Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min åsikt om tråden kan inte sägas bättre än så här.
Polo RL, Barbour och J Crew har haft liknande, eventuellt Zara medHej! Skrev tidigare i jacktråden men tänkte att jag försöker här också.
Jag flög med SAS i helgen och bläddrade lite i deras tidning (Scandinavian Traveler tror jag den heter). Såg den här jackan och tog ett kort för att kolla upp senare men nu när jag googlar så inser jag att det är stört omöjligt att hitta genom att bara söka på Lacrosse... Någon här som vet vilken jacka det är eller var den kommer ifrån? Alternativt något liknande
Acne.Någon som kan tipsa om bra kvalitets jeans?
Glider mest runt i svarta jeans från tiger men dom tappar färg väldigt snabbt, får köpa nya var 3e månad. Förutom färgtappningen så är dom grymma, några tips på hur jag behåller färgen? eller ett par bättre jeans som håller färgen bättre?
Tvättar dom kanske vart annan månad!
Stötte på denna när jag försökte hitta din, inte exakt likadan men väldigt lik!Här har du hela bilden med återförsäljare
Väääldigt mycket. Allt handlar om vad du trivs i, vad andra sedan tycker är skitsamma.Ja är ingen mode kille men vad kan gå fel när man köper från modemärkena!?=)
Såja! Precis vad jag tycker ocksåVäääldigt mycket. Allt handlar om vad du trivs i, vad andra sedan tycker är skitsamma.
Här har du hela bilden med återförsäljare
Stötte på denna när jag försökte hitta din, inte exakt likadan men väldigt lik!
http://www.follestad.no/herre/jakker/hugo-boss-t-daniko.html?___SID=U
Annika på Hans Allde tar 106€ eller 212€ i timmen? Hur ska du ha det?Vet inte hur lång tid det tar. Med tanke på att årets version av min rock kostar 3300€, och min kostade 2600€ innan rabatt (finns inte längre att köpa) och att jag betalade strax över 900€ för den - kändes det rimligt att lägga 110€ på att få den precis som jag vill ha den.
Totalt har jag alltså lagt lite mer än 1000€ på den vilken med alla mått mätt är rimligt för den rocken.
Sen om Annika på Hans Allde tar 1000 sek i timmen, eller 2000 så är det typ vad en bra frisör tar idag - så det kvittar för min del. För mig var det viktigt att känna mig trygg med att resultatet blev bra, om det kostade 4-500 mer än att chansa så är det helt ok.
dom ser riktigt bra ut, ska provas! Tack för tipsetPing @Golbica
Jag beställde precis ett par Levis made & crafted tack selvedge Rigid.
12 Oz ligger de jävlarna på. Nu hoppas jag att de passar, beställde både 31 & 32. Byxfronten är rätt svag för min del & det här blir nog en bra start!
Bonusbild på ett par använda i 12 Oz (andra paret 16 Oz).
Ping @Golbica
12 Oz ligger de jävlarna på. Nu hoppas jag att de passar, beställde både 31 & 32. Byxfronten är rätt svag för min del & det här blir nog en bra start!
Just i det här fallet hoppas jag innerligt att de passar som de är. Annars åker de tillbaka...Vad gör vi om de inte passar? Går till skräddaren
Någon som har ett par riktigt varma men stiliga handskar i läder?
Annika på Hans Allde tar 106€ eller 212€ i timmen? Hur ska du ha det?
Åsikter om Hacketts femficksbyxor? Har ingen möjlighet att testa dem någonstans i min närhet.
http://www.careofcarl.com/sv/artiklar/hackett-trinity-twill-5-pocket-pants-grey.html
Men mellan 7000-14000 indiska rupies ger en fingervisning?Tack för din kommentar.
Var vänlig läs om och läs rätt. Hennes exakta tidsarvode var knappast det relevanta i resonemanget.
Älskar mina Marlboro classics I nubuck eller vad det heter 800:- NOK.Någon som har ett par riktigt varma men stiliga handskar i läder?
Någon som har ett par riktigt varma men stiliga handskar i läder?
Men alltså!Ping @Golbica
Inte min bild, sedan är det två olika jeans.Men alltså!
Hur länge har du gått i dom från den första bilden till den andra? ( eller från inköp av dom slitna tills bilden är tagen)
då jag anser att det ser förjävligt ut när dom ser ut som dom första ( min personliga åsikt )
men på bilden då dom är slitna ser dom ju riktigt snygga ut!
OkejInte min bild, sedan är det två olika jeans.