• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kläderna gör mannen

Störigt, har fått mailet och är inloggad men händer inget med priserna. Rensat cookies och historik osv men samma sak :/ blir bara massa spontanköp ändå kanske haha

finns en separat sida med all rea när du loggat in. Du borde se det, men det kanske upphört nu. Fick mejl om att den enbart gällde några timmar till

Har CoC börjat sin rea, eller? Antar att man måste ha handlat för en viss summa under året för att ta del av rean?
Ja, 40% rea. Oklart om man behövde spendera nån viss summa.
 

Txistorra

Omega
Får bara 20%. Varit samma sedan det drog igång... undrar om jag ev råkar ha två konton där, men samtidigt har jag loggat in med den adressen mailet kom till. Blev sugen på ett par skor nu
 
Asket (https://www.asket.com/shop/t-shirts/t-shirt-white) ska ha bra t-shirts, ej testat själv, men goda vitsord finns. Tänkt på MTM när det kommer till skjorta?

Jag älskar Askets t-shirts, sjukt bra!
Asket (https://www.asket.com/shop/t-shirts/t-shirt-white) ska ha bra t-shirts, ej testat själv, men goda vitsord finns. Tänkt på MTM när det kommer till skjorta?[

Provat Asket men tyckte att deras tshirt var något tight över axlarna för min del..

Har provat M2M men blev besviken och inte velat testa igen :(
 
Provat Asket men tyckte att deras tshirt var något tight över axlarna för min del..

Har provat M2M men blev besviken och inte velat testa igen :(
MTM kan vara fantastiskt, det gäller bara att få till passformen samt beställa från ett ställe som gör bra grejer.
Själv körde jag ganska nyligen två skjortor på distans MTM från howards.fr. Helt makalösa skapelser men det var ett saftigt pris
 

MartinGFX

Cartier
Någon som vet var i Stockholm man kan köpa klädda knappar? Fick hem den här stassen nyligen och tycker knapparna sticker ut för mycket.
8D97EBB0-D755-4202-A421-ADC14F36970F.jpeg
 
Topp