Målarn
The Steak
Vad hade Henrik Stenson för klocka på idrottsgalan ikväll?
Nån AP är det väl??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Audemars Piguet Royal Oak Offshore av något kraftigare slag? Typ denna;Vad hade Henrik Stenson för klocka på idrottsgalan ikväll?
Nu har jag inte sett filmen och vet inte vilka år handlingen utspelar sig mer än att det är 80-tal. Min känsla är att Daytonan ser för modern ut. Automatversionen med Zenithverket kom väl 1988, är det då filmen utspelar sig och är klockan riktig för den tiden? Ping Per ?The Wolf of Wall Street
Leo kör på Tag Heuer och Jonah Hill lirar guld Daytona!
Nu har jag inte sett filmen och vet inte vilka år handlingen utspelar sig mer än att det är 80-tal. Min känsla är att Daytonan ser för modern ut. Automatversionen med Zenithverket kom väl 1988, är det då filmen utspelar sig och är klockan riktig för den tiden? Ping Per ?
Rent spontant får jag en Timex-vibb då det är amerikansk armé och utseendet känns lite timex-igt. Annars så googlade jag "Vietnam army issue watch" och fick lite olika svar, men liknande här på bukten:Någon som ser vad Robin Williams och de andra har för klockor i Good Morning Vietnam!
http://watchesinmovies.info/movies/good-morning-vietnam-1987/
Nu har jag inte sett filmen och vet inte vilka år handlingen utspelar sig mer än att det är 80-tal. Min känsla är att Daytonan ser för modern ut. Automatversionen med Zenithverket kom väl 1988, är det då filmen utspelar sig och är klockan riktig för den tiden? Ping Per ?
Har nu läst på lite och det verkar utspela sig 1987 till tidigt 90-tal, så då kan ju den Daytonan fungera. My bad.Har för mig att det utspelar sig in på nittiotalet.
Har nu läst på lite och det verkar utspela sig 1987 till tidigt 90-tal, så då kan ju den Daytonan fungera. My bad.
Kollade lite An idiot abroad idag (Som nu f.ö. finns på amerikanska netflix)
S05E08 kan det ha varit !!
Han tog tid när nio snubbar skulle mördas...
Bar inte Swigert en speedy som användes för att ta tid på en kritisk manöver under hemfärden? Den borde man väl iallafall fått se (har inte sett filmen själv)? På bilder precis efter landningen ser han dock ut att ha en Rolex som han måste haft under rymddräkten, så det är möjligt att han hade båda två. I verkligheten alltså, kanske en aning OT
Astronauterna får inte plats med klocka inuti rymddräkten pga låsringen till handskarna.
Escape plan eller?