• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kläderna gör mannen

D

Deleted member 19984

Guest
Half-zips började väl bli trendiga med casualvågen som kom för typ 15 år sedan och har aldrig försvunnit sedan dess?
 

Träff

Rolex
Friends Of KS
Rätt nöjd med dagens jack köp, velat ha en svart dock men för 500kr kan jag ju ha båda :D
IMG_20190209_135858.jpg
IMG_20190209_135049.jpg
 

Åskviggen

Panerai
Vad tycker panelen om PW's nya twin track? Äger sedan tidigare en svart, men är oerhört sugen på en i grönt också. Kanske avyttrar den svarta, två fältjackor i garderoben kanske blir lite mycket.
tt1.jpg


Gillar framför allt nya designen på fickorna samt att ärmarna är lite längre. Livstids garanti lockar också.
Riktigt fin modell enligt mig. Tycker att färgen är något ljus :)
 

Åskviggen

Panerai
Tog några bilder nu när jag är precis hemkommen från jobbet på valstarinon. Storlek 48, med en morgano ulltröja under, vilket är det grövsta jag tror jag kommer ha under denna jacka. Jag tror det är rätt storlek. Kan tycka det ser ut att dra i översta knappen ibland, men känner inte av något när jag använder jackan naturligt.

Vad tror ni som äger en likadan?

IMG_1030.jpeg
Storleken ser bra ut! Snyggt fångat
 

dauit

Panerai
2-Faktor
Svängde förbi Lund&Lund idag för att testa deras skjortor, satt minst sagt perfekt på mig så det blev en skjorta, verkar som om rykten har börjat sprida sig för det var slutsålt i deras vitt och ljusblått(allting är ditt fel, @Ernesto ). Fanns förövrigt relativt mycket kvar på vinterrean, bl a denna från RJ i strl 48, den fanns även i vanligt blått i strl 52.

Nu till min fråga, är sugen på 100 hands och deras MTM-tjänst hos L&L för deras "Shacket". Någon som har gjort en beställning hos 100 hands tidigare, nöjda?;
51620324_2290995591172374_8219455425426276192_n.jpg
 
Senast ändrad:

kalufsen

Panerai
Svängde förbi Lund&Lund idag för att testa deras skjortor, satt minst sagt perfekt på mig så det blev en skjorta, verkar som om rykten har börjat sprida sig för det var slutsålt i deras vitt och ljusblått(det är ditt, @Ernesto ). Fanns förövrigt relativt mycket kvar på vinterrean, bl a denna från RJ i strl 48, den fanns även i vanligt blått i strl 52.

Nu till min fråga, är sugen på 100 hands och deras MTM-tjänst hos L&L för deras "Shacket". Någon som har gjort en beställning hos 100 hands tidigare, nöjda?;
51620324_2290995591172374_8219455425426276192_n.jpg
Pangskjortor för priset :)
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Svängde förbi Lund&Lund idag för att testa deras skjortor, satt minst sagt perfekt på mig så det blev en skjorta, verkar som om rykten har börjat sprida sig för det var slutsålt i deras vitt och ljusblått(allting är ditt fel, @Ernesto ). Fanns förövrigt relativt mycket kvar på vinterrean, bl a denna från RJ i strl 48, den fanns även i vanligt blått i strl 52.

Nu till min fråga, är sugen på 100 hands och deras MTM-tjänst hos L&L för deras "Shacket". Någon som har gjort en beställning hos 100 hands tidigare, nöjda?;
51620324_2290995591172374_8219455425426276192_n.jpg

Nästan som att jag borde börja collecta gåvor från L&L ;)

Kul att du köpte! Mina favoritskjortor!
 
Topp