• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kläderna gör mannen

Hej bröder!
Vänder mig till er eftersom ni är min sista chans: Är det någon som skulle kunna identifiera blazern på bilden? Är ute efter just den, eller en extremt lik - är alltså inte på jakt efter "en snygg blazer", det har jag så det räcker :)
Tack på förhand!
Blazer.png
Ingen? :(

Inte svar på din fråga men tycker att Suitsupply har väldigt bra kostymer i den prisklassen!
De har faktiskt extremt billiga kostymer, billigare än Tiger eller OJ. De använder ju en blandning av silke, lin och ull vilket ska ge kostymer lite mer "lyster". Märks det av IRL? Tycker nästan det ser ut som billig polyester på vissa av bilderna :bored:

De har faktiskt extremt billiga kostymer, billigare än Tiger eller OJ. De använder ju en blandning av silke, lin och ull vilket ska ge kostymer lite mer "lyster". Märks det av IRL? Tycker nästan det ser ut som billig polyester på vissa av bilderna :bored:
Kan rekommendera dig att bl.a. läsa artikeln om dem på Manolo, tycker det var ganska sammanfattande. Jag har själv en kostym därifrån som är i ull, så just den blandningen du nämner kan jag inte svara på...
http://www.manolo.se/artiklar/artikel/20151228/basta-budgetkopen-suitsupply

Är sugen på en flat cap (i ull förstås) och har sneglat på Barbours kepsar. Någon som har tips på bra 'Barbour-butiker' på nätet och/eller på vad ni anser vara en juste flat cap?

Senast ändrad:
Har det blivit mode med att bara knäppa den nedre knappen eller har det någon praktisk funktion när man visar upp en kavaj?
image.png

Finns mycket dumt på internet, smaka på den hör "säljande" produktbilden av en i övrigt trevlig kavaj, helt otroligt att man låter det passera.
image.png

Tycker dock att många av deras andra kavajer är väldigt fina, ett mer klassiskt snitt på dem.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp