Tusen tack!Dessa hamnar på top 3-listan över snyggaste byxor jag sett! Bra jobbat!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tusen tack!Dessa hamnar på top 3-listan över snyggaste byxor jag sett! Bra jobbat!!
Stämmer in med samtliga av ovanstående talare, grym balans i dom brallorna!Har precis fått hem ett par nya byxor från Luxire. Uppdaterat mina mått lite, tycker jag fått till det väldigt bra nu, möjligtvis lägga till något i lårvidd för att minska chansen att det "skrynklar" sig under rumpan. Tycker förövrigt att detta tyget känns väldigt bra: Linen cotton canvas: cream. Väldigt prisvärt också.
Ni får ursäkta lite smått suddiga bilder.
Kan tyvärr inte ge dig något svar, men ett alternativ är att fråga typ Hugos eller liknande, om de kan rekommendera någon.Hej Klocksnack,
Någon som kan tipsa om bra skräddare/sömmerska i Karlstad?
Spontant tänker jag att det borde gå att fixa. Ofta kan skräddare utföra det mesta man hittar på, sen är ju frågan om det är värt pengarna.Dagens fråga: har en smoking där jag tycker att slagen (peak lapels) är något för smala (den har några år på nacken). Skulle det gå att göra dem bredare? Tänker att det inte gör jättemkt om det är ett ”tygöverlapp” på insidan av kavajen, så man inte nödvändigtvis måste byta tyget på insidan ”hela vägen ner”, utan ”bara” kan byta själva slaget, är det någon vet om detta ens är möjligt eller om jag ska ge upp dessa tankar här och nu?
Tack!Kan tyvärr inte ge dig något svar, men ett alternativ är att fråga typ Hugos eller liknande, om de kan rekommendera någon.
Stämmer in med samtliga av ovanstående talare, grym balans i dom brallorna!
Har en kort fundering nu när vi är inne på ljusare brallor som är kring fläckar. Hur gör ni när har typ benvita byxor som inte är jeans och kräver kemtvätt? Känns som varje gång jag använder mina ’oroar’ jag mig över för fläckar som inte går bort/syns väldigt mycket. Liksom, använder jag dem på fest oroar jag mig för att någon spiller på dem eller om jag sätter mig på en uteservering och att stolen skulle fläcka ner dem? Har slutat med att jag i princip aldrig använder mina ljusa byxor för jag tycker det är alltför omständigt med just detta. Kanske en intet-fråga, men är uppenbart nyfiken för benvita byxor är ju enormt snyggt till diverse plagg!
Mycket bra! Grym skjortkrage, vilken tillverkare?Enkelt och klassiskt - jag gillar!
Tack. Shirtonomy!Mycket bra! Grym skjortkrage, vilken tillverkare?
Om du gillar tightare jeans så är COF bra skit.Någon här som kan tipsa om bra jeans? Kör ofta Levis, främst 511, men vore kul att ha lite andra märken och rulla mellan. Vad kör ni? Några tips?
Tack. Får kika in! Kör helst lite lösare, typ 511, tighta byxor har inte varit något för mig..Om du gillar tightare jeans så är COF bra skit.
För mer klassisk passform är Levis Vintage Clothing toppen.Tack. Får kika in! Kör helst lite lösare, typ 511, tighta byxor har inte varit något för mig..
yeossal! Helt magiska, fick dessa i veckan. https://www.yeossal.com/collections/rtw-jeans/products/neppy-denim-one-washNågon här som kan tipsa om bra jeans? Kör ofta Levis, främst 511, men vore kul att ha lite andra märken och rulla mellan. Vad kör ni? Några tips?
Konstiga bilder, har du bättre?yeossal! Helt magiska, fick dessa i veckan. https://www.yeossal.com/collections/rtw-jeans/products/neppy-denim-one-wash
(Gå upp i storlek, brukar köra 32 och 34 sitter perfekt.)
Kan försöka fixa imorgon, pinga mig om jag glömmerKonstiga bilder, har du bättre?
Kör tiger of sweden, i synnerhet modellen pistolero. Väldigt bekväma enligt mig och håller bra trots att de ofta är i tunnare bomull (11-12,5 oz) (vilket jag gillar, blir som mjukisar efter några månader).Någon här som kan tipsa om bra jeans? Kör ofta Levis, främst 511, men vore kul att ha lite andra märken och rulla mellan. Vad kör ni? Några tips?
Askets är faktiskt riktigt bra - värt att testa om du frågar mig!Någon här som kan tipsa om bra jeans? Kör ofta Levis, främst 511, men vore kul att ha lite andra märken och rulla mellan. Vad kör ni? Några tips?
Jag skulle köra på nåt japanskt, typ Momotaro, Japan Blue eller Edwins japantillverkade jeans. Vill man ha bästa möjliga jeans så är det Japan som gäller.Någon här som kan tipsa om bra jeans? Kör ofta Levis, främst 511, men vore kul att ha lite andra märken och rulla mellan. Vad kör ni? Några tips?
Kör tiger of sweden, i synnerhet modellen pistolero. Väldigt bekväma enligt mig och håller bra trots att de ofta är i tunnare bomull (11-12,5 oz) (vilket jag gillar, blir som mjukisar efter några månader).
Finns en ”rinsed” utan slitningar om man diggar sånt. Annars en del schyssta tvättar.
Dom är väl inte ”lite lösare”, speciellt inte Tigers jeggings?Askets är faktiskt riktigt bra - värt att testa om du frågar mig!
Nu fick jag förhoppningsvis också rätt på citaten..
Spanat lite på dom själv. Har ett par derbys från Skolyx som är ruskigt bra för pengarna, så är säkert bra sneakers också.Någon som har erfarenheter av skolyxs sneakers? de verkar ha lanserat en ny premiummodell som ser bra ut på bild i alla fall.
Har ett par mockasneckers och tycker att de är bra. Känns som mycket för pengarna. Inte minst jämfört med dyra märkessneckers. Derras nya trainers ser bra ut också.Någon som har erfarenheter av skolyxs sneakers? de verkar ha lanserat en ny premiummodell som ser bra ut på bild i alla fall.
Hade deras "vanliga" i mocka. Riktig skit.Någon som har erfarenheter av skolyxs sneakers? de verkar ha lanserat en ny premiummodell som ser bra ut på bild i alla fall.
Askets finns i”lös” och ”smal” fit, men är man ute efter vida byxor är det nog inte rätt val, nej.Dom är väl inte ”lite lösare”, speciellt inte Tigers jeggings?
Köpte "lös" ett tag sen och dom var snortightaAskets finns i”lös” och ”smal” fit, men är man ute efter vida byxor är det nog inte rätt val, nej.