• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kläderna gör mannen

Reverso

Panerai
Är det någon i tråden som handlar på Farfetch?

Vissa priser är riktigt bra och andra är helvilda. Exempel, ett par Oakley strumpor som satts ner från cirkus 1500 kr till 300 kr ... wtf

Någon som haft problem med Farfetch eller har beställning och leverans varit smidig?
 
Är det någon i tråden som handlar på Farfetch?

Vissa priser är riktigt bra och andra är helvilda. Exempel, ett par Oakley strumpor som satts ner från cirkus 1500 kr till 300 kr ... wtf

Någon som haft problem med Farfetch eller har beställning och leverans varit smidig?
Har aldrig beställt men deras priser är off som fan på de flesta plagg. Precis som du säger så fular de sig med reor men ofta ligger plaggen helt orimligt i pris också.
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Är det någon i tråden som handlar på Farfetch?

Vissa priser är riktigt bra och andra är helvilda. Exempel, ett par Oakley strumpor som satts ner från cirkus 1500 kr till 300 kr ... wtf

Någon som haft problem med Farfetch eller har beställning och leverans varit smidig?
Beställde ett par diemme dojor till jäkligt bra pris. Allt gott, trasig box så gissar på utsorterad men skorna och dust-bagen var Tiptop :)

Tips är att söka efter ytterligare rabattkod, tror jag hade typ 30% nedsatt + 15% kod
 
Jag är sugen på ett par dressade byxor i navy med side adjusters till en rimlig peng. Materialet är inte superviktigt, men åt det somrigare hållet är att föredra: fresco eller bomull typ. Vanlig ull kan fungera också.

Har ni några tips?
 
Senast ändrad:

city69

Omega
Fiffel? Jag fick betala moms som vanligt.
Jag köpte en kostym där förra året och då såldes den utan moms eftersom den gick på export till Sverige och beloppet de uppgav på försändelsen var avsevärt mkt lägre än priset. Menade inte att de fifflar utan att man som mottagare inte betalade moms i Sverige på inköpsbeloppet
 
Senast ändrad:
Jag köpte en kostym där förra året och då såldes den utan moms eftersom den gick på export till Sverige och beloppet de uppgav på försändelsen var avsevärt mkt lägre än priset. Menade inte att de fifflar utan att man som mottagare inte betalade moms i Sverige på inköpsbeloppet
Jag fick en faktura från DHL i efterhand. Men grattis till en billig kostym :)
 

city69

Omega
Var precis inne på Spiga3 i Gbg och de har -30-50% på en hel del. Dock verkar bara rean vara i butiken och ej online
 

Oew

Rolex
Vilka skor blev det :)?
Dessa! Var svårt sugen på mushroom Dover, men måste hålla igen utgifterna lite.
48FFDAAA-B902-40D2-8E11-85172411F1C6.png
 

Oew

Rolex
Japp, såg dom på sidan också och var nära... Men Berg & Berg samt CoC har rea i veckan, och det lär ryka några tusenlappar där med...
Ja det är en grym sommarsko, men känns egentligen som att man ska ha något par vanliga dovers innan man kliver på ljus mocka. Tänkte faktiskt försöka hålla mig helt ifrån berg & berg och CoC, men finns ju alltid annat man är sugen på...
 

aximand

Panerai
2-Faktor
Ja det är en grym sommarsko, men känns egentligen som att man ska ha något par vanliga dovers innan man kliver på ljus mocka. Tänkte faktiskt försöka hålla mig helt ifrån berg & berg och CoC, men finns ju alltid annat man är sugen på...
Jo, instämmer! Ett par dovers in mörkbrunt läder bör man definitivt ha i garderoben innan det kommer in ett par i ljus mocka, det är lite som att köpa en safarijacka innan man köper en kavaj annars :D
 
  • Like
Reactions: Oew
Topp