• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kläderna gör mannen

Kul! Jag äger inget från Gaiola så har ingen referens till det, men jag tittar på deras kostym i bomull som säljs på Linnégatan 2, den ser väldigt trevlig ut men jag kan inte hitta någon storleksmatris någonstans. Hur är din rock från Gaiola storleksmässigt? Kanske rent av beställer kavajen i två storlekar för att försäkra mig om rätt storlek men det känns lite onödigt.
Har en kavaj från Gaiola, inköpt på Linnégatan. Upplever dem storleksmässigt som något mindre än Boglioli och LBM regular, om det säger dig något.

Vad säger trådens deltagare om seersucker? Den klassiska vit-blårandiga, tänker mer i skjorta/skjortjacka än kavaj/kostym).

Vad säger trådens deltagare om seersucker? Den klassiska vit-blårandiga, tänker mer i skjorta/skjortjacka än kavaj/kostym).
Inget fan, men beror nog mycket på att min hudton inte fixar den färgen. Med en schysst bränna blir det nog bättre. Som material är det suveränt svalt - kör min marinblåa kostym frekvent under sommaren.

Vitblå-randig seersucker-skjorta är riktigt gött

Blev feg och valde olivgrönt linne istället. Kan iof bli köp av seersucker sen om den andra är bra :)
C885AD6A-85E4-4C07-901A-B1A1264011DB.jpeg
EAFD1A0E-82CE-4738-8EF5-FB66DDF42592.jpeg

Letar jeans med lite högre midja, vilken butik i Stockholm med grym service och utbud ska jag åka till på lunchen idag?

Tillbaka
Topp