• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kläderna gör mannen

bild2-jpg.243811
Snyggt! Vad är det för jacka? :)

Mycket produktiv dag idag - Stack tidigare från jobbet och nedan är resultatet! Super nöjd över att ha sparat ca 2000. Skjortorna 40% och löpardojjorna 50%! Ibland ska man ha flyt också i dessa reatider :)

image.png
image.png
image.png

Sabbade min stenströms crew neck i tvätten. Behöver köpa en ny och sneglar mot Alan paine. Någon som har erfarenhet, och hur står de sig mot stenströms?

Hur tycker ni att en skjorta ska sitta? Tycker att det är extremt fult när en massa tyg sticker ut vid byxlinningen men detta kanske är oundvikligt?

Någon som har testat chinos från tillverkare som Massimo dutti och suit supply kontra kvalitén på NN07 chinos? Syftar främst på deras slimmade chinos och undrar om någon har erfarenhet från ovan?

Sabbade min stenströms crew neck i tvätten. Behöver köpa en ny och sneglar mot Alan paine. Någon som har erfarenhet, och hur står de sig mot stenströms?
Jag kör i princip bara Alan P. Mycket nöjd med kvaliten!! har inte provat Stenströms stickat dock.

AP håller bra i tvätten, och håller sig bra år efter år. Har vissa tröjor som är >5 år och de används fortfarande.

Började kolla på paraplyer på nätet och som vanligt kollare man dyrare å dyrare produkter. Är det någon här som har erfaranhet av pasotti paraplyer?
Kör ett Burberry Prorsum, dom gör lite roliga varianter. Lite väl kanske, och är det för mycket vind åker det inte upp. Förmodligen mitt mest onödiga köp ever men vem vill inte ha ett gold-plated umbrella.
20160120_171007.jpg

Behöver tips på pikéer och långärmade pikéer.

inte Ralph Lauren och gärna lite längd. Typ S/M i 69-70 cm som minimum.

Tillbaka
Topp