• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kläderna gör mannen

Låter klokt! Vad klassificeras generellt som mer eleganta? Snackar vi stil i likhet med e.g., modellen Jumper från Morjas? :)
Loake och Crockett & Jones gör båda två fina kängor. Du ser själv vilka som har grova sulor. Jag tror knappt att några kängor är utrustade med lädersula vilken är den i särklass halaste varianten. De alla har någon form av gummisula med viss mönstring, inte den mest greppsäkra med det fungerar. Kängorna som Hamusg presenterade har även jag och de är riktigt fina. Som sagt mycket att välja på och det är till sist som det är din smak som får avgöra. Är det umbäranden och greppsäkerhet med mera man söker så gissar jag att man inte samtidigt bär finbyxor så då är det ju bara att dundra på med ett par Lundhags eller motsvarande...ja, du förstår gången.

Tout est dans l'apparence :cool:

Tillbaka
Topp