Precis som Txistorra nämnde är detta redan inräknat i priset.Blir det moms och tull på det? Får för mig att företaget är norskt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Precis som Txistorra nämnde är detta redan inräknat i priset.Blir det moms och tull på det? Får för mig att företaget är norskt.
Grymt jag köpte en kostym i linne från Lardini samt 2 av deras egna slipsar.Tack för tipset! Köpte två kostymer (en Lardini och en Cavour) + ett par EG Dover med 70% rabatt!. Kostymerna hamnade på under 3k styck och skorna för under 6k.
Hur får man fram rabatten?Grymt jag köpte en kostym i linne från Lardini samt 2 av deras egna slipsar.
Inte provat själv men Askets chinos har väl hyllats en del i tråden? https://www.asket.com/shop/chino/
Tack för tipset!
Beställde ett par mörkblå
Återkommer med recension.
När du lagt 3 plagg o varukorgen. Lite märkligt att om du löper fler plagg så blir det inte rabatt på plagg nr 4 etcHur får man fram rabatten?
Testat och det blir ju ingen skillnad?När du lagt 3 plagg o varukorgen. Lite märkligt att om du löper fler plagg så blir det inte rabatt på plagg nr 4 etc
Hmmm. Samma för mig. MärkligtTestat och det blir ju ingen skillnad?
Vad ska du fixa?Skräddare i Göteborg, någon som har tips?
Korrigering av kostymbyxor primärt, vidd & längd på byxben.Vad ska du fixa?
Cityskräddarna är bra. http://www.cityskraddarna.seKorrigering av kostymbyxor primärt, vidd & längd på byxben.
Tycker skräddaren på NK är rätt så bra. Kanske inte den billigaste men gör bra express-jobb.Korrigering av kostymbyxor primärt, vidd & längd på byxben.
Cityskräddarna är bra. http://www.cityskraddarna.se
De finns i city och i Västra Frölunda
Tycker skräddaren på NK är rätt så bra. Kanske inte den billigaste men gör bra express-jobb.
Ska vara inbakat i priset.Blir det moms och tull på det? Får för mig att företaget är norskt.
Testat och det blir ju ingen skillnad?
Det är bara vissa varor som gör att man får den där extra rabattsatsen. Så ni måste testa er fram lite, fick två par skjortor samt ett par CP i grå i storlek 40 för 2k, CP kostade bara 1200krTack för input! Cityskräddarna påväg till/från jobbet, smidigt. Testar där och hoppas på lyckat resultat.
Frustrerande när det är så. Skippar nog att handla då istället...Ska vara inbakat i priset.
Det är bara vissa varor som gör att man får den där extra rabattsatsen. Så ni måste testa er fram lite, fick två par skjortor samt ett par CP i grå i storlek 40 för 2k, CP kostade bara 1200kr
Ska vara inbakat i priset.
Det är bara vissa varor som gör att man får den där extra rabattsatsen. Så ni måste testa er fram lite, fick två par skjortor samt ett par CP i grå i storlek 40 för 2k, CP kostade bara 1200kr
Det var gissningslek i början tills folk började klaga, se länk: https://cavour.co/xx/search/bysearc...ign=utm_final_sale&utm_term=utm_final_sale_75Frustrerande när det är så. Skippar nog att handla då istället...
PT01, Gentleman fit - någon här med erfarenheter kring hur de sitter och håller stilen efter en tids nötande?
Bor du i Stockholm? För i så fall tycker jag (personligen) att du egentligen lika väl skulle kunna köra deras MTM-tjänst. Ca 6000 sist jag var där och då får du helkanvas istället för halv - och en trevligare upplevelse.Någon som har provat custom made hos Suit Supply?
Behöver köpa olika size på byxor och kavaj. Eller om det finns någon annat märke som erbjuder liknande?
Yes, var förbi butiken igår och provade lite kostymer. Vad är skillnaden på helkanvas och halv? Är lite novis på kostymer.Bor du i Stockholm? För i så fall tycker jag (personligen) att du egentligen lika väl skulle kunna köra deras MTM-tjänst. Ca 6000 sist jag var där och då får du helkanvas istället för halv - och en trevligare upplevelse.
Grön grenadinevariant? Mörkbruna skor hoppas jag?Tips på någon snygg slips som kan tänkas fungera bra med en mörkblå kostym, vit skjorta, bruna skor och brunt skärp?
Hahahah vafanPå tal om skräddare. Har tidigare lämnat in på Cityskräddarna och varit nöjd. Stängt förra veckan så gick till Downstairs på Frölunda torg för att lägga upp två par byxor.
Hämtade dom igår...
![]()
![]()
Ska man skratta eller gråta?
Kan tillägga också att dom är bra mkt dyrare än ex Cityskräddarna.
Hmm ja jag tänkte faktiskt grönt! Kan bli braGrön grenadinevariant? Mörkbruna skor hoppas jag?![]()
Skillnaden ska enligt uppgift vara följsamhet och andra svårdefinierade värden. De flesta verkar dock överens om att helkanvas är bättre än halv (allt annat lika), precis som halvkanvas är bättre än limmat.Yes, var förbi butiken igår och provade lite kostymer. Vad är skillnaden på helkanvas och halv? Är lite novis på kostymer.
Va fasen är detta?? KatastrofPå tal om skräddare. Har tidigare lämnat in på Cityskräddarna och varit nöjd. Stängt förra veckan så gick till Downstairs på Frölunda torg för att lägga upp två par byxor.
Hämtade dom igår...
![]()
![]()
Ska man skratta eller gråta?
Kan tillägga också att dom är bra mkt dyrare än ex Cityskräddarna.
Hahahah vafan
Va fasen är detta?? Katastrof
De ena byxorna ser ut att vara i ull, vilket gör korrigering enkelt. Men de andra ser ut att vara bomull, vilket betyder att stygnen kommer lämna tydliga märken efter sig om de tas ut.Aldrig varit med om ngt liknande. Ska bli intressant att höra vad dom säger. Ska förbi senare i em..
Mmm, misstänkte det. Får se hur vi ska lösa det.De ena byxorna ser ut att vara i ull, vilket gör korrigering enkelt. Men de andra ser ut att vara bomull, vilket betyder att stygnen kommer lämna tydliga märken efter sig om de tas ut.