Falken
Silver
Testa Rydströms sybehör på Regeringsgatan 85!Någon som vet var i Stockholm man kan köpa klädda knappar? Fick hem den här stassen nyligen och tycker knapparna sticker ut för mycket.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Testa Rydströms sybehör på Regeringsgatan 85!Någon som vet var i Stockholm man kan köpa klädda knappar? Fick hem den här stassen nyligen och tycker knapparna sticker ut för mycket.
Tackar, ska spanas in!Testa Rydströms sybehör på Regeringsgatan 85!
Tyvärr börjar de som vanligt med 20%...
2000 spänn för linnebyxor. På rea. Kul.
Ja - L2 har väl dessutom haft 30 % sen Covid hände, nu börjar man om på den rean?Finns det några guldklimpar i reorna? Lite kul våra svenska reor börjar på 20-30% när MrPorter haft 60% ett tag nu.
Ja, ser ut som allt återgått till ordinarie priser, och nu blir det väl 30% på allt och 70% på det som inte såldes rean 2007.Ja - L2 har väl dessutom haft 30 % sen Covid hände, nu börjar man om på den rean?
Fast på plussidan får man j-vligt mycket tyg för pengarna! De täcker ju nästan hela överkroppen också...2000 spänn för linnebyxor. På rea. Kul.
Hahahaha!Fast på plussidan får man j-vligt mycket tyg för pengarna! De täcker ju nästan hela överkroppen också...
Jag beställde hem en Baracuta G9 i Natural för 1800:-. Får väl ses som en guldklimp, men vet å andra sidan inte om jag ska behålla.Finns det några guldklimpar i reorna? Lite kul våra svenska reor börjar på 20-30% när MrPorter haft 60% ett tag nu.
Tror han har ganska kort överkropp. Byxorna sitter lite under navel på mig vilket jag tycker är snyggt.Fast på plussidan får man j-vligt mycket tyg för pengarna! De täcker ju nästan hela överkroppen också...
Det handlar en hel del om personlig preferens också. Se skillnaden nedan - exakt samma byxmodell, olika sätt att bära dem. Många kunder efterfråga HÖG MIDJA och detta är ett sätt för oss att illustrera det väl. Vissa tycker om det, andra inte.Tror han har ganska kort överkropp. Byxorna sitter lite under navel på mig vilket jag tycker är snyggt.
Själv gillar jag mycket bättre långhåriga snubbens stil att bära dem. Men innebär det att han då har en massa tyg hängande i grenen?Det handlar en hel del om personlig preferens också. Se skillnaden nedan - exakt samma byxmodell, olika sätt att bära dem. Många kunder efterfråga HÖG MIDJA och detta är ett sätt för oss att illustrera det väl. Vissa tycker om det, andra inte.
"Massa" är en överdrift. Men han drar inte upp dem lika långt som den korthåriga killen. Med det sagt föredrar jag själv att bära byxorna som den långhåriga personen. Grenen tenderar att skära in lite väl i skrevet om man drar upp dem för långt. Men alla är vi olika skapta.Själv gillar jag mycket bättre långhåriga snubbens stil att bära dem. Men innebär det att han då har en massa tyg hängande i grenen?
Då inväntar vi RM Williams-snackRea på Lester, för den som har luckor i skogarderoben.
https://www.lester.se/kategorier/rea
Något av en besvikelse, va?Linnégatan2 börjar sin rea idag. Klockan 18:00 online.
Det är väl ingen rea, eller?Något av en besvikelse, va?
Något av en besvikelse, va?
Det är ju onsdag idag, och står torsdag på instagram..Det är väl ingen rea, eller?
Det är väl ingen rea, eller?
Det är jag som inte förstår datum.Det är ju onsdag idag, och står torsdag på instagram..
Man måste ju vara kastrerad för att ha dem så högt.Det handlar en hel del om personlig preferens också. Se skillnaden nedan - exakt samma byxmodell, olika sätt att bära dem. Många kunder efterfråga HÖG MIDJA och detta är ett sätt för oss att illustrera det väl. Vissa tycker om det, andra inte.
Man måste ju vara kastrerad för att ha dem så högt.
Man måste ju vara kastrerad för att ha dem så högt.
Tack, klickade hem en overshirt från Aspesi och en skjorta från 100 hands.Här verkar utbudet för L2:s rea finnas: http://www.linnegatan2.com/summer-sale
Tack, klickade hem en overshirt från Aspesi och en skjorta från 100 hands.
"Tack för din beställning, vi återkommer snart". - Lite konstigt att man inte får ett bekräftelsemail? Pengar har dragits iaf