyggare camo än "vanlig" camo (är inte hundra vems camo det är/var).
image.jpeg

Snygg men omotiverat dyr
Jag var tvungen att slå till. Har både minfield vento och M65 sedan tidigare och älskar modellen och mångsidigheten. Här får man en jacka som klarar typ alla årstider tack vare det avtagbara fodret och jag skulle säga att den är väldigt tidslös.

Motsvarande jackor i m65-stuk kostar runt 4-5.000:-, först och främst har ingen av de fallit mig i smaken samt att de antingen fixar vår/höst eller är fodrade. De kronorna extra kändes helt klart värt det tycker jag, speciellt när jag inte klär mig dressat men ändå vill klä mig ordentligt.

Fuck, dubbelpost. Jag trodde inte att det var möjligt... Och jag som har tänkt att hålla lågt som fan på mina poster nu för att vid inlägg 1499 tacka för mig. :(

Jag var tvungen att slå till. Har både minfield vento och M65 sedan tidigare och älskar modellen och mångsidigheten. Här får man en jacka som klarar typ alla årstider tack vare det avtagbara fodret och jag skulle säga att den är väldigt tidslös.

Motsvarande jackor i m65-stuk kostar runt 4-5.000:-, först och främst har ingen av de fallit mig i smaken samt att de antingen fixar vår/höst eller är fodrade. De kronorna extra kändes helt klart värt det tycker jag, speciellt när jag inte klär mig dressat men ändå vill klä mig ordentligt.
Hur är m65 mot minifield, storleksmässigt? Är M65 slimmodell som minifield?

Nej, min minifield är bra mycket mer slimmad än M65, samt att M65 är längre.

Jag gillar båda, men ofodrade minifield gör sig bäst i varmare grader (finns även som fodrad).

Har, om jag förstått det rätt, varit många turer kring Suit Supply och Stockholm. Först skulle de öppna, sen inte och sedan skulle de göra det igen.

Tillbaka
Topp