Ja två knappar för mycket. Inte tänkt för vintern.Terry cloth känns jäkligt udda på vintern.
Knäppningen och mängden knappar på den där modellen känns inte så tilltalande heller, ju färre knappar desto bättre, inte tvärtom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja två knappar för mycket. Inte tänkt för vintern.Terry cloth känns jäkligt udda på vintern.
Knäppningen och mängden knappar på den där modellen känns inte så tilltalande heller, ju färre knappar desto bättre, inte tvärtom.
Kika på Orlebar Brown eller OAS kanske? Även sett något svenskt märke som heter Grand Le Mar som har långärmade terrypolos, kanske kan vara något?Ja två knappar för mycket. Inte tänkt för vintern.
Tack för tipsen, Grand Le Mar, hade ju en del snygga grejor, cool James Bond look.Kika på Orlebar Brown eller OAS kanske? Även sett något svenskt märke som heter Grand Le Mar som har långärmade terrypolos, kanske kan vara något?
Haha, nej förstod det. Var ett förtydligande till den andre herren!
Grand Le Mar kan vara bland de värsta vi har just nu.Hahah wtf?!Grand Le Mar | Shop the Eyewear collection.
Explore our full collection of Sunglasses. 100% UVA+UVB protection, Italian acetate, stainless steel and titanium frames. Designed in Stockholm. Shop now.grandlemar.com
ja jäklar, helt otroligt, men de hade några snygga frotteskjortor.Grand Le Mar kan vara bland de värsta vi har just nu.
Du han citera innan min Edit att det var Frotté.Terry cloth känns jäkligt udda på vintern.
Hahaha! Har bara fått upp deras terryskjortor och gurkha-brallor som reklam men ser på deras hemsida nu att de verkar ha något typ av samarbete med Buttericks.Grand Le Mar kan vara bland de värsta vi har just nu.
Har vårvarianten, jag gillart.Årets version av Nisse raglan coat från Berg&Berg. Är det någon som känt på en eller har några tankar om den?
Eller kanske nån som har en från tidigare säsonger?
Njaaaa...Vad tror ni om denna? https://therake.com/valstar-caffe-m65-field-jacket.html
flyger en m65 i brun mocka?
Jag gillar den synd bara att den är så kortVad tror ni om denna? https://therake.com/valstar-caffe-m65-field-jacket.html
flyger en m65 i brun mocka?
Beställde hem den, måtten stämmer ej. Den är betydligt längre, täcker min rumpa på (jag e 186cm).Jag gillar den synd bara att den är så kort
Nu blev det intressant! Har du lust att mäta den längs ryggen? Hade velat att den täckt min rumpa också (194)Beställde hem den, måtten stämmer ej. Den är betydligt längre, täcker min rumpa på (jag e 186cm).
Tyvärr har jag redan skickat tillbaks den. Gifte mig inte helt med den, och för det priset så valde jag retur.Nu blev det intressant! Har du lust att mäta den längs ryggen? Hade velat att den täckt min rumpa också (194)
Tror jag sett en del liknande kavajer/jackor från Lardini om jag inte missminner mig.Har googlat som en tok men kan inte hitta, någon som vet ett märke som säljer en beige stickad kavaj likt denna? Pini Parma kommer inte få re-stock
BEIGE KNITTED JACKET – WOOL AND CASHMERE – Made in Italy
A wool and cashmere 2 buttoned jacket with patch pockets. Warm and elegant, this jacket is versatile and combines the refined style of a jacket with the casual cut of a knitted garment.www.piniparma.com
Stämmer. Jag har en från Lardini som jag köpt på Care of CarlTror jag sett en del liknande kavajer/jackor från Lardini om jag inte missminner mig.
BlugialloHar googlat som en tok men kan inte hitta, någon som vet ett märke som säljer en beige stickad kavaj likt denna? Pini Parma kommer inte få re-stock
BEIGE KNITTED JACKET – WOOL AND CASHMERE – Made in Italy
A wool and cashmere 2 buttoned jacket with patch pockets. Warm and elegant, this jacket is versatile and combines the refined style of a jacket with the casual cut of a knitted garment.www.piniparma.com
Väldigt fina men lite väl dyra, glömde nämna maxbudget är 3k.Tror jag sett en del liknande kavajer/jackor från Lardini om jag inte missminner mig.
Tack, kikat på den men är inte riktigt överens med att den är så grovt stickad och tre-knäppt, blir mer cardigan.Blugiallo
Jag förstår! De hade en riktigt trevlig väv från Loro Piana SS17 tror jag det var, man kanske kan höra om de har något liknande tillgängligt nu, men då pratar vi inga 3k dock.Väldigt fina men lite väl dyra, glömde nämna maxbudget är 3k.
Tack, kikat på den men är inte riktigt överens med att den är så grovt stickad och tre-knäppt, blir mer cardigan.
hittat denna som dock inte verkar finnas någonstans i EU i stl 52/L
Twill Slub French Terry Soft Blazer - Terra Heather
Our clean crafted Twill Slub French Terry Soft Blazer combines the refined look of modern men's fashion and the comfort and on-the-move functionality of functional athletic wear. 100% Cotton - The same luxuriously soft knit fabric we make our sweatshirts out of Clean-finished, taped seams Fully...thegoodmanbrand.com
Tack för tipset, frågade faktiskt när jag var där och köpte ett par byxor men allt var slut. Väldigt trevlig upplevelse av butiken/ tjänsten än så länge fö.Jag förstår! De hade en riktigt trevlig väv från Loro Piana SS17 tror jag det var, man kanske kan höra om de har något liknande tillgängligt nu, men då pratar vi inga 3k dock.
Håller med. Dock har de nog blivit för stora och kommersiella för min smak, kändes mer personligt och relationsmässigt för några år sedan, föredrar därför oftast Saman nuförtiden. Men men, det är jag detTack för tipset, frågade faktiskt när jag var där och köpte ett par byxor men allt var slut. Väldigt trevlig upplevelse av butiken/ tjänsten än så länge fö.
Har använt deras större weekend bag samt en del jaktväskor under några år och tycker att de håller mycket bra kvalité! Blir bara finare och finare ju mer patina de får.Någon som använt barons produkter i svart? Sugen på en weekend + datorväska men haft väldigt tråkiga erfarenheter av svart ”tygcanvas” tidigare då det blekts lätt åt det bruna.