• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Klocka + favoritlag!

BD6C83A7-C6C3-45AF-B7C7-7BEF6CC808D7.jpeg

Detta lag har jag hållit på sedan jag spelade min första tävlingsmatch i 6 år åldern när jag börjat träna/leka fotboll för ett lag som hette BK30 i Västerås 1972. Mitt lag hette Aston Villa, och tränarna var inspirerade av tipsextra förmodligen för dom andra lagen hette Ipswich, Derby, Stoke, Everton osv...

Har någon låda med prylar någonstans, vet dock ej var :shifty:! Just nu spelar vi, för att gå upp premier league!!!
7F33D7BB-A8D2-4807-B5F6-30DC430D5EF6.jpeg

image.jpg

@Affe, jag tror jag älskar dig.

Det finns ytterligare ett fan här på forumet faktiskt! Vi hade säsongsbiljetter där under 90-talet. Så det har allt setts en hel del mål på Villa Park....och tyvärr en del förluster också:)

Det finns ytterligare ett fan här på forumet faktiskt! Vi hade säsongsbiljetter där under 90-talet. Så det har allt setts en hel del mål på Villa Park....och tyvärr en del förluster också:)

GRYMT! Skönt och höra att vi är några trogna fans här på KS!

På senare år är det tyvärr det senaste, dock så tog vi en storvinst mot ett av topplagen idag ( 5-0 ) mot Bristol C känns jävligt skönt!

Stått på väntelistan för säsongskort på Anfield sedan början på 90-talet och lär få stå kvar minst 10 år till:banghead:

Kul! Det är inte bara AIK som är överallt. :)
Jag drar till VP i april och kollar på en vinst. ;)

GRYMT! Skönt och höra att vi är några trogna fans här på KS!

På senare år är det tyvärr det senaste, dock så tog vi en storvinst mot ett av topplagen idag ( 5-0 ) mot Bristol C känns jävligt skönt!
Riktigt skön islossning. Som den gamle hockeylegenden Jonte Hedström hade sagt: ”Jag tycker vi pissade på dom”. :)

Lär inte bli om tio år heller! Särskilt inte nu när man bestämt att stanna på Anfield, även om det blir några fler platser på nya läktare. Lär ju bli corporate boxes...
Kollade nyss och det visar sig att jag aldrig betalade när dom började ta ut en avgift för väntelistan:drowning:
Nåja, ingen större skada då jag nu mera inte ser tillräckligt med matcher för att det skulle vara försvarbart att pynta säsongskort.
Dessutom har jag fan gått i pension innan jag skulle få ett och då vet i fan om man skulle ha råd med ett:(

Kollade nyss och det visar sig att jag aldrig betalade när dom började ta ut en avgift för väntelistan:drowning:
Nåja, ingen större skada då jag nu mera inte ser tillräckligt med matcher för att det skulle vara försvarbart att pynta säsongskort.
Dessutom har jag fan gått i pension innan jag skulle få ett och då vet i fan om man skulle ha råd med ett:(
Ta alla bortamatcherna istället?! Hade verkligen velat stå i klacken igår när Klavan avgjorde! :D

[Har sökt men hittar ingen likande tråd. Vet att det finns dedikerade trådar där vissa idrottslag diskuteras.]

Ytterligare en härlig bildtråd? Jaaa!
Tänkte att vi i denna tråd kan posta bilder på våra favoritklockor tillsammans med attribut från våra favoritlag! Det kan vara med en souvenir eller på plats vid match - låt fantasin sätta gränserna. Jag börjar!

Screen Shot 2018-01-09 at 10.26.22 AM.png
Nämen usch! ;)

73348063-0BB1-45C5-A1D7-0AABA32DE715.jpeg
Grönsvarta Håkan Hellström i all ära men... this is it.
Ingemar Johansson, sista vita världsmästaren i tungviktsboxning, hade god smak i fotboll. Dessutom fanns hans barndomshem i villaområdet i västra Göteborg bara några snea Gaisfrisparkar från mitt.

20171216_234745.jpg

(Jag träffade honom faktiskt en gång, och fick en autograf vid någon happening i Frölunda torg. Trevlig, humor, och ja - han hade extremt fast handslag.)

Tillbaka
Topp