Notorious Niklas
Silver
Sommarens brillor införskaffade. Jacques Marie Mage - Dealan. Galet vilken snabb leverans. Beställde från en italiensk sida igår morse runt 07. Hämtade ut dem strax innan kl. 16 idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fel tråd! Borde va i solglasögon tråden.
Sommarens brillor införskaffade. Jacques Marie Mage - Dealan. Galet vilken snabb leverans. Beställde från en italiensk sida igår morse runt 07. Hämtade ut dem strax innan kl. 16 idag.
Så jävla bra. Pillat på snarlika flera gånger. Sjuk kvalité.
Haha, just det! Glömde av att vi har en sådan!Fel tråd! Borde va i solglasögon tråden.
Men snygga! Kunna prova innan eller modigt blindköp på en 5-6 lök?
Men verkligen, det känner man direkt man tar i dem! Är det Dealan som gäller för din del också? Finns många mysiga färgkombinationer men även andra trevliga modeller att välja mellan! Slå till!Så jävla bra. Pillat på snarlika flera gånger. Sjuk kvalité.
Jag gillar både BAPE och Minecraft. Har köpt BAPE-grejer sedan tidigt 2000-tal och spelat mycket Minecraft med sonen senaste åren. Tycker det är väldigt kul att Minecraft tar sig in på vuxenkläder med ”riktiga” klädmärken, inte bara egna merchs.Minecraft kör hårt nu. Såg att de kör med Lacoste också! Är lite kluven till samarbetena men jag kan ju å andra sidan inget om Minecraft.
Du som BAPE - fan. Gillar du det pga att du diggar bägge varumärken eller är det något annat som gör att du diggar det?
CoC började i fredags
Endast för medlemmar? Ser inget på deras sida…
Syns när du är inloggad och medlemEndast för medlemmar? Ser inget på deras sida…
Engelska herr och Pelote?Jag ska till Malmö mån-tisdag. Finns några riktigt bra butiker? Gents ska jag till men det är inte så mkt kläder. Fortfarande ute efter en blå-randig skjorta. Men också ett par mocka-loafers (penny eller tassel).
Engelska Herr och Per Ljung har ett bra urval av italienska märken. I övrigt har stan inte mycket att erbjuda.Jag ska till Malmö mån-tisdag. Finns några riktigt bra butiker? Gents ska jag till men det är inte så mkt kläder. Fortfarande ute efter en blå-randig skjorta. Men också ett par mocka-loafers (penny eller tassel).
Varit uppe tidigare men rekommenderar ett besök på Per Ljung. Per är trevlig att surra med.Jag ska till Malmö mån-tisdag. Finns några riktigt bra butiker? Gents ska jag till men det är inte så mkt kläder. Fortfarande ute efter en blå-randig skjorta. Men också ett par mocka-loafers (penny eller tassel).
Varit uppe tidigare men rekommenderar ett besök på Per Ljung. Per är trevlig att surra med.
Ser fram emot utvärderingen!Upp till bevis nu om den ena är värd 10 gånger mer än den andra
Några rekommendationer på strumpor som är snäppet högre än loaferstrumpor, men fortfarande låga nog att inte synas när man bär sneakers (tänk er t.ex. Lanvins vanliga lågsneakers)? Kan verkligen inte komma överens med loaferstrumpor. Känns som att de alltid hasar ned oavsett vilken storlek jag än väljer.
Verkar som att de just är loafermodell (tänk ballerinastrumpor)? De får gärna vara snäppet högre. Ska ej bära dem med loafers, utan till sneakers.Uniqlos gråa no shows är de bästa jag testat hittils!
Verkar som att de just är loafermodell (tänk ballerinastrumpor)? De får gärna vara snäppet högre. Ska ej bära dem med loafers, utan till sneakers.
Absolut. Lägre risk att de åker av på grund av friktion.Tror du att du kommer känna (eller se) stor skillnad?
Tack för tipset. Köpte inte mindre än två stycken fem-pack.Tro det eller ej, men Lager 157 har faktiskt riktigt bra. Plöjt igenom olika prisklasser, modeller och märken och de har fan varit bäst hittills. Problemet jag har haft med väldigt många, är att de kastar ner och lägger sig som ett hålfotsinlägg.
Absolut. Lägre risk att de åker av på grund av friktion.
Nämen tack för tipset! Visste inte att jag gått och köpt fel storlek genom dessa år… Frågan var ifall det fanns några strumpor som rekommenderas av tidigarenämnda modell, inte om skostorlekar eller annat. För övrigt har jag väldigt breda framfötter och smala hälar. Får tyvärr leva med viss hälglapp på grund av det (ja, jag har provat att ha i hälkuddar). T.ex. Lanvin vars sneakers jag älskar - det är alltid snäppet för stort i hälen.Tror du klarar dig om du köper låga strumpor och skor i rätt storlek..
För skräddarsytt? Finns nog inte. Bra mtm på engelska herr, Christi Damskrädderi är mycket euktig på ändringar.Någon som kan rekommendera en bra skräddare (handlar om kostym) i Malmö/lund området? Tack på förhand.
Handlar om ändringar så får kolla christi damskrädderi då. TackFör skräddarsytt? Finns nog inte. Bra mtm på engelska herr, Christi Damskrädderi är mycket euktig på ändringar.