Erik83
Basic
Haha ja, finns massor med såna felräkningar, vetefan hur dom har tänkt...Bra tips. Tackar. Gillar hur de räknar. Ett exempel är att 50% på 3500 kr tydligen är 2300 kr![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha ja, finns massor med såna felräkningar, vetefan hur dom har tänkt...Bra tips. Tackar. Gillar hur de räknar. Ett exempel är att 50% på 3500 kr tydligen är 2300 kr![]()
Precis. Dessutom åt båda hållenHaha ja, finns massor med såna felräkningar, vetefan hur dom har tänkt...
Försökte klicka hem en size L - men dem verkar ha gått åtBra tips! Många trevliga plagg till ett rimligt pris.Kan rekommendera deras Overshirts. Så j-vla bra (Därför har jag tre, eller fem faktiskt men det är en helt annan historia)!
![]()
Okej, handuppräckning. Jag talade precis med @Taisto och är vi de enda som har blandat ihop Arket och Asket? Det kanske har varit uppe förut... Vad är skillnaden?
Blandade ihop dem senast imorseOkej, handuppräckning. Jag talade precis med @Taisto och är vi de enda som har blandat ihop Arket och Asket? Det kanske har varit uppe förut... Vad är skillnaden?
Christi damskrädderi.Tips på bra skräddare i Lund?
Budget?Någon som har tips på en shysst flanellskjorta som inte är slimfit utan regular i fit?
sorry glömde den lilla detaljen ! max 1500 tänkte jagBudget?
Såg att Anglo Italian precis fått in riktigt fina.
Den här nysläppta från A Days March tycker jag ser väldigt trevlig ut. https://www.adaysmarch.com/se/new-arrivals/heavy-shirt-checked-flannel-off-white-navyNågon som har tips på en shysst flanellskjorta som inte är slimfit utan regular i fit?
precis vad jag söker ! har du nån erfarenhet av deras storlekar?Den här nysläppta från A Days March tycker jag ser väldigt trevlig ut. https://www.adaysmarch.com/se/new-arrivals/heavy-shirt-checked-flannel-off-white-navy
De har en mått tabell för alla plagg, men jag skulle säga ganska generöst. Jag har L i det mesta från dem och är 180cm/90 trivselkilo.precis vad jag söker ! har du nån erfarenhet av deras storlekar?
Hiss, bra skit enligt mig. Storlekarna brukar vara normala.Patagonia - hiss eller diss? Lite sugen på en fleeceväst. Är dem normala i storlekarna? Verkar ligga på 1200kr så bra pris!
Hiss. Miljötänk och en fantastisk kundservice om något går fel. Normala storlekar.Patagonia - hiss eller diss? Lite sugen på en fleeceväst. Är dem normala i storlekarna? Verkar ligga på 1200kr så bra pris!
Mycket har stuckit iväg i pris dessvärre, så frågan är väldigt intressant.Vart hittar man den bästa oxford BD skjortan som är bra Bang for the buck?
Har ett gäng ifrån HM premium men de har för liten krage och är inte av så bra kvalité.
en drös ifrån Charles Tyrwitt som jag tycker om men de har tyvärr väldigt korta ärmar.
TM Lewin, Shirtotonomy & shirtfactory har jag provat med men tyckte att CT var bättre.
Brooks Brothers? Håller i alla fall betydligt längre än RL och sitter bättre än Drake’s (på mig).Vart hittar man den bästa oxford BD skjortan som är bra Bang for the buck?
Har ett gäng ifrån HM premium men de har för liten krage och är inte av så bra kvalité.
en drös ifrån Charles Tyrwitt som jag tycker om men de har tyvärr väldigt korta ärmar.
TM Lewin, Shirtotonomy & shirtfactory har jag provat med men tyckte att CT var bättre.
Hiss, bra skit enligt mig. Storlekarna brukar vara normala.
Hiss. Miljötänk och en fantastisk kundservice om något går fel. Normala storlekar.
Kul med Kamakura, inte kollat in förut. Köpt på plats i Jp/US eller online?Mycket har stuckit iväg i pris dessvärre, så frågan är väldigt intressant.
Jag skulle tro att Kamakura hamnar högt där. Har en som är mycket bra för pengen.
Tycker personligen att CT, TM Lewin osv ser väldigt trötta ut med såna där små kragar.
Bara handlat på plats i Tokyo. Dock enormt utbud på hemsidan, men mer skralt i de butiker jag besökt.Kul med Kamakura, inte kollat in förut. Köpt på plats i Jp/US eller online?
Vart hittar man den bästa oxford BD skjortan som är bra Bang for the buck?
Något som testat modellen och kan uttala sig om passform?Tips för de som är sugna att testa en raglanrock med midjebälte men ej vill pynta 10k![]()
Finns någon bild på Sirs hemsida. Raglanrockar känns överläg väldigt ”rymliga” och så verkar även denna vara.Något som testat modellen och kan uttala sig om passform?
Har noterat att suitsupplys raglan inte ser alltför rymlig ut, men det beror väl bara på att det är en strl för litenFinns någon bild på Sirs hemsida. Raglanrockar känns överläg väldigt ”rymliga” och så verkar även denna vara.
Möjligt! Deras plagg är ju väldigt slim annars överlag.Har noterat att suitsupplys raglan inte ser alltför rymlig ut, men det beror väl bara på att det är en strl för liten
Är framförallt höga ärmhål jag söker på en raglan. Blir en helt annan siluett isfMöjligt! Deras plagg är ju väldigt slim annars överlag.