• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kläderna gör mannen

Här har du bild på hela jackan @Trijicon! Köpt på secondhand så sannolikheten är nog att = 0 att den finns i HM sortiment för dagen!

IMG_8729.jpeg
IMG_8728.jpeg
IMG_8730.jpeg

Någon som har tips på "stickade" t-shirts?

Finns andra färger

Cavour, deras kinaskräp och allt det där men deras bomull, silke, kashmir-blend för under 1000-lappen nu på rean är nog svårslaget ändå.
Har du provat deras byxor på senare tid? Alltså post kina och nu? Är det avsevärd skillnad? Cad är det som har hänt förutom att produktionen är flyttad till Kina (som egentligen inte direkt behöver betyda en sämre produkt?)

Senast ändrad:
Har du provat deras byxor på senare tid? Alltså post kina och nu? Är det avsevärd skillnad? Cad är det som har hänt förutom att produktionen är flyttad till Kina (som egentligen inte direkt behöver betyda en sämre produkt?)
Det är mer vad för krafter man gynnar när man handlar, inte bara hur produkten är? Själv betalar jag alltid för att gynna bättre värderingar och får då oftast en mer välgjord vara.

Fan, appropå Cavour! Ingen annan som varit med om att man får någon annans paket när man handlar där? Hänt mig 2ggr nu, har aldrig någonsin varit med om det när man handlat hos någon annan. Klisterlappen på paketet är korrekt men innehållet och ordersedeln är någon annans. Man tror nästan de super hejdlöst på lagret….

Vilken premiumleverantör!

Senast ändrad:
Den här har hängt i garderoben oanvänd, länge.

Hur sitter den egentligen. För boxig och konstigt veck vid höger axel? Tveksam på denna..

1000005780.jpg

Hej på er,

Vad har ni för åsikter kring Harrington G9 tillverkade av Baracuta? Erfarenheter? Sett några på 2nd hand men inte riktigt fångat mitt intresse. Däremot verkar de vara någon sorts golf jacka? A.lt vår/höst jacka?
IMG_3319.jpeg
IMG_3321.png

Edit: Nypris var lite shockerande haha.

Hej på er,

Vad har ni för åsikter kring Harrington G9 tillverkade av Baracuta? Erfarenheter? Sett några på 2nd hand men inte riktigt fångat mitt intresse. Däremot verkar de vara någon sorts golf jacka? A.lt vår/höst jacka?
IMG_3319.jpeg
IMG_3321.png

Absolut mer vår och höstjacka. De är mycket sköna och stilfulla och kvalitén verkar stabil.

Jag har två vilka jag varvar ofta under just vår och höst.

/PJ

Den här har hängt i garderoben oanvänd, länge.

Hur sitter den egentligen. För boxig och konstigt veck vid höger axel? Tveksam på denna..

1000005780.jpg
Hur den ser ut? Tja, jag skulle säga att en så pass informell kavaj varken kräver eller erbjuder särskilt mycket när det kommer till exakt passform.

Bär den som den är. Jag skulle dock personligen inte ha den till jeans men det väljer man ju själv. En linneskjorta i ljusa färger och ljusa chinos skulle göra den viss rättvisa.

/PJ

Hej på er,

IMG_3319.jpeg
IMG_3321.png

Jag använder min mycket nu under sommaren, med lättare plagg under och vår/höst är det bara att varva med tjockare lager under. Det är en bra jacka och helt klart värd listpriset, om du frågar mig.

Då får man vänta några dagar och se om denna Tisha lever upp till hypen 😅

Oavsett gillar konceptet med neutrala kläder utan märken och loggor, så hoppas att passform och kvaliteten finns där så är det en fullträff.
IMG_0435.jpeg

Tillbaka
Topp