Haha inte jag hellerDen där är jävligt bra. Har förra årets, eller om den är 2 år gammal.
Skall tilläggas att jag inte direkt bär min som han på bilden.
Men den bästa bilden jag hittade på jackan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha inte jag hellerDen där är jävligt bra. Har förra årets, eller om den är 2 år gammal.
Skall tilläggas att jag inte direkt bär min som han på bilden.
Sunspel!Tjena dudes! Har ni nån favorithuvtröja som hållt både i passform och kvalitet över tid?
Jag har haft några basic från H&M men de blir förstörda efter några tvättar. Tacksam för tips!
+1 på Sunspel har några tröjor därifrån och är riktigt nöjd.Tjena dudes! Har ni nån favorithuvtröja som hållt både i passform och kvalitet över tid?
Jag har haft några basic från H&M men de blir förstörda efter några tvättar. Tacksam för tips!
Sunspel!
+1 på Sunspel har några tröjor därifrån och är riktigt nöjd.
Då behöver jag hjälp!!
Ska köpa en par jeans men vet inte alls vad jag egentligen vill ha fr märk eller färg så ett ganska skralt utgångsläge minst sagt. Har idag ett par riktigt ljusa från Replay som sitter väldigt bra enligt sambon men verkar vara någon utgången modell (Jennon) annars har jag ett par otvättade 511r som jag gillar riktigt mycket!
De ska passa till ljusa och gärna även svarta sneakers och mellanblå och navy jacka helst. Får ingen riktig "bild" själv av vad det ska vara. Tänkt på svart men känns inget bra utifrån ovanstående samt kanske inte rätt årstid för det i det närmste.
Tips!? Det ska vara slim med normal eller låg midja.
Då behöver jag hjälp!!
Ska köpa en par jeans men vet inte alls vad jag egentligen vill ha fr märk eller färg så ett ganska skralt utgångsläge minst sagt. Har idag ett par riktigt ljusa från Replay som sitter väldigt bra enligt sambon men verkar vara någon utgången modell (Jennon) annars har jag ett par otvättade 511r som jag gillar riktigt mycket!
De ska passa till ljusa och gärna även svarta sneakers och mellanblå och navy jacka helst. Får ingen riktig "bild" själv av vad det ska vara. Tänkt på svart men känns inget bra utifrån ovanstående samt kanske inte rätt årstid för det i det närmste.
Tips!? Det ska vara slim med normal eller låg midja.
Jag tror det är fel på kavajen. Byt till en annan. Den var riktig snygg vill jag också säga!Beställde hem en OJ linnekavaj i 46 men var alldeles för liten så bytte till 48 och där var allt ok förutom ena axeln som ser ut såhär. Kan det vara modellen som inte passar mig eller är den felsydd?
Funderar på ett par linnebyxor...
Men vad tror ni? Är de bara roliga ett tag och ser sen ut som skit?
Nej varför skulle det vara så?
Möjligt så att jag haft flyt men mina skjortor skrynklar mer än byxorna (som håller sig bra). Enorm skillnad mellan märken också tycker jag (kvalité på linnet antar jag).Jag har bara fått för mig att de skrynklar... Men kan ju ha totalt fel
Beställde hem en OJ linnekavaj i 46 men var alldeles för liten så bytte till 48 och där var allt ok förutom ena axeln som ser ut såhär. Kan det vara modellen som inte passar mig eller är den felsydd?
Beställde också något från OJ förra sommaren som såg ut sådär i axeln när man hade på sig den. Gillade inte kavajen i övrigt heller så fick lämna tillbaka. Tror inte det är fel på själva kavajen men däremot har den väl fraktats med opassande galgeBeställde hem en OJ linnekavaj i 46 men var alldeles för liten så bytte till 48 och där var allt ok förutom ena axeln som ser ut såhär. Kan det vara modellen som inte passar mig eller är den felsydd?
Öglorna på bältet är sjukt praktiska, de är ju till för att fästa vapen, granater etc.Kan nägon hjälpa mig med en vårjacka som jag just köpte?
Det är en fin Burberry trench, men jag har lite funderingar på hur man bär den..
Till att börja med, vad är det för sorts "spänne" som finns på utsidan av nacken? Den har knappar faststydda på nacken, vet inte ifall jag tycker det är så snyggt..
Och min andra fundering, vad gör man med bältet som hänger där bak ifall man inte vill knyta det? Ifall jag exempelvis vill ha jackan öppen? Samt, vad är det för små metalllögglor som finns på bältet?
Du den där alltså! Vart köper man?Begäret blev för stort att stå emot trenden.
Blev en Stone Island Shadow project bomber i navy.
Combon gör mig till en stridspilot
Mille grazie @tissoterDu den där alltså! Vart köper man?
Tackar!
Du är inte tillräckligt bred pöjk. Lägg till en extra kycklingfilé, köp en säck ris & lyft lite mer skrot.Beställde hem en OJ linnekavaj i 46 men var alldeles för liten så bytte till 48 och där var allt ok förutom ena axeln som ser ut såhär. Kan det vara modellen som inte passar mig eller är den felsydd?
Haha dra inte ner mig i ditt träsk! Vägrar köpa ny garderob igenDu är inte tillräckligt bred pöjk. Lägg till en extra kycklingfilé, köp en säck ris & lyft lite mer skrot.
Jävlar vad fet!Begäret blev för stort att stå emot trenden.
Blev en Stone Island Shadow project bomber i navy.
Combon gör mig till en stridspilot
Tjena dudes! Har ni nån favorithuvtröja som hållt både i passform och kvalitet över tid?
Stone Island!!!Tjena dudes! Har ni nån favorithuvtröja som hållt både i passform och kvalitet över tid?