zeke_varg
Basic
Sorry.Vilken typ av klädsel?
Just nu: kostym 90%, kavaj 10%
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sorry.Vilken typ av klädsel?
Ok. Jag har samma problem som du nämligen.Sorry.
Just nu: kostym 90%, kavaj 10%
Vill ha exakt den här nyansen på flanellbyxor. Vill dock ha högre midja och ett lägre pris än de 3400:- som dessa Incotex kostar.
Tips?
De ser ut som mina Darius från OJ. finns ej kvar men deras Delon kommer väl i sån nyans samt utan slag. Säkerligen på rea under tusingen nu.
Sydde upp ett par i exakt denna nyans som landa på under 3k i gissningsvis finare tyg från Caccioppoli. Hade rekommenderat det istället!Vill ha exakt den här nyansen på flanellbyxor. Vill dock ha högre midja och ett lägre pris än de 3400:- som dessa Incotex kostar.
Tips?
![]()
Vill ha exakt den här nyansen på flanellbyxor. Vill dock ha högre midja och ett lägre pris än de 3400:- som dessa Incotex kostar.
Tips?
![]()
Tips?
Inte likadana. Har den typen i garderoben.![]()
Luxire, dugdale - tror de ligger på 1200 just nu? Sänkta från 3400 tror jag.
De är bra. Gillar de ljusare också.
Vill ha exakt den här nyansen på flanellbyxor. Vill dock ha högre midja och ett lägre pris än de 3400:- Tips?
![]()
Samma där. Det är likt men inte det jag söker tyvärr. Natalino är närmare
Måtta ett par på Suitsupply? Ser ut att vara samma nyans som de jag hämtade för någon vecka sen. Kostade mig 1900kr:Vill ha exakt den här nyansen på flanellbyxor. Vill dock ha högre midja och ett lägre pris än de 3400:- som dessa Incotex kostar.
Tips?
![]()
Så du vann den! Grattis!Incoming.
![]()
![]()
Tackar!Så du vann den! Grattis!
Köpte ett par måttade i mellangrå flanell för 2400kr från Blugiallo. De har dessutom en hel hög av olika nyanser så du kommer definitivt kunna hitta något där.Vill ha exakt den här nyansen på flanellbyxor. Vill dock ha högre midja och ett lägre pris än de 3400:- som dessa Incotex kostar.
Tips?
![]()
Gammal skjorta som fått nytt liv (Rubinacci style)
Krage avklippt- Ska göra den lite snyggare senare, första försöket.
![]()
Haha det ocksåJag skulle kalla det för Mandelmann-stajl
![]()
Någon som har koll på när CoC sänker sin rea till 50%? Tänker om det dröjer dagar eller veckor![]()
Är typ 50-80% på en del BC-plagg på BestSecretVäntar du också på att det ska börja bli ’rimliga’ priser på Brunello Cucinelli?![]()
Är typ 50-80% på en del BC-plagg på BestSecret
Vad är detta för nåt och hur får man tillgång?Är typ 50-80% på en del BC-plagg på BestSecret
Invite only rea på blandad sortering varumärken!Vad är detta för nåt och hur får man tillgång?
Det kan man inte.Hur raderar man inlägg?
Blir häftigt men blir lite för mycket HM svart maoskjorta med slitna jeans vibbar för min del. Men kan man rocka det så kan man!Gammal skjorta som fått nytt liv (Rubinacci style)
Krage avklippt- Ska göra den lite snyggare senare, första försöket.
![]()