Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det inte viktigare vad du tycker om mönstret?Tänkte plocka en ny halsduk.
vad tycker ni om blackwatch?
Det var en allmän frågaÄr det inte viktigare vad du tycker om mönstret?
Bra köp, jag köpte också en liknande nyligen. Men ditt inlägg såg så ängsligt utDet var en allmän fråga
efter mer än 6 år arbete inom herrekipering så har jag lyckats bilda en uppfattning om vad jag gillar och inte.
Det blev alltså ett köp.
Gillar mina från Bread & BoxersNågon mer än jag som har problem med att kalsonger rullar upp? Älskar lyocell och har några CDLP men deras boxer är verkligen horribla runt låren. Kanske borde testa trunks? Annat tips på märke?
Har kört B&B ett tag men tycker de håller väldigt dåligt. Flertalet som gått sönder i grenen.Gillar mina från Bread & Boxers
Jag kör Askets, supernöjdNågon mer än jag som har problem med att kalsonger rullar upp? Älskar lyocell och har några CDLP men deras boxer är verkligen horribla runt låren. Kanske borde testa trunks? Annat tips på märke?
Din väg till renässans är enkel: våga y-front.Någon mer än jag som har problem med att kalsonger rullar upp? Älskar lyocell och har några CDLP men deras boxer är verkligen horribla runt låren. Kanske borde testa trunks? Annat tips på märke?
Sunspel och Orlebar Brown tycker jag är de skönaste efter rätt mycket testande...Någon mer än jag som har problem med att kalsonger rullar upp? Älskar lyocell och har några CDLP men deras boxer är verkligen horribla runt låren. Kanske borde testa trunks? Annat tips på märke?
Mitt minne av CK är att de är sämst av alla runt låren heheFuck boy-svar kanske. Men har alltid kört CK. Sitter kanon och håller bra
Skolyx har prisvärda OTC-ullstrumpor i en rad olika färger. Har några själv. Kvaliteten är självklart bättre om du hoppar upp lite i pris till Sozzi/Pantherella, men Skolyx är oslagbara i sin prisklass (speciellt ifall du nyttjar mängdrabatten för tio strumpor).Behöver handla längre strumpor (OTC), vad finns det för prisvärda alternativ?
Tack för förslagen, skolyx låter som ett bra alternativSkolyx har prisvärda OTC-ullstrumpor i en rad olika färger. Har några själv. Kvaliteten är självklart bättre om du hoppar upp lite i pris till Sozzi/Pantherella, men Skolyx är oslagbara i sin prisklass (speciellt ifall du nyttjar mängdrabatten för tio strumpor).
EDIT: Glömde nämna Granqvist. De har också OTC-strumpor i den lägre prisklassen. Har dock endast testat deras korta bomullsstrumpor.
Calzedonia är bra och billigt. Passa på runt påsk när de brukar sälja alla strumpor för 1€ paret.Tack för förslagen, skolyx låter som ett bra alternativ
Testa modeller med längre ben, t.ex. Björn Borg har som standard rätt långa ben nuNågon mer än jag som har problem med att kalsonger rullar upp? Älskar lyocell och har några CDLP men deras boxer är verkligen horribla runt låren. Kanske borde testa trunks? Annat tips på märke?
Har haft det problemet med dom flesta märken jag testat, men CDLP's boxer brief sitter perfekt och varken rullar eller glider på mig. Ser att dom har tre olika sorters boxer, boxer trunk, boxer brief och boxer shorts. Vilken variant har du testat?Någon mer än jag som har problem med att kalsonger rullar upp? Älskar lyocell och har några CDLP men deras boxer är verkligen horribla runt låren. Kanske borde testa trunks? Annat tips på märke?
Jag har också hyfsat kraftiga lår & använt briefs... tydligen inte tillräckligt kraftigaHar haft det problemet med dom flesta märken jag testat, men CDLP's boxer brief sitter perfekt och varken rullar eller glider på mig. Ser att dom har tre olika sorters boxer, boxer trunk, boxer brief och boxer shorts. Vilken variant har du testat?
Jag har dock ganska kraftiga lår, så kan vara det som avgör också.
En extra bonus är att dom är tillverkade i Portugal, då jag försöker handla europatillverkat som långt som möjligt.
Riktigt snygga!Testar för första gången vita flanellbyxor. Väldigt nöjd. Gillar också färgen då de inte är kritvita, utan mer åt "Cream" hållet.
Ber om ursäkt för dålig bild
.
Svinbra!Testar för första gången vita flanellbyxor. Väldigt nöjd. Gillar också färgen då de inte är kritvita, utan mer åt "Cream" hållet.
.
Riktigt bra! Luxire?Testar för första gången vita flanellbyxor. Väldigt nöjd. Gillar också färgen då de inte är kritvita, utan mer åt "Cream" hållet.
.
Tack! Nix, The Rake's egna linjeRiktigt bra! Luxire?
Baken är som baken, antar jag.Jag har också hyfsat kraftiga lår & använt briefs... tydligen inte tillräckligt kraftiga
Jag brukar ha M/L i normalt o jackor. Har XL i mina Stone Island-jackor.Ni får ursäkta att jag kommer in och stör i tråden med ett långskott.
Men är det någon av er klädconnoisseur som vet lite om Stone Island storlekar när det kommer till jackor/rockar.
Normalt ska man väl plocka en storlek större från SI men gäller det även ytterkläder?
Stone Island UK | 704B3 FISHTAIL PARKA in Black | Stone Island Shadow Project | SALE_Autumn Winter_'020
RUBBERIZED LINEN FULL BLACK DYED FABRIC SINGLE LAYER FABRIC: Fishtail Parka in Rubberized Linen. A woven linen tela serves as the base for this fabric, it is then soaked in a lightweight polyurethane resin to enhance the garment’s overall robustness. This fabric is dyed and a final anti-drop...www.stoneisland.co.uk
Sist jag köpte en Stone Island-rock blev det medium, och jag använder normalt S. Det var 2014. Samma sak med alla äldre, även om jag fick känslan att senare kollektioner är lite rymligare jämfört med det jag köpte kring 2006.Ni får ursäkta att jag kommer in och stör i tråden med ett långskott.
Men är det någon av er klädconnoisseur som vet lite om Stone Island storlekar när det kommer till jackor/rockar.
Normalt ska man väl plocka en storlek större från SI men gäller det även ytterkläder?
Stone Island UK | 704B3 FISHTAIL PARKA in Black | Stone Island Shadow Project | SALE_Autumn Winter_'020
RUBBERIZED LINEN FULL BLACK DYED FABRIC SINGLE LAYER FABRIC: Fishtail Parka in Rubberized Linen. A woven linen tela serves as the base for this fabric, it is then soaked in a lightweight polyurethane resin to enhance the garment’s overall robustness. This fabric is dyed and a final anti-drop...www.stoneisland.co.uk
Jag brukar ha M/L i normalt o jackor. Har XL i mina Stone Island-jackor.
Så ingen skillnad egentligen på jackor/rockar jämfört med övriga sortiment inom SI.Sist jag köpte en Stone Island-rock blev det medium, och jag använder normalt S. Det var 2014. Samma sak med alla äldre, även om jag fick känslan att senare kollektioner är lite rymligare jämfört med det jag köpte kring 2006.