Aa exakt, har du för storlek?Okok, ska testa dessa! Volt centrum i norrpan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aa exakt, har du för storlek?Okok, ska testa dessa! Volt centrum i norrpan?
48 eller 50Aa exakt, har du för storlek?
Ser lite knasiga ut i grenen?Inte jätte bra bild men va tycker panelen?
Funderar på om jag ska slå till eller inte så skulle behöva smak råd, byxorna..
![]()
Va inget jag tänkte på när jag testa men desto mer jag kollar på bilden desto gladare blir jag att jag inte köpte.Ser lite knasiga ut i grenen?
Va inget jag tänkte på när jag testa men desto mer jag kollar på bilden desto gladare blir jag att jag inte köpte.
Aa stämmer, rätt glad att jag stod över nu i efter handÄr det dessa? Ser ju inte hundra på produktbilderna heller isf
![]()
Det var ett understatement. Dessutom ser det förjävligt ut utan strumpor när man har slips.Är det dessa? Ser ju inte hundra på produktbilderna heller isf
![]()
Får återkomma i den frågan!Det finns massor av g inglese jag vill köpa, dessutom som ligger på rea just nu, men vi landar ändå på ett rätt högt pris / skjorta. Vad landar tull och moms på?
Fan, känns alltid som man blir lurad när startpriser börjar lågt som i detta fallet på 1150, vill du ha en Denim skjorta med Thomas M landar den på 2300 liksom. Caccioppoli var billigare, tror runt 1700. Fortfarande bra priser men ha rätt förväntningar om ni skall dit, endast deras "in house" tyger som kostar 1150.Fick en tid på söndag, så ingen återvändo nu antar jag![]()
Hoppsan, det var inget dåligt prispåslag. Då börjar man undra hur deras standardtyger är...Fan, känns alltid som man blir lurad när startpriser börjar lågt som i detta fallet på 1150, vill du ha en Denim skjorta med Thomas M landar den på 2300 liksom. Caccioppoli var billigare, tror runt 1700. Fortfarande bra priser men ha rätt förväntningar om ni skall dit, endast deras "in house" tyger som kostar 1150.
Agreed! Jag kommer att avvakta, behöver inga skjortor, byxor eller kavajer för den delen, på tok för mycket som kommit in senaste tiden och som är på G in också. Men dela gärna din erfaranhet.Hoppsan, det var inget dåligt prispåslag. Då börjar man undra hur deras standardtyger är...
Blir nog att man kör med deras standardtyger eller lite billigare tyger, är främst ute efter att testa deras tjänst för att se deras kunskap inom måttagning.
Brukar betyda de är för små över höften.Har ett par kostymbyxor med singel pleat som jag tycker ”bullar” ut vid fickorna. Stör mig så pass att jag funderar på att sy igen dem. Vad kan man annars göra?
Finns det fler rockar man borde kika på i samma prissegment som Valstar?Vad tror ni om denna regnrock från valstar? https://therake.com/valstar-segale-cotton-double-breasted-trench-coat.html
Ser ut att vara väldigt rimligt prissatt.
Edit: denna var också snygg, men inte lika rimligt prissatt: https://www.drakes.com/clothing/coats-and-jackets/beige-cotton-twill-belted-raincoat
Absolut, börjar dock få kalla fötter nu...Agreed! Jag kommer att avvakta, behöver inga skjortor, byxor eller kavajer för den delen, på tok för mycket som kommit in senaste tiden och som är på G in också. Men dela gärna din erfaranhet.
Hmm... kan man tänka sig att kavaj landar på närmare 20 lök för något trevligare tyg då månntro?Fan, känns alltid som man blir lurad när startpriser börjar lågt som i detta fallet på 1150, vill du ha en Denim skjorta med Thomas M landar den på 2300 liksom. Caccioppoli var billigare, tror runt 1700. Fortfarande bra priser men ha rätt förväntningar om ni skall dit, endast deras "in house" tyger som kostar 1150.
Utifrån startpriset på typ 9 om jag inte minns fel får du nog räkna med 4-5 extra från erkänd leverantör och finare tyg.Hmm... kan man tänka sig att kavaj landar på närmare 20 lök för något trevligare tyg då månntro?
Tur att man lyfte frågan, olustigt att stå där och allt blev dubbelt så dyrt. Främst pga priset jag ville testa men för de pengarna behöver jag inte sy upp en skjorta på andra sidan jordklotetAbsolut, börjar dock få kalla fötter nu...
Äsch, jag avstår. Har inte tillräckligt med skjortor(jobbat knappt två år i ett "skjort-yrke") men jag andra utgifter som kommer inom kort.Tur att man lyfte frågan, olustigt att stå där och allt blev dubbelt så dyrt. Främst pga priset jag ville testa men för de pengarna behöver jag inte sy upp en skjorta på andra sidan jordklotet![]()
Ville inte avstyra dig men låter rimligt, kör hellre hos Saman när de återinför sitt skjortprogram jag med. Har redan mitt mönster spikat där också, enklare så.Äsch, jag avstår. Har inte tillräckligt med skjortor(jobbat knappt två år i ett "skjort-yrke") men jag andra utgifter som kommer inom kort.
Kör med Saman Amel när dom väl har fått till deras nya skjortprogram!
Fan, känns alltid som man blir lurad när startpriser börjar lågt som i detta fallet på 1150, vill du ha en Denim skjorta med Thomas M landar den på 2300 liksom. Caccioppoli var billigare, tror runt 1700. Fortfarande bra priser men ha rätt förväntningar om ni skall dit, endast deras "in house" tyger som kostar 1150.
Hoppsan, det var inget dåligt prispåslag. Då börjar man undra hur deras standardtyger är...
Blir nog att man kör med deras standardtyger eller lite billigare tyger, är främst ute efter att testa deras tjänst för att se deras kunskap inom måttagning.
Hmm... kan man tänka sig att kavaj landar på närmare 20 lök för något trevligare tyg då månntro?
Äsch, jag avstår. Har inte tillräckligt med skjortor(jobbat knappt två år i ett "skjort-yrke") men jag andra utgifter som kommer inom kort.
Kör med Saman Amel när dom väl har fått till deras nya skjortprogram!
Fick följande svar från prestitch när jag frågade om vad det är för tyger som ingår från 1150kr:
There are many collections from Caccioppoli & Thomas are 1,150kr. But there are some collections such as denim, that won’t be the same price with the starting price.
Fick följande svar från prestitch när jag frågade om vad det är för tyger som ingår från 1150kr:
There are many collections from Caccioppoli & Thomas are 1,150kr. But there are some collections such as denim, that won’t be the same price with the starting price.
Agreed, hmm! Jag avstår ändå![]()
Hmm... haha, vad fan.
Och för oss rookies, är det detta ställe de menar? http://www.caccioppolinapoli.it/shop/categoria-prodotto/shirts/Fick följande svar från prestitch när jag frågade om vad det är för tyger som ingår från 1150kr:
Yes!Och för oss rookies, är det detta ställe de menar? http://www.caccioppolinapoli.it/shop/categoria-prodotto/shirts/
Hmm låter konstigt men kanske är så... tycker det finns spelrum där.
Edit bilder: sitter ju bra under själva ”fickan” utan att vara tajta Kan det vara att fickorna är för korta/långa? @Lindrian
![]()
![]()
![]()
![]()