• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kläderna gör mannen

JB_XII

Rolex

dauit

Panerai
2-Faktor
Blir det moms och tull på det? Får för mig att företaget är norskt.
Ska vara inbakat i priset.
Testat och det blir ju ingen skillnad?
Tack för input! Cityskräddarna påväg till/från jobbet, smidigt. Testar där och hoppas på lyckat resultat.
Det är bara vissa varor som gör att man får den där extra rabattsatsen. Så ni måste testa er fram lite, fick två par skjortor samt ett par CP i grå i storlek 40 för 2k, CP kostade bara 1200kr
 

kalufsen

Panerai
Ska vara inbakat i priset.


Det är bara vissa varor som gör att man får den där extra rabattsatsen. Så ni måste testa er fram lite, fick två par skjortor samt ett par CP i grå i storlek 40 för 2k, CP kostade bara 1200kr
Frustrerande när det är så. Skippar nog att handla då istället...
Det var gissningslek i början tills folk började klaga, se länk: https://cavour.co/xx/search/bysearc...ign=utm_final_sale&utm_term=utm_final_sale_75
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Någon som har provat custom made hos Suit Supply?

Behöver köpa olika size på byxor och kavaj. Eller om det finns någon annat märke som erbjuder liknande?
 

Anden

Cartier
2-Faktor
Någon som har provat custom made hos Suit Supply?

Behöver köpa olika size på byxor och kavaj. Eller om det finns någon annat märke som erbjuder liknande?
Bor du i Stockholm? För i så fall tycker jag (personligen) att du egentligen lika väl skulle kunna köra deras MTM-tjänst. Ca 6000 sist jag var där och då får du helkanvas istället för halv - och en trevligare upplevelse.
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Bor du i Stockholm? För i så fall tycker jag (personligen) att du egentligen lika väl skulle kunna köra deras MTM-tjänst. Ca 6000 sist jag var där och då får du helkanvas istället för halv - och en trevligare upplevelse.
Yes, var förbi butiken igår och provade lite kostymer. Vad är skillnaden på helkanvas och halv? Är lite novis på kostymer.
 

Bruset

Panerai
På tal om skräddare. Har tidigare lämnat in på Cityskräddarna och varit nöjd. Stängt förra veckan så gick till Downstairs på Frölunda torg för att lägga upp två par byxor.
Hämtade dom igår...
ACAAF760-736D-4436-AD73-4203674ADFFC.jpeg
81628A8B-5983-4D99-B79D-965160A72FF3.jpeg

Ska man skratta eller gråta?
Kan tillägga också att dom är bra mkt dyrare än ex Cityskräddarna.
 

Anden

Cartier
2-Faktor

city69

Omega
På tal om skräddare. Har tidigare lämnat in på Cityskräddarna och varit nöjd. Stängt förra veckan så gick till Downstairs på Frölunda torg för att lägga upp två par byxor.
Hämtade dom igår...
ACAAF760-736D-4436-AD73-4203674ADFFC.jpeg
81628A8B-5983-4D99-B79D-965160A72FF3.jpeg

Ska man skratta eller gråta?
Kan tillägga också att dom är bra mkt dyrare än ex Cityskräddarna.
Va fasen är detta?? Katastrof
 
Topp