http://www.uret.se/jaeger-lecoultre-master-grande-tradition-tourbillon-with-perpetu-p-10574.html
Vad rockar snubben i Britain's got talent?
Ser ut som den har ett "skelettur" eller vad man skall kalla det vid kl 6.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
http://www.uret.se/jaeger-lecoultre-master-grande-tradition-tourbillon-with-perpetu-p-10574.html
Vad rockar snubben i Britain's got talent?
Ser ut som den har ett "skelettur" eller vad man skall kalla det vid kl 6.
Ett screenshot från Tomorrow never dies (1997).
Dålig kvalité men någon här lär kunna se vad de är för kul ändå!
En snabb googling verkar hålla med om vintage sm300!Vet inte vad det är, men Craig kör på nato i nya Spectre! Inget stort fan, men kul att de går lite till "rötterna" av Bond. Ser dock inte ut som "originalet" som har någon militär anknytning(?). Har inte haft koll innan, men tror han har kört läder/länk senast?
Har noll koll men får Seamaster 300 vibbar?
Skulle precis lägga upp exakt samma bilder. Bra serie hittillsPanna och AP I senaste mr robot
Nu kommer en sån däringa harang ur minnet, så allt är nog fel.. MEN!Vet inte vad det är, men Craig kör på nato i nya Spectre! Inget stort fan, men kul att de går lite till "rötterna" av Bond. Ser dock inte ut som "originalet" som har någon militär anknytning(?). Har inte haft koll innan, men tror han har kört läder/länk senast?
Har noll koll men får Seamaster 300 vibbar?
Den är fake, patek har ingen klocka med calatrava korset på urtavlan. Sedan ser man också hur nära alla subdials sitter att den är ett litet billigt kinaur inutiSåg Non-Stop med Liam Neeson igår och i en scen visar en av skådisarna tydligt en Patek under en sekund eller så. Någon som kan se om den är äkta utifrån den här bilden? Googlade lite och det verkar vara delade meningar om huruvida den verkligen är äkta. Att Patek skulle produktplacera en klocka i den filmen verkar högst otroligt om inte annat.
(Snodd bild)
OT (sorry för det): Är det ngn (förutom en torrent-site nära dig) som visar Mr Robot?Mr Robot leverar som vanligt. Vet inte vad Patek det är dock. Misstänker att Martin Wallström är en klockfantast med tanke på klockorna några poster upp samt från filmen Ego något år sen.
En snubbe på reddit gjorde en ganska djup analys av det Mr Robot avsnittet, han skrev såhär:Mr Robot leverar som vanligt. Vet inte vad Patek det är dock. Misstänker att Martin Wallström är en klockfantast med tanke på klockorna några poster upp samt från filmen Ego något år sen.
Rolex 16710?Någon som vet vad Red i Blacklist sportar?
Har för mig att han använder en replika i den filmen?Patek Philippe på Ryan Gosling från filmen Drive från 2011. Rolig film för den bilintresserade
Mr Robot leverar som vanligt. Vet inte vad Patek det är dock. Misstänker att Martin Wallström är en klockfantast med tanke på klockorna några poster upp samt från filmen Ego något år sen.
Suck, jag skulle precis posta bild på APn. Om jag har läst riktigt så ska det förekomma mycket klockor i serien, vilket är kul. Är på avsnitt tre nu, okej serie hittills.Panna och AP I senaste mr robot
Den blir bara sjukare och sjukare (och sämre och sämre, enligt mig)...Suck, jag skulle precis posta bild på APn. Om jag har läst riktigt så ska det förekomma mycket klockor i serien, vilket är kul. Är på avsnitt tre nu, okej serie hittills.