Fredig
Basic
Finns det onlineshop eller måste man till MOS?
Precis, du har ju två butiker i Stockholm men fungerar online också! Komiskt nog har jag endast besökt Massimo dutti utomlands... Senast var Amsterdam!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns det onlineshop eller måste man till MOS?
Behöver lite tips på Buckethat aka solhatt aka Beppemössa... Keps funkar liksom inte på mig, har det ibland för att det är praktiskt men trivs inte i det. Har testat lite olika lågpris/lågkvalle av Beppemössa men blir aldrig helt nöjd, tänkte gå upp lite i pris och se om det blir lite bättre känsla. Hittar dock inte så mycket att välja på, någon som har några bra tips?
Blir nog en sån här om ingen har bättre tips
![]()
Behöver lite tips på Buckethat aka solhatt aka Beppemössa... Keps funkar liksom inte på mig, har det ibland för att det är praktiskt men trivs inte i det. Har testat lite olika lågpris/lågkvalle av Beppemössa men blir aldrig helt nöjd, tänkte gå upp lite i pris och se om det blir lite bättre känsla. Hittar dock inte så mycket att välja på, någon som har några bra tips?
Blir nog en sån här om ingen har bättre tips
![]()
Har egentligen inget att tillföra men detta måste ju vara det givna valet!
http://www.terrace.se/sv/articles/2.96.6866/submariner-panama-night-glow-navy
![]()
![]()
Jävla trams med öppna knapphål på konfektion.Fick hem ny kostym idag från Suitsupply, modell Napoli. Sitter väldigt bra överallt förutom vid ärmarna, där den är på tok för kort. Skräddaren ska nu sy dit en extra knapp då Suitsupplys knapphål redan är sprättade... Förmodligen någon taktik för att det ska se ut som skräddarsytt eller liknande.
Ja, krånglar till det enormt för mig. Om jag hade valt den längre versionen, 94, så hade jag varit tvungen att ta in midja, bröst samt lägga upp byxor och även sy in dem.Jävla trams med öppna knapphål på konfektion.
Såg att de extra långa bara finns i var annan storlek, brukar det vara så?Ja, krånglar till det enormt för mig. Om jag hade valt den längre versionen, 94, så hade jag varit tvungen att ta in midja, bröst samt lägga upp byxor och även sy in dem.
För min del finns det inte på världskartan att lägga 3000:- på en korthållare. Jag har svårt att tro att man behöver lägga många hundralappar för att hitta en bra korthållare. Och jag själv skulle hellre välja en korthållare i kvalitétsläder utan logga över en från Loui Vuitton.Hjälp mig att köpa mig en födelsedagspresent!
Har bestämt sagt att jag inte ska ha något, men jo det måste jag tydligen.
Tänker mig:
Tips?
- LV korthållare/plånbok (min nuvarande Tiger är helt utsliten)
- Ett par kvalité sneakers (CP, Diemme etc.)
- Aspesi m65 jacka (köpte nyligen in en Herno classic bomber jacket och har dessutom för många i nuläget)
Hade nog klippt en LV-korthållare för länge sen, men behöver plats för minst 8 kort.. Går det att trycka i 6-8 kort utan att den spricker efter ett år?![]()
Vilken prisklass? Lund och Lund, Marcus Malmborg med flera har bra måttsytt som inte är jättedyrt.Var köper man kostymer i Stockholm? Jag menar de som verkligen kan kostymer. Jag vill ha en snygg kostym som är välsydd, inga limmade delar och inte heller vadd. Tips?
Jag är beredd att betala en del om jag får en hållbar och snygg kostym som ger mig känslan av att vara fri och ledig. Statusen skiter jag i, men inte komforten och hantverkskunnandet. Jag vill inte ha en kostym som tvingar min kropp att anpassa sig. Tack, jag ska kolla upp dem.Vilken prisklass? Lund och Lund, Marcus Malmborg med flera har bra måttsytt som inte är jättedyrt.
Bauer?Var köper man kostymer i Stockholm? Jag menar de som verkligen kan kostymer. Jag vill ha en snygg kostym som är välsydd, inga limmade delar och inte heller vadd. Tips?
Tack, det verkar vara en minst sagt fashionabel skräddare. Jag ska gå in och fråga, men något säger mig att det kostar mer än hur viktigt det är för mig. Tack för tipset! Kanske kanske.....
Tack, det verkar vara en minst sagt fashionabel skräddare. Jag ska gå in och fråga, men något säger mig att det kostar mer än hur viktigt det är för mig. Tack för tipset! Kanske kanske.....
Kanske Rose & Born är värda ett besök?Var köper man kostymer i Stockholm? Jag menar de som verkligen kan kostymer. Jag vill ha en snygg kostym som är välsydd, inga limmade delar och inte heller vadd. Tips?
Var köper man kostymer i Stockholm? Jag menar de som verkligen kan kostymer. Jag vill ha en snygg kostym som är välsydd, inga limmade delar och inte heller vadd. Tips?
Tänkte slå ett slag för asket, vet inte om de nämnts tidigare i tråden men de gör grymma basplagg. Grymma som i bra kvalitet, bra kundservice, leverans, returer.
Testade nyligen att beställa deras nya Oxford, grymt nöjd.
Så om någon söker prisvärda basplagg med kvalitet så kan jag verkligen rekommendera dom!
https://www.asket.com/
![]()
Tackar! Älskar prisvärda basplagg!Hur är storlekarna?
Vävda/flätade bälten är awesome, har ett helt gäng och kör dessa till allt utom kostym.Ni coola grabbar som kör mycket jeans och sneakers vad har ni för bälten som är schyssta. Bär mycket lädersula så så är det ju matchande färg och smala i läder men dessa känns ju helt fel till jeans och sneakers!
Försöker tuffa till mig lite nu under min föräldrarledighet![]()