NK har 40% på Barba.Någon vettig rea på skjortor nånstans?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
NK har 40% på Barba.Någon vettig rea på skjortor nånstans?
Natalino har linnebyxor med hög midja:Jagar trevliga linnebyxor med hög midja och side adjusters samt casual loafers.
Någon som har några trevliga tips?
Fått tipset två gånger nu, känns bra då!Natalino har linnebyxor med hög midja:
https://natalino.co/collections/trouser
När är det?Nån i tråden som ska på Engelska Herrs Summer Bash?@Lindrian kanske?
Lördag 12-16, CQP MTO och släpp, drinkar och tilltugg.När är det?
Då kanske vi ses därLördag 12-16, CQP MTO och släpp, drinkar och tilltugg.
Edit: Jag, @Allan Ballan och @bernoulli ska dit!![]()
Har aldrig beställt men deras priser är off som fan på de flesta plagg. Precis som du säger så fular de sig med reor men ofta ligger plaggen helt orimligt i pris också.Är det någon i tråden som handlar på Farfetch?
Vissa priser är riktigt bra och andra är helvilda. Exempel, ett par Oakley strumpor som satts ner från cirkus 1500 kr till 300 kr ... wtf
Någon som haft problem med Farfetch eller har beställning och leverans varit smidig?
Beställde ett par diemme dojor till jäkligt bra pris. Allt gott, trasig box så gissar på utsorterad men skorna och dust-bagen var TiptopÄr det någon i tråden som handlar på Farfetch?
Vissa priser är riktigt bra och andra är helvilda. Exempel, ett par Oakley strumpor som satts ner från cirkus 1500 kr till 300 kr ... wtf
Någon som haft problem med Farfetch eller har beställning och leverans varit smidig?
Lördag 12-16, CQP MTO och släpp, drinkar och tilltugg.
Edit: Jag, @Allan Ballan och @bernoulli ska dit!![]()
Fiffel? Jag fick betala moms som vanligt.De verkar ändrat rutiner kring moms ;-) Tidigare tror jag man köpte momsfritt och att de skrev riktigt lågt belopp så för oss i Sverige blev det väldigt förmånligt. Momsfiffel är dock inget jag förespråkar
Jag köpte en kostym där förra året och då såldes den utan moms eftersom den gick på export till Sverige och beloppet de uppgav på försändelsen var avsevärt mkt lägre än priset. Menade inte att de fifflar utan att man som mottagare inte betalade moms i Sverige på inköpsbeloppetFiffel? Jag fick betala moms som vanligt.
Jag fick en faktura från DHL i efterhand. Men grattis till en billig kostymJag köpte en kostym där förra året och då såldes den utan moms eftersom den gick på export till Sverige och beloppet de uppgav på försändelsen var avsevärt mkt lägre än priset. Menade inte att de fifflar utan att man som mottagare inte betalade moms i Sverige på inköpsbeloppet
Vilka skor blev detVar precis inne i butiken i Oslo, väldigt trevlig butik med bra utbud! Deras kavajer är tyvärr för korta för mig, men knep ett par skor. Funderar på att smita tillbaka strax och plocka en skjorta från 100 hands
Dessa! Var svårt sugen på mushroom Dover, men måste hålla igen utgifterna lite.Vilka skor blev det?
Jag är i samma båt. Ny klocka på ingång, och det är många reor som drar igång nu. Suget är stort.Dessa! Var svårt sugen på mushroom Dover, men måste hålla igen utgifterna lite.
![]()
Precis samma här, klocka landar i veckanJag är i samma båt. Ny klocka på ingång, och det är många reor som drar igång nu. Suget är stort.
Oooof, förstår att det kliarPrecis samma här, klocka landar i veckanMitt plan tillbaka till sthlm går om 3h så handlar bara om att jag ska försöka inte gå tillbaka och köpa de här
![]()
Japp, såg dom på sidan också och var nära... Men Berg & Berg samt CoC har rea i veckan, och det lär ryka några tusenlappar där med...Precis samma här, klocka landar i veckanMitt plan tillbaka till sthlm går om 3h så handlar bara om att jag ska försöka inte gå tillbaka och köpa de här
![]()
Ja det är en grym sommarsko, men känns egentligen som att man ska ha något par vanliga dovers innan man kliver på ljus mocka. Tänkte faktiskt försöka hålla mig helt ifrån berg & berg och CoC, men finns ju alltid annat man är sugen på...Japp, såg dom på sidan också och var nära... Men Berg & Berg samt CoC har rea i veckan, och det lär ryka några tusenlappar där med...
Jo, instämmer! Ett par dovers in mörkbrunt läder bör man definitivt ha i garderoben innan det kommer in ett par i ljus mocka, det är lite som att köpa en safarijacka innan man köper en kavaj annarsJa det är en grym sommarsko, men känns egentligen som att man ska ha något par vanliga dovers innan man kliver på ljus mocka. Tänkte faktiskt försöka hålla mig helt ifrån berg & berg och CoC, men finns ju alltid annat man är sugen på...