• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kläderna gör mannen

Bra tips! Många trevliga plagg till ett rimligt pris.:) Kan rekommendera deras Overshirts. Så j-vla bra (Därför har jag tre, eller fem faktiskt men det är en helt annan historia)!
13-jpg.1454337
Försökte klicka hem en size L - men dem verkar ha gått åt :D

Blandade ihop dom i början när jag först hörde talas om dom, men de har ju väldigt olika profiler. Gillar Askets asketiska profil, avskalat och enkelt. Ogillar Arkets "edgy H&M-stil". Känns lite oversize fashion.

Vart hittar man den bästa oxford BD skjortan som är bra Bang for the buck?

Har ett gäng ifrån HM premium men de har för liten krage och är inte av så bra kvalité.

en drös ifrån Charles Tyrwitt som jag tycker om men de har tyvärr väldigt korta ärmar.

TM Lewin, Shirtotonomy & shirtfactory har jag provat med men tyckte att CT var bättre.

Har ett gäng ifrån HM premium men de har för liten krage och är inte av så bra kvalité.

en drös ifrån Charles Tyrwitt som jag tycker om men de har tyvärr väldigt korta ärmar.

TM Lewin, Shirtotonomy & shirtfactory har jag provat med men tyckte att CT var bättre.
Mycket har stuckit iväg i pris dessvärre, så frågan är väldigt intressant.

Jag skulle tro att Kamakura hamnar högt där. Har en som är mycket bra för pengen.
Tycker personligen att CT, TM Lewin osv ser väldigt trötta ut med såna där små kragar.

Brooks Brothers? Håller i alla fall betydligt längre än RL och sitter bättre än Drake’s (på mig).

Mycket har stuckit iväg i pris dessvärre, så frågan är väldigt intressant.

Jag skulle tro att Kamakura hamnar högt där. Har en som är mycket bra för pengen.
Tycker personligen att CT, TM Lewin osv ser väldigt trötta ut med såna där små kragar.
Kul med Kamakura, inte kollat in förut. Köpt på plats i Jp/US eller online?

Kul med Kamakura, inte kollat in förut. Köpt på plats i Jp/US eller online?
Bara handlat på plats i Tokyo. Dock enormt utbud på hemsidan, men mer skralt i de butiker jag besökt.

Känns som god kvalitet i alla fall, och jag uppskattar att det är ordentliga kragar. Kan inte avgöra hur detaljnivån står sig mot andra tillverkare.

Testat John Henric? Bra kampanj just nu dessutom, 599 kr för bd-skjorta.

Tillbaka
Topp