Eterna Sverige
Basic
Kontiki Diver kommer också i stålversion, med länk eller gummi band, svart, vit eller blå tavla. Alla släpps 15 november.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Låter spännande. Vet du pris?Kontiki Diver kommer också i stålversion, med länk eller gummi band, svart, vit eller blå tavla. Alla släpps 15 november.
Tänker ånglok när jag ser en bronzklocka.Med lite patina så känns det bäldigt steampunk. Coolt på nåt vis. Lite som mätare av olika slag
Hur upplevdes Anonimo? Jag tänker som klocka ur aspekten upplevd kvalitet, känsla, visuellt intryck, graden av genomarbetad, genomtänkt etc?Jag kan sakna en bronsklocka ibland. Denna hade jag i ngt år.
![]()
Hur upplevdes Anonimo? Jag tänker som klocka ur aspekten upplevd kvalitet, känsla, visuellt intryck, graden av genomarbetad, genomtänkt etc?
Personligen tycker jag bara att det är Breitling som kommer undan med loggan på sekundvisarens ände. Tissots T är galet fult. Men Anonimo ser inte heller bra ut. Tycker jag. Fast i övrigt är jag bra nyfiken.
Har aldrig provat varken brons eller Anonimo, men är själv lite intresserad.
Kaplans har en från 2018 (garanti kvar ett par månader?) med utrop 7.000 kr, med tanke på att den listar 29.500 kr så verkar det vara ett ok köp, man lär inte förlora så mycket om man tröttnar och sedan flippar den.
https://www.kaplans.se/sv/auktioner/3746/vara/1595122
I mitt tycke ett fantastiskt pris på en bra klocka. Väldigt skön att bära och känns som bra kvalitet och för det priset en no brainer om man vill pröva. Kanske inte det sexigaste urverket på marknaden men min håller COSC sen köp.
Hur fan avläser man tiden på den där då![]()
Kört denna en del senaste 10 månaderna, 11mm, 200m wr och under 40mm, den är lätt att bära till det mesta.
Blev ju ännu bättre med nya länken!Startade precis en ny bronstråd, men det gick ju inte för sig då det redan fanns en.
så väcker tråden till liv med senaste tillskottet.
![]()
![]()
Den är ruskigt smidig. BB58 39mm. boutique edition.Blev ju ännu bättre med nya länken!![]()
Startade precis en ny bronstråd, men det gick ju inte för sig då det redan fanns en.
så väcker tråden till liv med senaste tillskottet.
![]()
![]()