Wiliamo
Silver
Snyggt! Vad är det för jacka?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Vad är det för jacka?
Aspesi m65 Field Jacket. Riktigt bra och mångsidig den också.Snyggt! Vad är det för jacka?![]()
Tack!Aspesi m65 Field Jacket. Riktigt bra och mångsidig den också.![]()
Kickar ni rean i webshoppen också?Angående rea; håll ut till sista helgen i januari. Se till att vara i Göteborg. Och ha vassa armbågar.
Faan, det ser skitbra ut! Men jag kan inte rocka pikéDen fungerar till det mesta & lika bra på sommaren som vintern. Kanonplagg.
![]()
![]()
Ja, men veckan efter.Kickar ni rean i webshoppen också?
Tycker de är bra. Har tyvärr inte haft någon Stenströms men som sagt väldigt nöjd med min AP.Sabbade min stenströms crew neck i tvätten. Behöver köpa en ny och sneglar mot Alan paine. Någon som har erfarenhet, och hur står de sig mot stenströms?
Om du bor i HBG har Stenströms 40% rabatt på både Alan Paine och Stenströms.Sabbade min stenströms crew neck i tvätten. Behöver köpa en ny och sneglar mot Alan paine. Någon som har erfarenhet, och hur står de sig mot stenströms?
Bor dessvärre inte där. Har butiken någon hemsida eller är det enbart butiksförsäljning?Om du bor i HBG har Stenströms 40% rabatt på både Alan Paine och Stenströms.
Enbart butiksförsäljning dessvärre, om du vet vilken du vill ha så kan vi säkert lösa något!Bor dessvärre inte där. Har butiken någon hemsida eller är det enbart butiksförsäljning?
Vad har de för pris på AP då?Enbart butiksförsäljning dessvärre, om du vet vilken du vill ha så kan vi säkert lösa något!
Jag vet inte säkert, skulle gissa på att de ligger runt tusenlappen vanliga fall så cirka 600kr nu.Vad har de för pris på AP då?
Är ju riktigt bra pris då! Fasen man inte bor där nereJag vet inte säkert, skulle gissa på att de ligger runt tusenlappen vanliga fall så cirka 600kr nu.
Kan säkerligen lösa något om du vet vilken du vill ha.Är ju riktigt bra pris då! Fasen man inte bor där nere
Ok vore ju grymt! Varit på jakt efter en brun i S eller 48 beroende på vilket system de har. Minns inte och är inte hemma så jag kan kika tyvärr.Kan säkerligen lösa något om du vet vilken du vill ha.
Okej, ta det via PM när du vet så kan jag kolla åt dig.Ok vore ju grymt! Varit på jakt efter en brun i S eller 48 beroende på vilket system de har. Minns inte och är inte hemma så jag kan kika tyvärr.
Det blir ju så per automatik när du rör på dig?Hur tycker ni att en skjorta ska sitta? Tycker att det är extremt fult när en massa tyg sticker ut vid byxlinningen men detta kanske är oundvikligt?
Jag kör i princip bara Alan P. Mycket nöjd med kvaliten!! har inte provat Stenströms stickat dock.Sabbade min stenströms crew neck i tvätten. Behöver köpa en ny och sneglar mot Alan paine. Någon som har erfarenhet, och hur står de sig mot stenströms?
Kör ett Burberry Prorsum, dom gör lite roliga varianter. Lite väl kanske, och är det för mycket vind åker det inte upp. Förmodligen mitt mest onödiga köp ever men vem vill inte ha ett gold-plated umbrella.Började kolla på paraplyer på nätet och som vanligt kollare man dyrare å dyrare produkter. Är det någon här som har erfaranhet av pasotti paraplyer?
Behöver tips på pikéer och långärmade pikéer.
inte Ralph Lauren och gärna lite längd. Typ S/M i 69-70 cm som minimum.
Hackett?
Careofcarl.comJa dom med litet märke på bröstet funkar. Har en grå sån. Vet du någon bra sida?
Lacoste kör jag i regel men annars sunspel eller Brooks brothes kanske.Behöver tips på pikéer och långärmade pikéer.
inte Ralph Lauren och gärna lite längd. Typ S/M i 69-70 cm som minimum.