• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kläderna gör mannen

Biohazard

Omega
Var och provade en MAC från Private White på lunchen. Blir inte beige skitigt ganska fort? Blottarvarning? Tycker den är trevligt i övrigt om än lite tight över bröstet.
6C858BB0-367E-47B2-B284-799BA815B3F3.jpeg

Trench är tidlöst och cleant, klippte precis en Mackintosh från @dauit här på KS.
Riktigt bra plagg.

Tips, Kika även vad Aquascutum erbjuder i trench väg.

750DC60C-C7A2-4C72-8CE3-BE1903C410DB.jpeg
 

Träff

Rolex
Friends Of KS
Inte jätte bra bild men va tycker panelen?
Funderar på om jag ska slå till eller inte så skulle behöva smak råd, byxorna..
IMG_20190323_163247.jpg
 
Senast ändrad:

dauit

Panerai
2-Faktor
Samma, är halvt taggad men det skall vi nog kunna ändra på. Behöver egentligen inga skjortor. Vad planerar du fixa? Deras onepiece ser trevlig ut.
Först en vanlig slipsskjorta i antingen vit eller ljusblått.

Sedan är jag sugen på en liten mer "våghalsig" skjorta,
antingen en sommarskjorta av linne med BD-krage i ljusblått,vitt eller ljusrosa eller en onepiece-krage(beroende på hur den känns) i ljusrosa eller ljusgul.
Sådan här typ av ljusrosa:
Screenshot_20190323-183404.png

Eller så fegar man ur och kör med det klassiska en BD i ljusblått eller vitt eller med deras onepiece, är lite "tråkig" på det viset.

Du?
 
Senast ändrad:

kalufsen

Panerai
Först en vanlig slipsskjorta i antingen vit eller ljusblått.

Sedan är jag sugen på en liten mer "våghalsig" skjorta,
antingen en sommarskjorta av linne med BD-krage i ljusblått,vitt eller ljusrosa eller en onepiece-krage(beroende på hur den känns) i ljusrosa eller ljusgul.
Sådan här typ av ljusrosa:
Screenshot_20190323-183404.png

Eller så fegar man ur och kör med det klassiska en BD i ljusblått eller vitt eller med deras onepiece, är lite "tråkig" på det viset.

Du?
Kan bli bra, våga! Jag är också tråkig, har i princip bara business skjortor så kommer nog köra en ljus denim samt eventuellt en chambray, lite halvsugen på en rosa randig (kräver dock en bränna) så den kanske får ta chambrays plats. Tycker deras cut away ser underlig ut på bild men hoppas den känns bättre i verkligheten, så får se vilka kragar det blir helt enkelt.
 

Oew

Rolex
Kan bli bra, våga! Jag är också tråkig, har i princip bara business skjortor så kommer nog köra en ljus denim samt eventuellt en chambray, lite halvsugen på en rosa randig (kräver dock en bränna) så den kanske får ta chambrays plats. Tycker deras cut away ser underlig ut på bild men hoppas den känns bättre i verkligheten så får se vilka kragar det blir.
Tycker annars g inglese har några jävligt trevliga via nmwa, också riktigt bra one piece/Capri-krage, annan prisklass men ändå! Beställde ett par häromdagen
 

kalufsen

Panerai
Tycker annars g inglese har några jävligt trevliga via nmwa, också riktigt bra one piece/Capri-krage, annan prisklass men ändå! Beställde ett par häromdagen
Det finns massor av g inglese jag vill köpa, dessutom som ligger på rea just nu, men vi landar ändå på ett rätt högt pris / skjorta. Vad landar tull och moms på?
 
Topp