• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kläderna gör mannen

Hallå!

Vad är "Fintone" och "Mouche" när det kommer till skjortor? Inget resultat när jag försökte mig på att översätta.

3 Steps by hand
  • – Neck
  • – Fintone
  • – Mouche
 

Hoarz

Cartier
2-Faktor
Blivit sugen på en enkelknäppt rock i taupe, men hittar inget. Någon som sett någonstans? Typ denna färg
27201-8934-f20-1.jpg
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Är rea på Drakes nu om nån är intresserad. Blev en overshirt och en fluga till nyårssmokingen (oknuten och 80% rabatt :) )
Bara jag som känner att Drakes är ute på djupt vatten?

Absurda listpriser och ständiga outlet-liknande reor.
 
Är rea på Drakes nu om nån är intresserad. Blev en overshirt och en fluga till nyårssmokingen (oknuten och 80% rabatt :) )
Hemsidan är seg som sirap. Irriterande.
 

Korsvold

Omega
Vissa produkter har uppenbart ökat med 100% i värde i förhållande till ordiniarie pris. Bäst att förhålla sig rätt kritisk till vad "rean" faktiskt är i procent.
 

MartinGFX

Cartier
Är rea på Drakes nu om nån är intresserad. Blev en overshirt och en fluga till nyårssmokingen (oknuten och 80% rabatt :) )
Tack för tipset, knep två flugor :) Bara pumpsen kvar sen är nyårsoutfiten räddad.
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor

herr_raev

Omega
2-Faktor
Någon som sitter på en bra rek vad gäller vandringsbyxor?
Senast beställde jag hem ett par Ljung från Norra. De kändes väldigt bra, lagom stretchiga (då jag också ville klättra i dem), smarta funktioner och trevlig kvalitet. Tyvärr fick de åka tillbaka då ventilationen på sidorna saknade meshnät vilket jag gärna hade haft. Jag visste om det men ville ändå känna på det.
Revolution Race är helt ok för pengen, har deras Silence Pro som hållt länge nu, hittar inte modellen igen dock.
 

vfa_pilot

Omega
Är rea på Drakes nu om nån är intresserad. Blev en overshirt och en fluga till nyårssmokingen (oknuten och 80% rabatt :) )
Det blev 2 Games kostymer MK. II, ett par Chukka boots och en Guernsey tröja. Håller med om priserna men med 50%-80% avdrag kändes det otroligt prisvärt.
 

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Någon som sitter på en bra rek vad gäller vandringsbyxor?
Nu har jag inte haft dessa i byxformat, men mina Arc'teryx Gamma LT shorts är så bra så att jag har införskaffat dem i tre olika färger. Bra stretch för bekvämlighet, de andas riktigt bra och uppvisar otroligt bra vattenavvisande egenskaper.
Stort minus dock för att de har en jätteful logga på deras plagg!
 
Topp