Jag har en keps som hade passat perfekt till denna outfitMan kan säkert fråga Leif och Billy om de har någon jaktfleece över.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har en keps som hade passat perfekt till denna outfitMan kan säkert fråga Leif och Billy om de har någon jaktfleece över.
Vad är det som händer?
![]()
Drake's har skitkonstiga priskonverteringar till SEK men det där var väl lite väl extremtmåste vara fel på size convertern? i Euro är ju priset något helt annat
![]()
Haha superväntat ju. De brukar ju köra riktigt grisiga kampanjerÄr det någon mer som lagt märke till Suitsupplys nya reklamkampanj? Något oväntat kände jag.
Inte längesedan SS var i blåsväder just pga sina reklamkampanjer. Dessa försvann och vips - nu tillbaka!Är det någon mer som lagt märke till Suitsupplys nya reklamkampanj? Något oväntat kände jag.
Fan SS är riktigt smaklösa, men dom får ändå fram lite skön orgiekänsla. Killen längst till vänster har vigselring, exempelvis. Piggar upp.Är det någon mer som lagt märke till Suitsupplys nya reklamkampanj? Något oväntat kände jag.
Tänkte också att den var ovanligt usel, typ Breitling/American Apparel-usel. Den misslyckas väl kapitalt på försöket att vara sexig också, vem går igång på att bli slickad i ansiktet.
Suit SupplyHej experter!
Söker kostym som kan användas till det livet slänger inför ens fötter (begravning, bröllop osv). Med en studentbudget tänker jag mig ungefär 5k +-. Utgår från Stockholm. Har ni några tips, vem vänder jag mig till?
Hej experter!
Söker kostym som kan användas till det livet slänger inför ens fötter (begravning, bröllop osv). Med en studentbudget tänker jag mig ungefär 5k +-. Utgår från Stockholm. Har ni några tips, vem vänder jag mig till?
+1Suit Supply
Instämmer med ovan talare. Vill även som jag tidigare gjort i tråden slå ett slag för second hand på tradera/sellpy. Tänker om du har en studentbudget så kan du verkligen göra kap där, ex en kostym från Suitsupply för drygt 800kr i bra skick. Möjliggör även att du kan köpa fler kostymer för att variera lite som aldrig är fel.Hej experter!
Fått hem den nu, otroligt positivt överraskad. Grymma axlar, bra längd och härligt fall. Kommer garanterat behålla. Återkommer med bild efter några mindre korrigeringar hos skräddaren.Inte testat men tycker kavajerna ser riktigt bra ut och som du säger, riktigt bra pris (även om man numer får betala både moms och DHL-avgift).
Stor fördel att ärmarna inte har några knappar från fabrik så det blir billigare att korta hos skräddaren.
Återkom med en recension om du slår till!
Nu är jag ju inte ett av dessa orakel men jag tycker den ser väldigt trevlig ut!Hej alla orakel i denna tråden. Är det ok med en field jacket typ denna https://www.careofcarl.com/sv/artik...al-summer-wash-duke-casual-jacket-navy-2.html
i vår?
Är ju skadad av min egna långa kropp men jag tycker den ser kort ut.Hej alla orakel i denna tråden. Är det ok med en field jacket typ denna https://www.careofcarl.com/sv/artik...al-summer-wash-duke-casual-jacket-navy-2.html
i vår?
Personligen skulle jag kolla på Oscar Jacobson. Om jag inte har fel för mig, så förutom alla retailbutiker i Stockholm så har dem även sin ”egna” lilla hörna på NK...om den nu är kvar.Hej experter!
Jajjemän.Visst gick det att välja midjehöjden på byxor från MTM, Suit Supply?
Sitter det inte en lapp i innerfickan? Det gör det på min Herritage Liddesdale Quilt iaf. Och det tror jag även är vad du har där.Någon som vet vad modellen heter?![]()
Haha jo det gjorde det ju. Stämmer. Ska nog köpa en till. Den där sitter bra med t-shirt under men annars är det tight. Favoritjackan.Sitter det inte en lapp i innerfickan? Det gör det på min Herritage Liddesdale Quilt iaf. Och det tror jag även är vad du har där.
Hos Rob & Co i Göteborg kan du med största sannolikhet köpa hela outfitten för ca 13-15 kkr. Smoking, skjorta och skor från skolyx (går att pröva i butiken).Gifter mig till sommar och funderar på en marinblå smoking med peak lapels (helst RTW). Någon som kan rekommendera en bra outfit? Tänker 10-15k för hela outfiten inklusive skor. Gällande skor tänker jag svarta wholecuts även om lackskor är det mer traditionella valet.
Hittills har jag provat Hugo Boss och Oscar Jacobsson där Boss satt betydligt bättre om än något kort i ärmarna. På fötterna tänker jag antingen Carmina eller billigare varianten Yanko.
Gifter mig till sommar och funderar på en marinblå smoking med peak lapels (helst RTW). Någon som kan rekommendera en bra outfit? Tänker 10-15k för hela outfiten inklusive skor. Gällande skor tänker jag svarta wholecuts även om lackskor är det mer traditionella valet.
Hittills har jag provat Hugo Boss och Oscar Jacobsson där Boss satt betydligt bättre om än något kort i ärmarna. På fötterna tänker jag antingen Carmina eller billigare varianten Yanko.
Älskar pleats, blir bekvämare än utan, så varför skulle de bli mindre användbara? Själv kör jag reverse pleats.Funderar på att välja till pleats till nästa paret byxor (tänker på ett par marinblåa bomullsbyxor). Synpunkter från er sida? Tänker på ifall de blir mindre användbara pga pleatsen. Är normala eller inverted pleats att föredra?