Hade bojkottat pga klädkoden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade bojkottat pga klädkoden
AhaHade bojkottat pga klädkoden![]()
Noterar det i kalendern direkt!
Skriver upp den i kalendern! Kanske dra ihop ett gäng och ta en öl eller nåt innan?
Den här tröjan förföljer mig. En kvar, storlek 52 för 900: - hos CareOfCarl.Köptips: Drake´s Rugby Stripe Pullover hos Michael Jondral. Ordinarie pris 279 eur och landar på 83 eur med 70 % rabatt. Finns i storlek M/50 och L/52 just nu.
https://en.michaeljondral.com/products/pullover-rugby-stripe-aus-reiner-4-ply-baumwolle-1
![]()
![]()
Min erfarenhet är att det absolut går att få till så gå in med den till en skräddare.Köpte en OJ kostym på deras rea, såg nu att kavajärmen var väldigt lång och med fungerande knappar skulle jag behöva korta dom till och med över första knappen. Är det bara att slänga upp på köp och sälj? Eller kan en skräddare fixa det till en rimlig peng så det ser rimligt ut?
Köpte en OJ kostym på deras rea, såg nu att kavajärmen var väldigt lång och med fungerande knappar skulle jag behöva korta dom till och med över första knappen. Är det bara att slänga upp på köp och sälj? Eller kan en skräddare fixa det till en rimlig peng så det ser rimligt ut?
Köpte en tvättad skjorta på Rose & Born, skulle vilja ha fler men de finns ej i min storlek. Någon som har tips på liknande?![]()
Vad tror du själv?Typ den här?
![]()
Vad tror du själv?
Var svårt att veta om du gjorde dig lustig eller bara var oförskämd, men nu vet jagTror den är spot on
Vet att det varit uppe förr..
men liiite over sized t-shirts med bra kvalle för 300ing? tror inte på filippa k eller andra "stora" märken på t-shirts.
och bästa tvättrådet också, shooot boyz! <3
Deras egna skjortor för 2 lax till listpris, herregud. Vem köper det före Barba t.ex?Rose and born har dragit igång deras rea. https://www.roseborn.com/sale
Ring och kolla om dom har kvar några modeller!Ingen som snubblat över en orange/brun/rost-färgad manchesterkostym på rea?
Inte heller den bootcuten.Ring och kolla om dom har kvar några modeller!
Skon till höger är inte att leka med!
![]()
Inte är det då jag. Men samma resonemang kan ju appliceras på säkert hälften av alla produkter därute, allt beroende på personliga preferenser eller vad som är hett just nu enligt den stora massan.Deras egna skjortor för 2 lax till listpris, herregud. Vem köper det före Barba t.ex?
Tack för tipset! Köpte två kostymer (en Lardini och en Cavour) + ett par EG Dover med 70% rabatt!. Kostymerna hamnade på under 3k styck och skorna för under 6k.Dagens shoppingtips är www.cavour.co
Köp 3 plagg och få 58-75% rabatt. Det märkliga är att köper man fler än 3 plagg så blir det bara rabatt på 3 av plaggen. Själ la jag 2 beställningar på 3 plagg vadera och fick ca 70% på allt. Finns tex slipsar från Drakes och kostymer från Lardini
Blir det moms och tull på det? Får för mig att företaget är norskt.Tack för tipset! Köpte två kostymer (en Lardini och en Cavour) + ett par EG Dover med 70% rabatt!. Kostymerna hamnade på under 3k styck och skorna för under 6k.
Nope, allt ingår i angivet prisBlir det moms och tull på det? Får för mig att företaget är norskt.