• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kläderna gör mannen

Mörkblått funkar alltså? Har svårt att se det framför mig, men får väl se när de landar.
Beror lite på nyansen på byxorna, men såhär kan det se ut

Caliendo-navy-hopsack-blazer-and-brown-linen-trousers.jpg

Behöver uppdatera med pikétröjor i basfärger. Har testat HMs sidenmix I både M (för tight) och L (alldeles för stor). Vad för andra alternativ finns det under 600 kr styck?

Öppningen för ärmarna var på tok för stora, för lång också. M däremot satt som en S... Både vid ärmar och kring torso.

Tack! Får kolla, hade dock gärna sett lite billigare alternativ.

Provade min från H&M igen efter tvätt och den har som helhet krympt, båda på längd och ärmarna
2B91EE6F-8ACA-408A-8624-041B46189D54.jpeg

Vad säger ni om kavaj utan sprund? Har hittat en gammal bespokekostym i kashmir/siden som min farsa gjort för nåt decennium sen - byxorna är oerhört bra och kavajen sitter bra utöver midjan som behöver tas in, men den har ingen sprund. Ska ändå lämna in den för midjan - bör man göra sprund då kanske, eller lämna den som den är? :)

Vad säger ni om kavaj utan sprund? Har hittat en gammal bespokekostym i kashmir/siden som min farsa gjort för nåt decennium sen - byxorna är oerhört bra och kavajen sitter bra utöver midjan som behöver tas in, men den har ingen sprund. Ska ändå lämna in den för midjan - bör man göra sprund då kanske, eller lämna den som den är? :)
Kör utan, förutsatt att den sitter bra för det är verkligen ett måste då, annars blir det knas. Gabriel Öberg gjorde en grym från SC förut:
D13A0AAF-88D7-412A-B7A7-4A9407E3E3AD.jpeg

Tillbaka
Topp