Om det inte måste vara återförsäljare så..Har inte testat COF M7, vore kanske bara att checka ändå. Någon som vet återförsäljare i Stockholm med bra utbud?
Circle of Friends Stockholm
Skånegatan 78
116 37 Stockholm
Sweden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om det inte måste vara återförsäljare så..Har inte testat COF M7, vore kanske bara att checka ändå. Någon som vet återförsäljare i Stockholm med bra utbud?
Nä det behöver det inte varaToppen tack hade missat!Om det inte måste vara återförsäljare så..
Circle of Friends Stockholm
Skånegatan 78
116 37 Stockholm
Sweden
Beror helt sammanhang tänker jag. Ett par mörkgråa kostymbrallor till den kavajen hade ju varit enkelt och stiligt om du bara kör en skjorta eller en stickad tröja under.Skulle behöva lite hjälp med att lista ut nyårsklädseln. Har följande kavaj jag tänkte använda:
Boglioli K Jacket Hopsack Blazer Navy
Kavaj tillverkad i en hopsackväv i nyull med smal passform från Boglioli, producerad i Ita...www.careofcarl.com
Är lite sent ute och har tappat för mycket vikt för att på ett snyggt sätt bära upp de kostymer jag har. Hur hade ni matchat ovan för nyåret? Eller hade det varit bättre att köra på en sammetskavaj istället?
Har du rätt i! Sammanhanget är ett nyår hemma hos bekanta med två andra par. Ska se om mina mörkgråa flanellbyxor passar med en vit krispig skjorta!Beror helt sammanhang tänker jag. Ett par mörkgråa kostymbrallor till den kavajen hade ju varit enkelt och stiligt om du bara kör en skjorta eller en stickad tröja under.
Massimo Dutti har ett gäng som matchar din specLetar efter en dunjacka i typ mellanvikt, dvs inte den allra tunnaste och behöver inte klara en polarexpedition. Budget upp till 4k. Får gärna tåla vind och vatten samt vara lite nedtonad, så inga jättelika loggor. Typ något i denna stil. Grå från Herno och blå från Sail Racing.
Letar efter en dunjacka i typ mellanvikt, dvs inte den allra tunnaste och behöver inte klara en polarexpedition. Budget upp till 4k. Får gärna tåla vind och vatten samt vara lite nedtonad, så inga jättelika loggor. Typ något i denna stil. Grå från Herno och blå från Sail Racing.
Letar efter en dunjacka i typ mellanvikt, dvs inte den allra tunnaste och behöver inte klara en polarexpedition. Budget upp till 4k. Får gärna tåla vind och vatten samt vara lite nedtonad, så inga jättelika loggor. Typ något i denna stil. Grå från Herno och blå från Sail Racing.
Valstar har rätt långa armar.Jag har alltid velat ha en sjysst brun mocjajacka. Ni vet vilken typ jag menar. Jag är dock 193cm och har långa armar, och hittar aldrig storlekar som passar mig. Finns det någon modell som är extra lång i ärmarna, som finns i långa ärmstorlekar, eller någonstans man kan göra en made to measure för en vettig peng?
Rose & Born har en schysst Herno på rea https://roseborn.com/shop/outerwear/herno-down-padded-short-jacket/Letar efter en dunjacka i typ mellanvikt, dvs inte den allra tunnaste och behöver inte klara en polarexpedition. Budget upp till 4k. Får gärna tåla vind och vatten samt vara lite nedtonad, så inga jättelika loggor. Typ något i denna stil. Grå från Herno och blå från Sail Racing.
Massimo Dutti har en på rabatt nu. https://www.massimodutti.com/se/men...9p9020519.html?colorId=401&categoryId=1887159Letar efter en dunjacka i typ mellanvikt, dvs inte den allra tunnaste och behöver inte klara en polarexpedition. Budget upp till 4k. Får gärna tåla vind och vatten samt vara lite nedtonad, så inga jättelika loggor. Typ något i denna stil. Grå från Herno och blå från Sail Racing.
Tack för alla tips, @CBO @krämbulle @grodslukarenx och @Duddee, landade tillslut i nedan. Iofs inte provat den så får se hur den känns när den kommer. https://se.zoovillage.com/jlindeberg/barry-stretch-nylon-jl-navy-1
Slog till på denna idag. Ska bli kul att testa, äger inget från Ring Jacket tidigare men har testat i butik och upplevt att passformen är riktigt bra. Hoppas minnesbilden stämmer!
Har hört att Ring Jacket har den absolut bästa passformen RTW. Lägg gärna upp en utlåtande när du fått den.Slog till på denna idag. Ska bli kul att testa, äger inget från Ring Jacket tidigare men har testat i butik och upplevt att passformen är riktigt bra. Hoppas minnesbilden stämmer!
Då har du faktiskt hört fel (eller så har du hört det från någon som helt enkelt svamlar)!Har hört att Ring Jacket har den absolut bästa passformen RTW.
NejDå har du faktiskt hört fel (eller så har du hört det från någon som helt enkelt svamlar)!
Du är medveten om att "bästa passformen" är ytterst individuellt (ja, våra kroppar är helt enkelt väldigt olika!)? För vissa har har Dressmann bästa passformen!
Jo, jag lovar att Dressmann har den perfekta passformen för några personer! Kanske inte för dig eller dina kompisar. Men någonstans i Sverige finns det människor med en kroppsform där Dressmanns kläder är "the perfect fit"!
Vad säger tråden om att matcha brunt stickat och grå flanell med svart läder på dressklocka? Bra eller anus?
Tyvärr svårt att fånga på ett vettigt sätt i ljuset nu, men tänk ungefär såhär:
Om du har en klocka med ett mellanbrun läder kommer det bli grymt. Gott nytt!Vad säger tråden om att matcha brunt stickat och grå flanell med svart läder på dressklocka? Bra eller anus?
Tyvärr svårt att fånga på ett vettigt sätt i ljuset nu, men tänk ungefär såhär: