Mitt tips är att hålla dig borta från Robin Pettersson, sämre upplevelse än vad jag fått där har jag aldrig varit med om.
Jag försökte göra en 100 hands skjorta genom honom. Började med att åka dit och ta mått, det skulle ta 4-6v för att få skjortan, 2-3 månader senare hör jag av mig och undrar var den är, då hade han glömt lägga beställningen! Så efter ca 4v till kommer skjortan, den är jävligt fin men passar inte perfekt (vilket är att förvänta sig på första beställningen, så det är fine), så jag åker till honom igen med skjortan för att få den justerad och mina mått justerade och lägga en beställning på nästa skjorta (vi kommer överens om att börja med att justera existerande skjorta). Tiden går, jag frågar ett antal gånger om när min skjorta är klar, helt plötsligt ringer han en dag och säger att det är ett stort hål framtill på min skjorta och undrar om det var så när jag lämnade den till honom, vilket det givetvis inte var (när vi justerade måtten provade jag den framför ögonen på honom). Så han lovar att beställa en ny till mig från 100 hands, det ska ta 4-6v igen. Efter att det gått 5-6 månader börjar jag försöka kräva pengarna tillbaka istället eftersom jag fortfarande inte fått ngn ny skjorta (trots otaliga samtal och sms till honom)! Han påstår vid ett flertal tillfällen att han fört över pengarna till mig men inga pengar dyker upp på mitt konto. Till slut efter att jag hotat med ARN och juridiska åtgärder swishar han pengarna till mig efter ytterligare ca 2 månaders tjatande och gnällande från min sida.