• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kläderna gör mannen

Någon som vet var i Stockholm man kan köpa klädda knappar? Fick hem den här stassen nyligen och tycker knapparna sticker ut för mycket.
8D97EBB0-D755-4202-A421-ADC14F36970F.jpeg
Testa Rydströms sybehör på Regeringsgatan 85!

Tror han har ganska kort överkropp. Byxorna sitter lite under navel på mig vilket jag tycker är snyggt.
Det handlar en hel del om personlig preferens också. Se skillnaden nedan - exakt samma byxmodell, olika sätt att bära dem. Många kunder efterfråga HÖG MIDJA och detta är ett sätt för oss att illustrera det väl. Vissa tycker om det, andra inte.

242A7864-FullBody_1440x1999_crop_center.jpg
Berg_Berg_SS20-25_fdcd7ede-3718-4f0b-aceb-7554dd657ce8_1440x1999_crop_center.jpg

Det handlar en hel del om personlig preferens också. Se skillnaden nedan - exakt samma byxmodell, olika sätt att bära dem. Många kunder efterfråga HÖG MIDJA och detta är ett sätt för oss att illustrera det väl. Vissa tycker om det, andra inte.

Berg_Berg_SS20-25_fdcd7ede-3718-4f0b-aceb-7554dd657ce8_1440x1999_crop_center.jpg

Själv gillar jag mycket bättre långhåriga snubbens stil att bära dem. Men innebär det att han då har en massa tyg hängande i grenen?

Själv gillar jag mycket bättre långhåriga snubbens stil att bära dem. Men innebär det att han då har en massa tyg hängande i grenen?
"Massa" är en överdrift. Men han drar inte upp dem lika långt som den korthåriga killen. Med det sagt föredrar jag själv att bära byxorna som den långhåriga personen. Grenen tenderar att skära in lite väl i skrevet om man drar upp dem för långt. Men alla är vi olika skapta.

Man måste ju vara kastrerad för att ha dem så högt.

Tillbaka
Topp