Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Brooks Brothers brukar ha en bra utbud.Vet nån vart man kan hitta skjortor i seersucker-tyg?
Jag hade testat blöta ner tröjan i kallt vatten, och sen försökt stretcha ut den igen.En av mina merino-tröjor har krympt i tvätten, tips för att återställa eller är det kört?
Har en sån och är hur nöjd som helst!Ang A-1 bomber jackor
Vad tror vi om denna?
Ser ut att passa modellen som är lite längre.
https://www.privatewhitevc.com/moleskin-bomber.html?colourway=270
Snyggt MasterCard!Delar av min JC samling ;-)
Prova att blötlägga i vatten och hårbalsam. Dra ut och låt torka plant. Funkar om den inte krympt allt för mycket.En av mina merino-tröjor har krympt i tvätten, tips för att återställa eller är det kört?
Funka ganska bra när jag provade det, ett tips kan vara att försiktigt ta på sig tröjan så ser och känner man vart det behöver töjasProva att blötlägga i vatten och hårbalsam. Dra ut och låt torka plant. Funkar om den inte krympt allt för mycket.
Vad tycker du om kavajen? Är du nöjd?Det är bra ös i tråden igen. Det är kul men dyrt! Det blev hela fyra plagg från Linnégatan 2. Måtte rocken nu finnas i lager.
De Petrillo.
http://www.manolo.se/artiklar/artikel/20180820/historien-bakom-de-petrillo/
Jag önskar att jag kunde säga ja. Kavajen är väldigt trevlig, men den sitter in bra på mig. Axel- och bröstpartiet sitter jättebra. Det som ställer till det är smalt skurna armar och aningen kort. Rocken från Gaiola blev däremot en fullträff. Den sitter riktigt bra.Vad tycker du om kavajen? Är du nöjd?
180, storlek 52.Trist på kavajen, men kul på rocken vilken storlek valde du i kavajen och hur lång är du?
Wow - om en 52 är kort på nån som är 180 så måste den vara oerhört kort i modellen?180, storlek 52.
Det är min uppfattning om hur den satt på mig. Jag är ganska fyrkantig i min form också.Wow - om en 52 är kort på nån som är 180 så måste den vara oerhört kort i modellen?
Satt och fingrade på köpknappen men då lär den knappast sitta bättre på mig iom att jag är längre.180, storlek 52.
Den kan säkert falla bättre. Prova! Kavajen är väldigt trevlig.Satt och fingrade på köpknappen men då lär den knappast sitta bättre på mig iom att jag är längre.
Det ska alla skräddare kunna, ordet du letar efter är bälteshälla.Jävla skit, förbannade dörrhandtag!
Tror vi en skräddare kan fixa utan att det syns för mycket?
Syns inte jätte bra men en av "grejerna" (kommer inte på det korrekta namnet) skärpet sitter i fastna i dörrhandtaget och drogs av i sömnen där uppe
Tack, försöka lägga det på minnet nuDet ska alla skräddare kunna, ordet du letar efter är bälteshälla.
Det var nog den sämsta bilden jag sett på länge
Antar att det är mig ni menar? Blir lättare för alla om ni citerar"hällor".
Ser inte så bra på bilden, men det borde gå att fixa OK. Är det sömmen som gått av eller har tyget rivits av nedanför sömmen?
"Worst case" kanske det går att sno lite tyg nån annan stan soch göra en ny hälla?
Antar att det är mig ni menar? Blir lättare för alla om ni citerar
Tog några bilder på eländet tog av mig och vek ihop byxorna innan jag kolla på bilderna och var inte jätte sugen på att vika ut dem och ta nya, tyckte dock de var tillräckligt bra för att funka med en förklaring.
I sömen @blackcoffee, borde gå då va?
Någon som har tips på en simpel mörkbrun mockajacka som dessutom är hyfsat affordable? Tänker 5000 max. Typ som den här fast mörkbrun.
Såg att Careofcarl hade samma modell fast i brun manschetter till halva priset. Men ska Sern vara mocka så duger såklart inte den.Någon som har tips på en simpel mörkbrun mockajacka som dessutom är hyfsat affordable? Tänker 5000 max. Typ som den här fast mörkbrun.
Det där fixar du lätt själv. Fäst från insidanJävla skit, förbannade dörrhandtag!
Tror vi en skräddare kan fixa utan att det syns för mycket?
Syns inte jätte bra men en av "grejerna" (kommer inte på det korrekta namnet) skärpet sitter i fastna i dörrhandtaget och drogs av i sömnen där uppe