MartinGFX
Basic
Rubato?Någon som har tips på en tjock, "matig", polotröja för en rimlig prislapp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rubato?Någon som har tips på en tjock, "matig", polotröja för en rimlig prislapp?
Woolovers, annars Morgano via GabucciNågon som har tips på en tjock, "matig", polotröja för en rimlig prislapp?
Fan vad snyggt! Får man fråga vad du fick betala efter rabatten?Numera kittad från Baron! Enda köpet under black week.
Stort tack! Strax under 7000kr inkl initialer.Fan vad snyggt! Får man fråga vad du fick betala efter rabatten?
Hett något i stil med soft cream färgmässigt!Vad heter modellen?
Lite sugen på Baron, men dåligt med bilder på innanmätet på nätet känner jag. Har du möjlighet att lägga upp ett par bilder av insidan på portföljen/datorväskan?Numera kittad från Baron! Enda köpet under black week.
@plundberg kan nog fixa fram lite produktbilderLite sugen på Baron, men dåligt med bilder på innanmätet på nätet känner jag. Har du möjlighet att lägga upp ett par bilder av insidan på portföljen/datorväskan?
Lite sugen på Baron, men dåligt med bilder på innanmätet på nätet känner jag. Har du möjlighet att lägga upp ett par bilder av insidan på portföljen/datorväskan?
Absolut! Skickar ett pm till dig inom kort med lite bilder på insidan.@plundberg kan nog fixa fram lite produktbilder
Tackåbock!Absolut! Skickar ett pm till dig inom kort med lite bilder på insidan.
Berg & Bergs utbud passar nog dig. Löven medföljer dock ej.Någon som kan tipsa om en rock som är något oversized? Likt denna från Eidos. Har sökt förgäves.
Snyggt, deras rock med namnet....behold...Nisse, var ju snygg. Jag är sucker för marinblått och den fanns inte i just den färgen.Berg & Bergs utbud passar nog dig. Löven medföljer dock ej.
Gaiola ligger hyfsat nära... https://therake.com/gaiola-navy-wool-and-cashmere-single-breasted-coat.htmlNågon som kan tipsa om en rock som är något oversized? Likt denna från Eidos. Har sökt förgäves.
Precis det jag sökte, ialf nästan. Tack!Gaiola ligger hyfsat nära... https://therake.com/gaiola-navy-wool-and-cashmere-single-breasted-coat.html
Precis det jag sökte, ialf nästan. Tack!
Vilken size söker du?Snyggt, deras rock med namnet....behold...Nisse, var ju snygg. Jag är sucker för marinblått och den fanns inte i just den färgen.
Skulle gissa på storlek 50.Vilken size söker du?
Snyggt, tack!
Jag har Eidos-rocken på bilden du visade och skulle nog rekommendera en med knappar, denna har ingen knäppning förutom bältet. Väldigt generösa slag dock som kan ”låsas” med en halsduk upp i halsenPrecis det jag sökte, ialf nästan. Tack!
Har en blå i size 52 från förra året om det är intressant.Skulle gissa på storlek 50.
Skickar ett PM så kan vi prata mer där.Har en blå i size 52 från förra året om det är intressant.
Tack för tipset. Ja, en enkelknäppt hade nog vart bra.Jag har Eidos-rocken på bilden du visade och skulle nog rekommendera en med knappar, denna har ingen knäppning förutom bältet. Väldigt generösa slag dock som kan ”låsas” med en halsduk upp i halsen
Det blir svårt med MTM, ja, men SuitSupply är väldigt snabba med ändringar i deras skrädderi. Så du hinner köpa en OTR och justera.Behöver en kostym till bröllop på lördag, har endast fredag & lördag på mig att lösa detta i Stockholm.
Vad rekommenderas eller är det kört? Suitsupply? Svårt att lösa en mtm förmodar jag.
Har inga tips men älskar framförhållningenBehöver en kostym till bröllop på lördag, har endast fredag & lördag på mig att lösa detta i Stockholm.
Vad rekommenderas eller är det kört? Suitsupply? Svårt att lösa en mtm förmodar jag.
Tack för snabbt svar, låter vettigt!Det blir svårt med MTM, ja, men SuitSupply är väldigt snabba med ändringar i deras skrädderi. Så du hinner köpa en OTR och justera.
Haha, inte mitt bröllop ska tilläggas och det blev lite tidigarelagt.Har inga tips men älskar framförhållningen