Sunspel är ju så dyrt numera att det typ inte ens är värt på rea, tycker jag.END kör fraktfritt i 24h till. Finns en del Sunspel med mera.
https://www.endclothing.com/eu/sale/all-sale?brand=Sunspel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sunspel är ju så dyrt numera att det typ inte ens är värt på rea, tycker jag.END kör fraktfritt i 24h till. Finns en del Sunspel med mera.
https://www.endclothing.com/eu/sale/all-sale?brand=Sunspel
Inte så kul att de bara helt snott designen...Någon som testat? Tycker de ser fina ut![]()
![]()
Nej lite så är det väl. Men tråkigt att det inte går att köpa lupon längre hellerInte så kul att de bara helt snott designen...
Gillar Stenströms flanellskjortor i all sin enkelhet. Lite dyra kanske, sett till vad det är.Vilket märke har bästa och snyggaste flanellskjortor enligt er?
Köpte en från Suit Supply för någon vecka sedan. Bara använt en gång, men väldigt nöjd.Vilket märke har bästa och snyggaste flanellskjortor enligt er?
Köpklockorna ringer! Jag hoppas att alla hamnar på KS.
![]()
![]()
Bild från www.permanentstyle.com (Simon Crompton)
Det är ju inte det. Den har snarlika ärm- och axelmått som din Aspesi och är lite rymligare. Bara att köra.J*vla tur att det troligen är för stor storlek för mig!
Off we go. 199 eur för deadstock med foder. Pangpris.
https://www.broadwayandsons.com/product-page/deadstock-m-65-field-jacket
![]()
Hur bärs de? Är ca 182cm på 80-85kg - skulle det funka tror ni?Typiskt att det bara var medium, skulle drunkna i en sådan![]()
Det låter som att medium regular borde passa dig perfekt.Hur bärs de? Är ca 182cm på 80-85kg - skulle det funka tror ni?
Tack! Kanske kniper en, varit sugen på en jacka i den där stilen ett tag nu.Det låter som att medium regular borde passa dig perfekt.
Du borde göra det. Att hitta sådana som NOS blir bara svårare och svårare, framförallt inom EU. Med moms och tull från USA lär något liknande landa på 4-5 000: - och när du väl har fått hem den ska den passa också. Nu har du ångerrätt om storleken visar sig vara fel.Tack! Kanske kniper en, varit sugen på en jacka i den där stilen ett tag nu.
Japp, du har rätt, knep en! Får hoppas att den känns bra och rätt i storleken!Du borde göra det. Att hitta sådana som NOS blir bara svårare och svårare, framförallt inom EU. Med moms och tull från USA lär något liknande landa på 4-5 000: - och när du väl har fått hem den ska den passa också. Nu har du ångerrätt om storleken visar sig vara fel.
Härligt! Du får posta lite bilder sen.Japp, du har rätt, knep en! Får hoppas att den känns bra och rätt i storleken!![]()
Vart ligger det?Strax under 6000 men finns billigare om du väljer annat tyg.
Vart ligger det?
Tack för svar men ser gärna en enfärgad utan fransar![]()
Det står ju på deras sida under storleksguide! 60x200cmHalsduk från Soft goat.
Någon som vet hur längden är?
One size säger inte mig så mycket![]()
Japp, svårt att motivera. Enda som är gränsfall är deras collegetröjor idag skulle jag säga...Sunspel är ju så dyrt numera att det typ inte ens är värt på rea, tycker jag.
Åh herregudDet står ju på deras sida under storleksguide! 60x200cm
Jag ska få två par byxor imorgon, har stora förväntningar då jag varit extremt nöjd tidigare!La precis beställning på min första skjorta från Luxire, har egentligen inga stora förväntningar men är sjukt nyfiken på resultat!![]()
Kul! Funderar på att ge mig på testrunda två från Luxire. Första paret byxor blev pannkaka men skam den som ger sigJag ska få två par byxor imorgon, har stora förväntningar då jag varit extremt nöjd tidigare!![]()
För mig passade de första väldigt bra, det vet jag inte om det bara var tur eller inte men nu i runda två så kortade de benen någon cm. Får se hur det känns när jag provar dem imorgon!Kul! Funderar på att ge mig på testrunda två från Luxire. Första paret byxor blev pannkaka men skam den som ger sig![]()
Kul! Jag funderade på att beställa ett par byxor jag också.. har ett par sen tidigare, Manchester, som jag är riktigt nöjd med.Jag ska få två par byxor imorgon, har stora förväntningar då jag varit extremt nöjd tidigare!![]()
Hur mycket får du betala för en kostym?![]()
Räknade fel. 7000 ska det vara, svenska kronan är svag. Men billigaste finns från 6000.Strax under 6000 men finns billigare om du väljer annat tyg.