D
Deleted member 19984
Guest
Half-zips började väl bli trendiga med casualvågen som kom för typ 15 år sedan och har aldrig försvunnit sedan dess?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Uniqlo, adverb, asket, arketTips på pullovers att ha över skjorta? Gärna merinoull, slim fit och med något kortare ärmar..
90% rea är sinnes. Grattis!Rätt nöjd med dagens jack köp, velat ha en svart dock men för 500kr kan jag ju ha båda
![]()
![]()
Grattis!Rätt nöjd med dagens jack köp, velat ha en svart dock men för 500kr kan jag ju ha båda
![]()
![]()
Rätt nöjd med dagens jack köp, velat ha en svart dock men för 500kr kan jag ju ha båda
![]()
![]()
Tack, aa verkligen! Sen att man har tur och den är i rätt storlek också.90% rea är sinnes. Grattis!
Tack!Grattis!
Bättre färg än svart oxå.
Tyst, du kan ju inte avslöja mig..Hade du med egen ptislapp? Haha![]()
Half-zips började väl bli trendiga med casualvågen som kom för typ 15 år sedan och har aldrig försvunnit sedan dess?
Vart köpte du den?Tack, aa verkligen! Sen att man har tur och den är i rätt storlek också.
Tack!
Jaa, händer lite mer än på en svart.
Tyst, du kan ju inte avslöja mig..![]()
Här http://kladhuset.se/Vart köpte du den?
![]()
Man glömmer inte när denna trend kom![]()
Riktigt fin modell enligt mig. Tycker att färgen är något ljusVad tycker panelen om PW's nya twin track? Äger sedan tidigare en svart, men är oerhört sugen på en i grönt också. Kanske avyttrar den svarta, två fältjackor i garderoben kanske blir lite mycket.![]()
Gillar framför allt nya designen på fickorna samt att ärmarna är lite längre. Livstids garanti lockar också.
Storleken ser bra ut! Snyggt fångatTog några bilder nu när jag är precis hemkommen från jobbet på valstarinon. Storlek 48, med en morgano ulltröja under, vilket är det grövsta jag tror jag kommer ha under denna jacka. Jag tror det är rätt storlek. Kan tycka det ser ut att dra i översta knappen ibland, men känner inte av något när jag använder jackan naturligt.
Vad tror ni som äger en likadan?
![]()
Tack! Nöp den för halva priset.Storleken ser bra ut! Snyggt fångat
Tycker framförallt den känns lite svårmatchad. Hade den varit mer åt det olivbruna hållet hade jag gillat den mer.Riktigt fin modell enligt mig. Tycker att färgen är något ljus![]()
Jag tror det beror mycket på vad man har för färger i övrigt. Blir en beställning i alla fall så återkommer jag med bild!Tycker framförallt den känns lite svårmatchad. Hade den varit mer åt det olivbruna hållet hade jag gillat den mer.
Tyckte det såg bra ut. Speciellt med dom byxorna. Vad är det för några?Tycker framförallt den känns lite svårmatchad. Hade den varit mer åt det olivbruna hållet hade jag gillat den mer.
Ser ut som ett par jeans bara. Korpade bilden från PW's hemsida!Tyckte det såg bra ut. Speciellt med dom byxorna. Vad är det för några?
FelcitatTyckte det såg bra ut. Speciellt med dom byxorna. Vad är det för några?
Felcitat?
Haha japp, felcitat! Var menat till @Lindrian och hans manchester...Ser ut som ett par jeans bara. Korpade bilden från PW's hemsida!
Det är ett par manchester från PT01. Köpte de från rose & born. Väldigt trevliga.Haha japp, felcitat! Var menat till @Lindrian och hans manchester...![]()
Pangskjortor för prisetSvängde förbi Lund&Lund idag för att testa deras skjortor, satt minst sagt perfekt på mig så det blev en skjorta, verkar som om rykten har börjat sprida sig för det var slutsålt i deras vitt och ljusblått(det är ditt, @Ernesto ). Fanns förövrigt relativt mycket kvar på vinterrean, bl a denna från RJ i strl 48, den fanns även i vanligt blått i strl 52.
Nu till min fråga, är sugen på 100 hands och deras MTM-tjänst hos L&L för deras "Shacket". Någon som har gjort en beställning hos 100 hands tidigare, nöjda?;![]()
Jag är så nyfiken på dem skjortorna. Så synd att de inte har en webbshopPangskjortor för priset![]()
Svängde förbi Lund&Lund idag för att testa deras skjortor, satt minst sagt perfekt på mig så det blev en skjorta, verkar som om rykten har börjat sprida sig för det var slutsålt i deras vitt och ljusblått(allting är ditt fel, @Ernesto ). Fanns förövrigt relativt mycket kvar på vinterrean, bl a denna från RJ i strl 48, den fanns även i vanligt blått i strl 52.
Nu till min fråga, är sugen på 100 hands och deras MTM-tjänst hos L&L för deras "Shacket". Någon som har gjort en beställning hos 100 hands tidigare, nöjda?;![]()
Kommer, men de tar tidKlippte dessa från careofcarl, men blir osäker på
Jag är så nyfiken på dem skjortorna. Så synd att de inte har en webbshop![]()
What?!Kommer, men de tar tidTror de siktar på hösten
Tror det när jag ser det!Kommer, men de tar tidTror de siktar på hösten