Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ut som en variant på en vanlig M65-jacka. Liknande lär finnas överallt till våren, som vanligt.Gillar Mulders jacka i nya säsongen av X-Files, nån som har koll på vad det kan vara för märke eller har tips på nåt liknande?[
Aspesi! Jag är helnöjd med mina M65.Gillar Mulders jacka i nya säsongen av X-Files, nån som har koll på vad det kan vara för märke eller har tips på nåt liknande?[
Kul! Vad blev det?Hurra! Hade totalt glömt bort rean på Linnégatan2. Sedan kom jag precis på den och det som jag ville ha fanns kvar till 50%
Perfekt till jeans och mina gråa flanellbyxor. Kan nog rotera dom med de flesta plaggen i garderoben. Tänkte bara köpa den gröna först men med det priset slog jag till på båda. Kollar på lite näsdukar nu. Några tips? @Singular
Mctack!Kanonköp - Fox-kavajerna i tunn tweed är fantastiskt fina.
Näsdukarna är alla i en tvättad sidenkvalité från Drake's. Till de kavajer du visat skulle jag kika på vinrött och varma jord-/naturfärger.
Gillar den skarpt. Perfekt till casual Friday. Fingret vilar på köpknappen...Den här är riktigt sjyst, finns i typ alla storlekar. Hade det inte varit för min lite mer strikta inriktning på vad som ska in i garderoben hade jag troligtvis tryckt köp först & tänkt sen. Det kommer ett par badbyxor snart i alla fall, helt i linje med mina mer planerade inköp - så här i februari. Har väntat i snart ett år...
https://www.linnegatan2.se/sale/oscar-jacobson-jacket-13
Kör! Kolla Linnégatans instagram för sjyst inspiration av just den O.J. Vågar inte länka om det bryter mot någon form av regel.Gillar den skarpt. Perfekt till casual Friday. Fingret vilar på köpknappen...
Incotex skin fit? Det fanns en uppsjö av modeller igår på Linnégatan.Är i behov av chinos men har svårt att hitta med bra passform då jag är jäkligt smal kring benen och alla ser ut som en säck. Har dock hittat från Morris som sitter jäkligt bra men dessa verkar bara finnas i någon form av "tvättad" varaiant oavsett färg. Någon som har förslag på alternativ?
Ok, är de riktigt smala alltså, har fått för mig att alla verkar ha en fotbredd på 18-19 cm och jag behöver snarare typ 16 men skin fit kanske är bättre!Incotex skin fit? Det fanns en uppsjö av modeller igår på Linnégatan.
16 känns väldigt smalt? Min erfarenhet är att det är enklare att hitta en modell som sitter bra i midja/lår & sedan knalla till skräddaren. Att hitta ett perfekt par utan skräddarändringar är typ omöjligt för min del.Ok, är de riktigt smala alltså, har fått för mig att alla verkar ha en fotbredd på 18-19 cm och jag behöver snarare typ 16 men skin fit kanske är bättre!
Du får besöka skräddaren för att minska omkrets nedtill, simpelt ingrepp! Jag kör själv Incotex i Skin-fit!Ok, är de riktigt smala alltså, har fått för mig att alla verkar ha en fotbredd på 18-19 cm och jag behöver snarare typ 16 men skin fit kanske är bättre!
16 känns väldigt smalt? Min erfarenhet är att det är enklare att hitta en modell som sitter bra i midja/lår & sedan knalla till skräddaren. Att hitta ett perfekt par utan skräddarändringar är typ omöjligt för min del.
Ja det är väldigt smalt dessvärre men det är väl som ni säger blir att gå till skräddaren, drygt bara när man hittat en modell som sitter perfekt från start men så har de värdelösa färgerDu får besöka skräddaren för att minska omkrets nedtill, simpelt ingrepp! Jag kör själv Incotex i Skin-fit!
Henri Lloyd, Ma Strum, Stone Island, Aquascutum, CP Company har alla liknande modellGillar Mulders jacka i nya säsongen av X-Files, nån som har koll på vad det kan vara för märke eller har tips på nåt liknande?[
För att inte glömma originalet, Alpha Industries. Här är en modell. Finns att köpa på Caliroots & den sägs vara stooor i storleken.Henri Lloyd, Ma Strum, Stone Island, Aquascutum, CP Company har alla liknande modell
Är i behov av chinos men har svårt att hitta med bra passform då jag är jäkligt smal kring benen och alla ser ut som en säck. Har dock hittat från Morris som sitter jäkligt bra men dessa verkar bara finnas i någon form av "tvättad" varaiant oavsett färg. Någon som har förslag på alternativ?
Är i behov av chinos men har svårt att hitta med bra passform då jag är jäkligt smal kring benen och alla ser ut som en säck. Har dock hittat från Morris som sitter jäkligt bra men dessa verkar bara finnas i någon form av "tvättad" varaiant oavsett färg. Någon som har förslag på alternativ?
haha om jag ändå haft den överkroppen hade man ju haft något
Kanon! ska kolla in dem på stört!kolla varumärket som heter Santaniello. har ett par modeller riktigt smala chinos.
haha om jag ändå haft den överkroppen hade man ju haft något
Kanon! ska kolla in dem på stört!
Det gör jag tyvärr ej men kanske kan ha vägarna förbi någon gång! ni har ingen webshop?Bor du i skåne kan du komma in och pröva dem (jobbar i Hbg).
Det gör jag tyvärr ej men kanske kan ha vägarna förbi någon gång! ni har ingen webshop?