• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kläderna gör mannen

JLC

Panerai
2-Faktor
Delar av min JC samling ;-)
26699B9E-A50D-4FB4-BBD0-0DA6638A1B2A.jpeg
 

pnt

Rolex
2-Faktor
Någon som har tips på en simpel mörkbrun mockajacka som dessutom är hyfsat affordable? Tänker 5000 max. Typ som den här fast mörkbrun.

47F5CE5F-A260-48AA-903C-826EFF9B9CAE.png
 

Träff

Rolex
Friends Of KS
Jävla skit, förbannade dörrhandtag!
Tror vi en skräddare kan fixa utan att det syns för mycket?
Syns inte jätte bra men en av "grejerna" (kommer inte på det korrekta namnet) skärpet sitter i fastna i dörrhandtaget och drogs av i sömnen där uppe :(
IMG_20190210_220307.jpg
 

blackcoffee

Rolex
2-Faktor
"hällor".

Ser inte så bra på bilden, men det borde gå att fixa OK. Är det sömmen som gått av eller har tyget rivits av nedanför sömmen?

"Worst case" kanske det går att sno lite tyg nån annan stan soch göra en ny hälla?
 

Träff

Rolex
Friends Of KS
Det var nog den sämsta bilden jag sett på länge :D
"hällor".

Ser inte så bra på bilden, men det borde gå att fixa OK. Är det sömmen som gått av eller har tyget rivits av nedanför sömmen?

"Worst case" kanske det går att sno lite tyg nån annan stan soch göra en ny hälla?
Antar att det är mig ni menar? Blir lättare för alla om ni citerar :)
Tog några bilder på eländet tog av mig och vek ihop byxorna innan jag kolla på bilderna och var inte jätte sugen på att vika ut dem och ta nya, tyckte dock de var tillräckligt bra för att funka med en förklaring.
I sömen @blackcoffee, borde gå då va? :)
 
D

Deleted member 19984

Guest
Antar att det är mig ni menar? Blir lättare för alla om ni citerar :)
Tog några bilder på eländet tog av mig och vek ihop byxorna innan jag kolla på bilderna och var inte jätte sugen på att vika ut dem och ta nya, tyckte dock de var tillräckligt bra för att funka med en förklaring.
I sömen @blackcoffee, borde gå då va? :)

Är det i sömmen ska det inte vara några problem, värre om tyget slitits sönder.
 

JohanHLM

Rolex
Någon som har tips på en simpel mörkbrun mockajacka som dessutom är hyfsat affordable? Tänker 5000 max. Typ som den här fast mörkbrun.

47F5CE5F-A260-48AA-903C-826EFF9B9CAE.png
Såg att Careofcarl hade samma modell fast i brun manschetter till halva priset. Men ska Sern vara mocka så duger såklart inte den.

Gillade stuket på denna, vilken jag antar är mocka även om bilden är otydlig vid telefonsurfning.
https://perljung.se/butik/mauro-grifoni-jacka/
 
  • Like
Reactions: pnt

JLC

Panerai
2-Faktor
Jävla skit, förbannade dörrhandtag!
Tror vi en skräddare kan fixa utan att det syns för mycket?
Syns inte jätte bra men en av "grejerna" (kommer inte på det korrekta namnet) skärpet sitter i fastna i dörrhandtaget och drogs av i sömnen där uppe :(
IMG_20190210_220307.jpg
Det där fixar du lätt själv. Fäst från insidan
 
Topp