Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alessandro Squarzi… Danilo Carnavale.. finns massor!Några tips på konton att följa?
Vad jag har hört ska det komma någon modell med något högre midja och lite mer generös i passformen. Liknande passformer som deras kostymbyxor.Det hintas om en denimsatsning från OJ i Gentlemanualen, ngn som vet om det är jeans med lite högre midja på g måntro?
Som OJs kostymbyxor? De är ju väldigt smala…Vad jag har hört ska det komma någon modell med något högre midja och lite mer generös i passformen. Liknande passformer som deras kostymbyxor.
Baggy jeans?Vad jag har hört ska det komma någon modell med något högre midja och lite mer generös i passformen. Liknande passformer som deras kostymbyxor.
Ja, det är dem. Skrev i stort sätt bara vad jag har fick beskrivet till mig. Att de skulle vara snarlika deras nuvarande passformer. Frågade då om de skulle komma något lite vidare och med högra midja och fick då svaret ja. Men jag har personligen inte sett någon modell än.Som OJs kostymbyxor? De är ju väldigt smala…
Främst av allt så vill man ju ställa sig frågan.. varför skulle man köpa jeans av ett företag som gör kostymer?Ja, det är dem. Skrev i stort sätt bara vad jag har fick beskrivet till mig. Att de skulle vara snarlika deras nuvarande passformer. Frågade då om de skulle komma något lite vidare och med högra midja och fick då svaret ja. Men jag har personligen inte sett någon modell än.
Så vi får väl se helt enkelt. Har dock svårt att tro att det skulle komma något riktigt bra.
För att de är skickliga på snitt, design och har bra koll på tyger och dess egenskaper. Nu talar jag dock inte om OJ utan svarade bara generellt på din fråga.Främst av allt så vill man ju ställa sig frågan.. varför skulle man köpa jeans av ett företag som gör kostymer?
Jag har span på Rose & Borns variant. Utanpåliggande fickor dock, så den skiljer sig från den därÄr det någon som sitter på tips om vart jag kan finna en liknande väst? (Den på bilden är från Saman Amel, otroligt fin men tyvärr inte i min prisklass) Kan vara i en härlig ullkvalitet eller mer tekniskt material.
Denna är inte snarlik men går åt det hållet. 40% på Ströms rea https://www.stroms.com/lightweight-nylon-gilet-with-thermore-wadding-black/Är det någon som sitter på tips om vart jag kan finna en liknande väst? (Den på bilden är från Saman Amel, otroligt fin men tyvärr inte i min prisklass) Kan vara i en härlig ullkvalitet eller mer tekniskt material.
Är det någon som sitter på tips om vart jag kan finna en liknande väst? (Den på bilden är från Saman Amel, otroligt fin men tyvärr inte i min prisklass) Kan vara i en härlig ullkvalitet eller mer tekniskt material.
Arc’teryx Veilance kanske? https://veilance.com/se/en/Tänkte införskaffa en något mer teknisk jacka till hösten, tänk typ stone island men jag vill inte ha SI (eller annat casual-relaterat brand) även om det hade varit det givna valet. Inspobild nedan.
Har för mig att Arket hade något liknade förut? Någon som har fler tips?
Har också hört detta. Ska enligt uppgift komma i tre olika passformer. Någon av dessa med lite högre midja och mer relaxed passform. Har inte sett dock. Deras nya byxa Nico har högre midja och mer generös passform.Ja, det är dem. Skrev i stort sätt bara vad jag har fick beskrivet till mig. Att de skulle vara snarlika deras nuvarande passformer. Frågade då om de skulle komma något lite vidare och med högra midja och fick då svaret ja. Men jag har personligen inte sett någon modell än.
Så vi får väl se helt enkelt. Har dock svårt att tro att det skulle komma något riktigt bra.
Herno är bra grejer. Moncler är lite för mycket Einár.Lite lyxigare dunjacka. Tips?
Kikat på dessa hittills:
Ja trist att moncler blivit lite förstört…Herno är bra grejer. Moncler är lite för mycket Einár.
Arc’teryx Veilance kanske? https://veilance.com/se/en/
Tänkte införskaffa en något mer teknisk jacka till hösten, tänk typ stone island men jag vill inte ha SI (eller annat casual-relaterat brand) även om det hade varit det givna valet. Inspobild nedan.
Har för mig att Arket hade något liknade förut? Någon som har fler tips?
Insämmer! Herno är riktigt mkt pang för pengen. Svårt att byta till ngt annat.Herno är bra grejer. Moncler är lite för mycket Einár.
Kika på norska UBR annars. Jag har en Black Storm Coat II Navy och det är den skönaste vinterjackan jag ägt. De har mer traditionella dunjackor också och är enligt mig grymt trevliga.Lite lyxigare dunjacka. Tips?
Kikat på dessa hittills:
Älskar Herno. Dom kombinerar funktion och stil på ett rätt unikt sätt.Lite lyxigare dunjacka. Tips?
Kikat på dessa hittills:
Säkert fina men namnet känns bara skumtKika på norska UBR annars. Jag har en Black Storm Coat II Navy och det är den skönaste vinterjackan jag ägt. De har mer traditionella dunjackor också och är enligt mig grymt trevliga.
Pyrenex har en del fina modeller. Annars instämmer jag helt med ovanstående.Herno är bra grejer. Moncler är lite för mycket Einár.
Förstörde mitt bälte i securityn då jag var ute och flög nyligen. Måste alltså ha något nytt. Vad ska man köpa kring tusenlappen? Hört ganska bra saker om Morjas. Är Skolyx något att satsa på?
P&f/Tärnsjö Leather Belt Espresso - Paul & friends
Paul & friends by Tärnsjö Garveri Belt in Espresso. Belt featuring a oak bark vegetable-tanned chrome-free leather from Tärnsjö Garveri in Sweden. Raw hide inside and a solid buckle in metal. Made in Sweden. Width: 2,7cm.www.paul-friends.com
P&f/Tärnsjö Leather Belt Espresso - Paul & friends
Paul & friends by Tärnsjö Garveri Belt in Espresso. Belt featuring a oak bark vegetable-tanned chrome-free leather from Tärnsjö Garveri in Sweden. Raw hide inside and a solid buckle in metal. Made in Sweden. Width: 2,7cm.www.paul-friends.com
Jag har två stycken och mitt svarta är nästan dagligen använt och fortfarande i väldigt bra skick. Det är runt fem år sedan jag köpte det. Lädret är i ett stycke och spännet likaså, alltså helgjutet.Spännande får ta en sväng förbi NK.